Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z KTM SX 250 2t 2004r. Proszę o pomoc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paluh2




Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:54, 27 Wrz 2014    Temat postu: Problem z KTM SX 250 2t 2004r. Proszę o pomoc

Witam jak w temacie, posiadam KTM sx 250 2t z 2004 roku. Historia motoru jest taka kupiłem motor w którym skończył się cylinder więc byłem zmuszony zrobić remont Sad Zrobiłem cały remont silnika mianowicie: -cylinder został wysłany do angli i został zrobiony nowy nicasil, założona nowa korba z wossnera, tłok selekcja A jedno pierśieniowy z vertexa. moto bardzo łanie śmiga, odpala za pierwszym ciepły czy zimny, bardzo ładnie trzyma obroty i nie gaśnie. Ale niestety mój problem polega na tym że motor bardzo dużo mi pali co jest aż nie możliwe, ja jeżdżę szczególnie po lasach i tylko Enduro. ale się nie da ponieważ zaleję cały bak czyli ponad 7l i wystarcza mi to na dwie do trzech godzin jazdy tak normalnie z przerwami, z glebami i bez kręcenia motora ja to w niedzielę.

Prosze powiedzcie czy to normalne ? czy da się coś z tym zrobić ? przydają mi się każde cenne informacje i pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 13:21, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Ty mówisz że dużo Ci pali...
To mi 4t wali średnio 10/190km, czyli jakieś 2,5h polatam w terenie i pusty bak.
Czyli jak na 2t bardzo mało pali, lub bardzo mało odkręcasz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 13:39, 27 Wrz 2014    Temat postu:

7l na dwie-3 godziny to mniej niż skuter
moja 380 pochłaniała to w 30minut:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 13:42, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Pewnie twoje zużycie mieści się w granicach normy, ale można i tak je obniżyć. Podstawa to dobre zestrojenie gaźnika, jeśli dodasz do tego modyfikację głowicy i poprawienie kilku innych rzeczy to efekty mogą być imponujące.

http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/six-days-exc-250,7094.html
Jeśli jesteś naprawdę zainteresowany to więcej informacji znajdziesz w książkach lub internecie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paluh2




Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:09, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Dla mnie to jest duże spalanie ponieważ mój kolega ma taki sam motor i on naleje pełny bak i odjezdzi prawie cały dzień przy spokojnym odkrecaniu i jeździe w terenie. jeździmy razem i ja zawsze szybko kończę ze względu na paliwo. A przy jeździe enduro jest ciężko ponieważ nie można daleko pojechać bo ciągle kontrola paliwa. dlatego jeśli nic nie wymyśle to trzeba zmienić motor chyba. A szkoda mi go bo dużo pracy i pieniędzy włożyłem a takie jeżdżenie to bez sensu bo nawet porządnie nie po trenuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 15:26, 27 Wrz 2014    Temat postu:

2-3h jazdy to jest jakieś 100km więc jest to naprawdę bardzo dobre spalanie.
Zdziwiłbym się mocno gdyby 250sx paliła mniej niż 7l na 100km.

Ja mam teraz 450 4T i 7h starcza mi również na jakieś 3h jazdy w terenie.

Może kolega ma 9l zbiornik?

Może napisz ile mth nabijasz przez te 2-3h?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 15:27, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:27, 27 Wrz 2014    Temat postu:

no właśnie nie mam przy nim licznika mth. A kolega ma bak taki jak ja, dokładnie takie same motory mamy. W ogóle u niego w moto jak jedzisz to strasznie czuć ta moc tej 250 a u mnie nie jest tak to odczuwalne i jak by był słabszy. A u mnie kompresja dwa razy lepsza, u mnie w moto w ogóle takie mam wrażenie ze coś jest nie tak z tym paliwem bo strasznie dymi, jak tak jedzisz na niskich biegach gdzieś gdzie musisz tak pojechać to później jak chcesz dodać gazu to zaczyna strasznie kopcic i dziwnie tak chodzi
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:34, 27 Wrz 2014    Temat postu:

a gaźnik masz dobrze ustawiony?
dysze iglica wysokośc pływaka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:41, 27 Wrz 2014    Temat postu:

i jaki stosujesz w jakiej proporcji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:07, 27 Wrz 2014    Temat postu:

olej Castrol r2, proporcje 1:50. Tak jeśli chodzi o gaźnik to iglica jest na drugim miejscu od góry jak dobrze pamiętam, raczej dawka została zmniejszona o jeden ząbek żeby sprawdzić czy coś się zmieni w tym spalaniu. A jeśli chodzi o dysze to nie patrzylismy się na nie i nic nie było sprawdzane pod tym względem. A co może to być jakiś wpływ na takie zachowanie mojego ktm?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:09, 27 Wrz 2014    Temat postu:

wysokość pływaka się ustawia? to mnie zaskoczyles
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:10, 27 Wrz 2014    Temat postu:

posprawdzaj sobie w serwisówce jaki emają być
zobacz u kumpla jakie on ma jakie ty porównaj potestuj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:15, 27 Wrz 2014    Temat postu:

a co z tym plywakiem? O jakich ustawieniach mówiłeś?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:12, 27 Wrz 2014    Temat postu:

ustawia się ilosc paliwa w komorze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 23:46, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Dogadaj się z kolegą i zamieńcie gaxniki skoro to takie same maszyny jeśli się poprawi to znaczy,że gaxnik do regulacji... Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin