Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanko Odnosnie SX-F

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:13, 20 Lis 2006    Temat postu: Pytanko Odnosnie SX-F

Czesc, mam takie małe pytanko czy moglibyscie mi powiedziec ile KM ma KTM SXF z 2006 roku ???? bo wyczytałem ze ma 42 KM

Cytat:
SILNIK
Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder, zasilanie gaźnikowe (Keihin MX FCR 39), system smarowania - ciśnieniowe z dwoma pompami Eaton, wielotarczowe sprzęgło mokre,- skrzynia 6-biegowa, rozruch nożny,zapłon - Kokusan Digital 4K-3A.
Pojemność skokowa 249,5 cm3
Średnica cylindra x skok tfoka 76 x 55 mm Stopień sprężania 12,8:1
Moc maksymalna 42 KM (30,9 kW)
Maks. moment obrotowy b.d.


Ponieważ mam pewnien dylemat bo zastanawiam sie nad kupnem motoru pomiędzy 125 SX (40KM) a 250 SXF, ale raczej wybiore 250 bo mam 17 lat i wydaje mi sie ze 125 moze sie zrobic namnie "zamały" i moge go łatwo zajezdzic a z drugiej strony bałbym sie wsiadac na bestie co ma powyżej 60 KM Smile mysle ze mnie rozumiecie i prosze o odp. z góry thx.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MOrDA




Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 20:43, 16 Paź 2008    Temat postu:

Hej co do tego ze sie 125 zrobi "zamala" to nie powiem bo sa tej samej wielkosci a 250sx-f ma tyle samo mocy co 125 sx tylko roznia sie tym ze ten jest 4t a tamten 2t... 4t mocniejszy dol a 2t jak juz sie wkreci to niema zmiluj...
Ja bym ci polecal 125 gdyz jak napisalem wczesniej jest to 2t i w porownaniu do 4t niedaj boze jak ci sie cos zchrzani to po 1. sam nic przy 4t nie zrobisz (rozumiesz rozrzad itp...) a po 2. duzo drozsze czesci nniz 2t
A 2t samemu rozbierzesz, wymieniasz i skladasz Very Happy
aHa i co to mtego "zajezdzenia" 4t wystarczy ze pompa oleju padnnie i zatrzesz a 2t jak tylko bedziesz lał olej mozna cisnac opor i nic Very Happy.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MOrDA dnia Czw 20:45, 16 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:27, 16 Paź 2008    Temat postu:

Kolega widze jest fanem 2-taktów Very Happy, ja jednak polecił bym Ci 4-takta. Może i jest bardziej wymagający w utrzymaniu (o kosztach bym się spierał - w dobrze jeżdżonym 2-takcie tłok również często trzeba wymieniać), ale napewno jest "na początek" lepszy. Elastyczność silnika jest duużo większa, przez co jest łatwiejszy do nauki. Najlepiej jakbys przejechał się tym i tym.

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin