Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przesiadka z quada na crossa. Co wybrać?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek95




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 2:55, 01 Mar 2015    Temat postu: Przesiadka z quada na crossa. Co wybrać?

Hej. Tak jak w temacie mowa, zamierzam przesiasc sie z quada, na crossa. mam 18 lat, 185cm wzrostu i 75kg wagi, wiec raczej nie jestem jakis filigranowy Razz w tym roku mija 11 lat odkąd zaczalem swoja przygode z moto. Moj obecny quad to Suzuki LTR 450, ktorym startowałem w cross country. Nie chce mi sie za bardzo tłumaczyć czemu sie przesiadam z quada na crossa po tylu latach, po prostu od zawsze bardziej ciagnelo mnie do crossow i tu pytanie. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w jezdzie na crossach. Wiadomo... jezdzilem troche, ale tego raczej nie mozna nazwac jazda Razz Planuje kupic SXF 250 z 2013-14. Czy jest to dobry wybór? Jesli nie, to co byście mi polecili? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:00, 01 Mar 2015    Temat postu:

po 1 zalezy gdzie i jak chcesz jeździc
po 2 ile masz kasy na utrzymanie w sezonie chociaz jak stac cie było na quada to pewnie i moto pociągniesz z utrzymaniem.

najwazniejsze to gdzie i jak bedziesz latał. SXF swietne moto ale na tor crossowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek95




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 15:33, 01 Mar 2015    Temat postu:

Zdecydowanie tor i jakies pola do nauki - wheelie itp. Razz a co do utrzymania, to raczej starczalo mi na olej + filtr co 5-6mth i jakies czesci, ktore wymagaly naprawy typu tlok, korba. Nie chce za bardzo SX 125 bo to 2-suw, a ja cale zycie jezdze na 4-suwach i ten dzwiek tez mnie jakos nie jara Razz Bede miec problemy z nauka techniki na 250 4T?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:51, 01 Mar 2015    Temat postu:

no to w takim razie wybór prosty SXF 250tka, czemu miałbys miec problemu z nauką techniki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek95




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 16:09, 01 Mar 2015    Temat postu:

bo wiele osob pisze, ze do nauki lepsze jest 125 sx, chociaz to troche dziwne, bo jednak dwusuw jest bardziej nieogarniety niz 4suw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 18:50, 01 Mar 2015    Temat postu:

Seta jest dobra do nauki. To naprawdę dobra szkoła bo żeby jechać trzeba ciągle mieszać biegami i trzymać obroty. Jednak 250tką też sie nauczysz wszystkiego.
Gdybyś był rosnącym nastolatkiem to te kilka kilo mniej przy dwutakcie miało by sens i znaczenie. W Twoim przypadku lepiej od razu celować 4T.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Nie 18:52, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:00, 01 Mar 2015    Temat postu:

dokładnie, pozatym te teksty były jeszcze z czasów kiedy 4takty dopiero wchodziły na rynek...

to i to dobre, kwestia czy chcesz sie nauczyc ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziolekz




Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 8:23, 02 Mar 2015    Temat postu:

Ja się przesiadłem z KFX450r na SXF280, szybko się przestawiłem z techniką jazdy choć początki były trudne Smile ale i tak jestem bardzo zadowolony. Lecz musisz wybrać czy latasz po torze czy po lesie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek95




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 1:23, 03 Mar 2015    Temat postu:

Tylko tor. Nie za bardzo lubie latac po lasach, crossem to w sumie jeszcze ok, ale LTRka jest zdecydowanie za szeroka do lasu. Mysle, ze moge miec problemy na poczatku z nauka skakania na hopach, bo jednak to troche co innego. Ziolekz, duza jest roznica z pokonywaniem hop?? Chodzi mi tu o balans ciala i gaz przed wyskokiem itp. Bo na quadzie to gaz do konca i balans z kierownicy do tylu - tak w skrociez wiadomo, ze zalezy od hopy, ale jak to mniej wiecej wyglada na crossie? Bo cos czuje, ze jakbym odkrecil gaz do konca zaraz przed wyskokiem i przesunal sie tak mocno do tylu, to wykrecilbym backflipa na kark Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 9:03, 03 Mar 2015    Temat postu:

to nie hopy są najtrudniejsze do nauki, tylko hamowanie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin