Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prosze o pomoc...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek1788




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:11, 29 Wrz 2013    Temat postu: Prosze o pomoc...

Witam wszystkich forumowiczów.
Problem dotyczy mojego sx-f 250 z 2007roku.
Motor na zimnym silniku bardzo ładnie odpala lecz problem pojawia się po rozgrzaniu, czasami muszę kopać z 50 razy żeby go odpalić, nieraz uda się za 5 z ciepłym ssaniem, podczas kopania czasem pojawia się ogień w wydechu, zawory są świeżo po regulacji świeca nowa tłok ma jakieś 4 zbiorniki, gaźnik wyczyszczony, kompresja ok. Ręce opadają, proszę was o pomoc bo wstyd przy Japończykach......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:30, 29 Wrz 2013    Temat postu:

może być świeca jeszcze
ale mogą być zawory,
to że są po regulacji to jedno a to czy trzymają to drugie - mogą być wypalone,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 22:35, 29 Wrz 2013    Temat postu:

Moim zdaniem gażnik do regulacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:56, 30 Wrz 2013    Temat postu:

dokładnie nigdzie nie napisałes czy gaźnik był po regulacji. druga sprawa - w jaki sposób odpalasz? dodajesz gazu przy odpalaniu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek1788




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:22, 30 Wrz 2013    Temat postu:

najpierw nastawiam kopką ten punkt w którym motor najlepiej odpala czyli po przełamaniu kompresji i kopie bez gazu, gaźnik był regulowany świeca jest nowa dzisiaj ją odkręcę sprawdzę kolor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 7:30, 30 Wrz 2013    Temat postu:

A gaźnik był czyszczony i regulowany czy tylko regulowany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek1788




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:34, 30 Wrz 2013    Temat postu:

Rozebrany na części pierwsze i wyczyszczony, regulacja była robiona na zimnym silniku zaraz po regulacji zaworów, i właśnie tu może byś problem, jak stwierdzić czy gaźnik jest dobrze wyregulowany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek1788




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:00, 30 Wrz 2013    Temat postu:

dodam że ładnie trzyma obroty, dobrze się wkręca i nie strzela w wydech, czasem przy zawracaniu zgaśnie ale jak jest bardzo ciepły, po czym nie chce zapalić, na po pych pali odrazu. Straszne to jest.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:53, 30 Wrz 2013    Temat postu:

Możliwe, że jest za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Zawracasz, hamujesz i zalewa silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 20:17, 30 Wrz 2013    Temat postu:

Za dużo paliwa dostaje, nie przepala i zalewa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin