  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kali1002 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 27 Paź 2014 
		      Posty: 2 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 21:12, 27 Paź 2014    Temat postu: Problem z chłodzeniem w sxf 250 2007 r | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam zaku[iłem niedawno ktm sxf 250 . jezdzilem nim z 2 godzinki. pozniej wybralme sie w teren z kumplem i zaczoł wyzucac mi plyn chłodniczy gdy go zgasilem i spadła temperatura odpalilem i pojezdzilem troche i bylo ok gdy sie zaczymalem na chwile i czekalem na kumpla na wolnych obrotach to znow zaczol gotowac . Prosze o pomoc w czym moze byc problem
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  4tSTUNT 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 12 Lut 2012 
		      Posty: 1533 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 22:47, 27 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Może słabo odpowietrzony, może termostat nie działa, a najpewniej przekatowałeś maszyna a ona nie jest stworzona do stania w miejscu. Zamontuj wentylator, tym bardziej że wnioskuje że to jazda enduro, a sprzęt sx ma mniejsze chłodnice.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 23:32, 27 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    sxf musi jechac żeby bylo chłodzenie, inaczej gotuje się po paru minutach,
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  hacker33 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 13 Wrz 2011 
		      Posty: 3759 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 6:52, 28 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    jak się zatrzymujesz to się gasi motor
 
po pierwsze szkoda paliwa, po drugie po co nabijać mth, po trzecie po co gotować motocykl
 
 
jak szybko się gotuje i wywala płyn to sprawdź odpowietrzenie, sprawdź czy nie masz złej mieszanki, i sprawdź korek od chłodnicy.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kali1002 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 27 Paź 2014 
		      Posty: 2 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 19:54, 28 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Powiedzcie mi jaki plyn do chlodnicy wlac . A i mam jescze jedno pytanie ile bedzie mnie kosztowal remont silnika w tym ktm tzn. wymienic tłok regulacja zaworow, rorzad ??
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  GIENIU 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 12 Gru 2012 
		      Posty: 318 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: POLAND
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 19:56, 28 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    jak to nie pomoze to spuszczaj płyn, odkrecaj dekiel pompy wydy z prawej strony silnika i zerknij czy wirnik plastikowy pompy jest ok i czy sie obraca jak delikatnie ruszasz kopka.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  4tSTUNT 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 12 Lut 2012 
		      Posty: 1533 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 8:14, 29 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja leje valvoline max life, on wrze chyba w 180*C.
 
Co do remontu muszisz doliczyć uszczelki, ewentualnie honowanie lub regeneracje, to czy robisz na org czy zamiennikach.
 
Wszytsko zależy od wszytskiego  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 9:00, 29 Paź 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    płyn praktycznie obojętne co nie wlejesz bedzie ok. 
 
 
sprawdź czy wszystko jest odpowietrzone. sprawdź tez kolor swiecy - moze jest zbyt biała czyli za uboga mieszanka wiec i temp spalania wysoka. pozatym kazde moto sie dosyc szybko grzeje na postoju, SXF nie ma wiatraka, ma małe chłodnice, wiec to po częsci normalne zjawisko - to generalnie kiepskie moto do enduro. na torze sie ciągle jedzie i nie ma problemów z chlodzeniem
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
       |