Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem po zalozeniu nowego lancuszka rozrzadu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 18:46, 13 Lis 2015    Temat postu: Problem po zalozeniu nowego lancuszka rozrzadu

Sprawa wygladala tego typu ze mialem rozciągnięty łańcuszek rozrządu wiec kupiłem nowy wraz ze slizgami.
Ślizg wymieniłem tylko ten na dole oraz ten czarny po prawej stronie od strony napinacza.
Gdy proboje go odpalić to kopka strasznie ciężko działa nawet na wlaczonym autodekompresatorze.Raz na chwile go odpaliłem ale szybko zgasl i zblokowalo tlok.Włączyłem pierwszy bieg poruszalem nim do przodu i do tylu i wszystko wrocilo do normy.
Jest to KTM 450 Sx z 2003


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Pią 18:48, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:23, 13 Lis 2015    Temat postu:

wszystko ustawione na znaki? odkręć świecę i powoli przekop moto, albo wbij 4ty bieg i kręć powoli kołem, zobaczysz czy tłok nie styka się z zaworami, jak jest ok to moze źle ustawione zawory albo autodeko nie podnosi zaworu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 20:24, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 22:02, 13 Lis 2015    Temat postu:

Rozrząd i zawory dobrze ustawione,książkowo zreszta nie robiłem tego pierwszy raz.Cos go blokuje bo gdy na chwile odpali to słychać metaliczne dzwieki i nagle cos blokuje tlok.
Kristof a jaki może być tego powód ze autodeko nie podnosi zaworu?
Ogólnie to gdy chce go palic z rozruchu to jest efekt "prawie padnietego akumulatora".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Pią 22:18, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 23:21, 13 Lis 2015    Temat postu:

mogła strzelić sprężyna na wałku
https://www.youtube.com/watch?v=vU0QPhhpJ-E
i wtedy ciężko bęzie kopnąć czy pokręćić rozrusznikiem

jak coś stuka metalicznie to nie odpalaj więcej, zobacz co będzie po odkręceniu śiecy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Sob 0:13, 14 Lis 2015    Temat postu:

Rozrusznikiem zawsze mi bylo ciężko zakręcić nawet z nowego akumulatora.Wina gdzies na walku rozrządu..
Po odkreceniu świecy kopie sie jak komarka czyli nic wtedy nie blokuje,zawór sie nie urwal Wink
Co dalej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 0:28, 14 Lis 2015    Temat postu:

no to ok, zawory całe,rozrząd ustawiony dobrze, zrzucaj pokrywę zaworów i zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Sob 0:58, 14 Lis 2015    Temat postu:

Rozrząd ok,pokrywa zaworow teraz i tu zonk..nie wchodzi nawet 0,05,zacisnily sie strasznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Sob 23:31, 14 Lis 2015    Temat postu:

Ok wina moja,rozrząd ustawiony krzywkami do góry..
Zreszta motocykl sprzedany wiec niech sie meczy z nim juz kto inny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 0:15, 15 Lis 2015    Temat postu:

uuaa no zdarza się , dobrze że nie zblokowało w cylindrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 1:51, 15 Lis 2015    Temat postu:

Przestawienie o 180 stopni ,,nie popełnia błędów ten kto nic nie robi" akurat taka pomyłka nie jest zbyt szkodliwa dla portfela na szczęście Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:29, 18 Lis 2015    Temat postu:

jak przestawisz o 180 to przeciez to jeden chu*. zrób obrót wału i bedą w dole.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin