Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przełożenia - napęd SXF 250 2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziolekz




Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 12:00, 02 Kwi 2013    Temat postu: przełożenia - napęd SXF 250 2011

Witam
Mam zamiar wymienić napęd w niedawno nabytym motorku (KTM SXF 250 2011).
Tylko nigdzie nie mogę znaleźć jakie są oryginalnie zębatki zakładane, tzn ile mają zębów przód i tył. No i oczywiście jakie polecacie przełożenia założyć.
Dodam ze jestem świeży na 2 kółkach wcześniej tylko quady.
Dopiero się uczę i na razie jeżdżę po lesie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 12:34, 02 Kwi 2013    Temat postu:

po co ci fabryczny napęd - jak wymieniasz to lepiej dostosuj go pod swoją jazde. sam musisz wyczuc czego chcesz. jak ci odpowiada taka jazda kup identyczną liczbe zebów. jak jest za mocny i zrywny kup np na tył nieco mniejszą zębatke. i generalnie jak póki co latasz po lesie to mniej zebów z tyłu i wiecej z przodu zwiekszy v max, zmniejszy przyspieszenie ( choc i tak bedzie rwał jak trzeba, nie że od razu go zmulisz ) i dzieki temu bedziesz mniej katował sprzet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 12:42, 02 Kwi 2013    Temat postu:

13/51

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:05, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Jeśli to Twój pierwszy sprzęt tego typu to proponuje, na początek, założyć seryjne zębatki. Fabryczne zębatki zapewniają rozsądny kompromis. Z czasem, jak dojdziesz do wniosku że coś chciałbyś zmienić, będziesz mógł trochę pokombinować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:29, 02 Kwi 2013    Temat postu:

nie do konca się zgodze - kolega miał EXC 450. po przesiadce z soft enduro od razu mu fabryczny napęd nie pasował. latając po lesie mówił ze biegi są "nietafione" jedynka piłował, z kolei dwójka była za szybka na bardziej techniczne przejazdy. po zmianie przełożeń miał wiecej momentu z dołu i dwójką juz mógł optymalniej jeździc. wiec fabryka nie zawsze jest idealna pod tym względem, bo nie zrobią motocykla do kazdych celów. SXF tymbardziej gdzie jest kierowany typowo pod tor MX, bedzie nastawiany agresywnie. zmiana przełozen na wiekszy v max pozwoli nieco go "oswoić"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziolekz




Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 9:22, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki za zainteresowanie tym tematem Panowie ale chciałbym jednak dostać jakiś konkret.
Czyli co proponujecie?
14/48, 14/50, 13/48,....... itd ?
I jaki jest dokładnie montowany fabrycznie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziolekz dnia Śro 9:23, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin