Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przednia zębatka w oleju. Sx 125 '01
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:20, 12 Kwi 2015    Temat postu: Przednia zębatka w oleju. Sx 125 '01

Witam. Mam taki problem. Po dzisiejszej jeździe przyjechałem do domu i patrzę iż zębatka przednia jest cała "obrzygana" w oleju. Uszczelniacz wymieniłem. Co może być nie tak?
pozdrawiam! lwg! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 20:39, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Możliwe że przy zakładaniu coś źle wyczyściłeś. Jeśli wałek jest już dosyć wytarty to musisz dać grubszy o-ring. U nas w jednym moto też jest z tym non stop problem :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:49, 12 Kwi 2015    Temat postu:

ale grubszy na długość czy średnice?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:00, 12 Kwi 2015    Temat postu:

srednice grubszy, moze miec mniejszą srednice ale duzo grubszy, to jak sie załozy na wałek to sie ładnie rozciągnie a bedzie nada grubszy od oryginału. ale oryginalna tulejka nie była chyba droga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 23:05, 12 Kwi 2015    Temat postu:

A jak napinasz kiete,według fiszki czy taką metodą jak była opisana na forum kolega henio ją opisywał o ile dobrze pamiętam.U mnie jak tylko napiąłem według manuala zaraz pokazał mi się olej.Wymieniłem elementy na oryginał z ktm(tulejka została stara) zrobiłem naciąg według zaleceń z forum i do dziś dnia spokój Smile Może zwróć też na to uwagę.Może to był tylko przypadek w mojej sytuacji Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx
Gość






PostWysłany: Pon 15:34, 13 Kwi 2015    Temat postu: Co to jest kiete?

szaman108 napisał:
A jak napinasz kiete,według fiszki czy taką metodą jak była opisana na forum kolega henio ją opisywał o ile dobrze pamiętam.U mnie jak tylko napiąłem według manuala zaraz pokazał mi się olej.Wymieniłem elementy na oryginał z ktm(tulejka została stara) zrobiłem naciąg według zaleceń z forum i do dziś dnia spokój Smile Może zwróć też na to uwagę.Może to był tylko przypadek w mojej sytuacji Confused

Co to jest kiete?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 15:56, 13 Kwi 2015    Temat postu:

kieta to łańcuch,
ale zobacz tą tuleję, z jednej strony jest trochę grubsza i jak założysz odwrotnie to będzie dawac olejem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 16:24, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Mogę prosić o link do przywołanego tematu o naciągu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:46, 13 Kwi 2015    Temat postu:

w skrócie - bierzesz sadzasz kogos na moto, i czasami trzeba ręką jeszcze docisnąc zalezy jaka spręzyna

ustawiasz w poziomie srube od przedniej zębatki tylnej i wtedy łancuch ma miec delikatny luz, nie moze byc napięty na strune ani nie powinien wisieć.

i to jest idealnie napięty łancuch. jak napniesz mocniej to przy tym momencie kiedy zebatki są w poziomie a łancuch wtedy jest najbardziej napięty to bedzie ci "ciągnęło" łozysko w najgorszym przypadku moze ci nawet rozwalic łozysko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:48, 17 Kwi 2015    Temat postu:

Zmieniłem oring i dalej daje olejem. O co chodzi?? po już nie ogarniam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:11, 17 Kwi 2015    Temat postu:

moze nie wali oringiem tylko uszczelniaczem. albo tulejka jest wytarta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:48, 17 Kwi 2015    Temat postu:

Brat zmieniał kilka razy o-ring i uszczelniacz (tulejka nowa) - co jakiś czas i tak coś tam kapie. Wydaje mi się, że jeżeli rowek na seger jest wyrobiony i w całości występuje luz przez to coś tam wypluje. Mogę się mylić, to jest takie nasze gdybanie bo już też nie mamy pomysłu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sparci




Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:37, 18 Kwi 2015    Temat postu:

Zużyta tulejka + zużyta zębatka+ zużyty seger i leci olej-u mnie tak właśnie było(leciał olej po wałku ze środka). Weszła nowa tulejka z o-ringiem, nowa zębatka i nowy seger i jest susza Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sparci dnia Sob 17:38, 18 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 20:08, 18 Kwi 2015    Temat postu:

Jeśli kupowałeś oring taki, jak przewiduje fabryka, to spróbuj kupić rozmiar większy. W moim przypadku rozwiązało wszelkie problemy ( po wymianie uszczelniacza i oringu cały czas ciekło ). Tylko zwróć uwagę, żeby na pewno dobrze zabezpieczenie zębatki weszło, bo mocno trzeba dobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 9:42, 19 Kwi 2015    Temat postu:

u mnie w kacie uszczelniacz na wałku przepuszczał w miejscu styku z karterem nie na wardze i miałem zebatke tez ulupana cała w oleju. jak wymieniłałem to dałem troche sylikonu w miejscu styku z karterami. Prawdopodobnie wyrobione gniazdo. Teraz nie cieknie ale syfek sie zbiera znaczy ze nie ma całkowitej szczelosci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin