  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Przemek95 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 01 Mar 2015 
		      Posty: 4 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 2:55, 01 Mar 2015    Temat postu: Przesiadka z quada na crossa. Co wybrać? | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Hej. Tak jak w temacie mowa, zamierzam przesiasc sie z quada, na crossa. mam 18 lat, 185cm wzrostu i 75kg wagi, wiec raczej nie jestem jakis filigranowy   w tym roku mija 11 lat odkąd zaczalem swoja przygode z moto. Moj obecny quad to Suzuki LTR 450, ktorym startowałem w cross country. Nie chce mi sie za bardzo tłumaczyć czemu sie przesiadam z quada na crossa po tylu latach, po prostu od zawsze bardziej ciagnelo mnie do crossow i tu pytanie. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w jezdzie na crossach. Wiadomo... jezdzilem troche, ale tego raczej nie mozna nazwac jazda   Planuje kupic SXF 250 z 2013-14. Czy jest to dobry wybór? Jesli nie, to co byście mi polecili?  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 9:00, 01 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    po 1 zalezy gdzie i jak chcesz jeździc 
 
po 2 ile masz kasy na utrzymanie w sezonie chociaz jak stac cie było na quada to pewnie i moto pociągniesz z utrzymaniem. 
 
 
najwazniejsze to gdzie i jak bedziesz latał. SXF swietne moto ale na tor crossowy.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Przemek95 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 01 Mar 2015 
		      Posty: 4 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 15:33, 01 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Zdecydowanie tor i jakies pola do nauki - wheelie itp.   a co do utrzymania, to raczej starczalo mi na olej + filtr co 5-6mth i jakies czesci, ktore wymagaly naprawy typu tlok, korba. Nie chce za bardzo SX 125 bo to 2-suw, a ja cale zycie jezdze na 4-suwach i ten dzwiek tez mnie jakos nie jara   Bede miec problemy z nauka techniki na 250 4T?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 15:51, 01 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    no to w takim razie wybór prosty SXF 250tka, czemu miałbys miec problemu z nauką techniki ?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Przemek95 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 01 Mar 2015 
		      Posty: 4 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 16:09, 01 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    bo wiele osob pisze, ze do nauki lepsze jest 125 sx, chociaz to troche dziwne, bo jednak dwusuw jest bardziej nieogarniety niz 4suw.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Spidi 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Mar 2013 
		      Posty: 472 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 18:50, 01 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Seta jest dobra do nauki. To naprawdę dobra szkoła bo żeby jechać trzeba ciągle mieszać biegami i trzymać obroty. Jednak 250tką też sie nauczysz wszystkiego. 
 
Gdybyś był rosnącym nastolatkiem to te kilka kilo mniej przy dwutakcie miało by sens i znaczenie. W Twoim przypadku lepiej od razu celować 4T.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Nie 18:52, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 19:00, 01 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    dokładnie, pozatym te teksty były jeszcze z czasów kiedy 4takty dopiero wchodziły na rynek... 
 
 
to i to dobre, kwestia czy chcesz sie nauczyc ;D
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  ziolekz 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Kwi 2013 
		      Posty: 175 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 8:23, 02 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja się przesiadłem z KFX450r na SXF280, szybko się przestawiłem z techniką jazdy choć początki były trudne   ale i tak jestem bardzo zadowolony. Lecz musisz wybrać czy latasz po torze czy po lesie.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Przemek95 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 01 Mar 2015 
		      Posty: 4 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 1:23, 03 Mar 2015    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Tylko tor. Nie za bardzo lubie latac po lasach, crossem to w sumie jeszcze ok, ale LTRka jest zdecydowanie za szeroka do lasu. Mysle, ze moge miec problemy na poczatku z nauka skakania na hopach, bo jednak to troche co innego. Ziolekz, duza jest roznica z pokonywaniem hop?? Chodzi mi tu o balans ciala i gaz przed wyskokiem itp. Bo na quadzie to gaz do konca i balans z kierownicy do tylu - tak w skrociez wiadomo, ze zalezy od hopy, ale jak to mniej wiecej wyglada na crossie? Bo cos czuje, ze jakbym odkrecil gaz do konca zaraz przed wyskokiem i przesunal sie tak mocno do tylu, to wykrecilbym backflipa na kark  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
         |