Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łańcuszek rozrządu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:25, 22 Cze 2015    Temat postu: Łańcuszek rozrządu

Witam zamierzam zmienić łańcuszek rozrządu w ktm sxf 250 2011
Teraz pytanie wiem ze trzeba walki rozrządu ułożyć na wskazanych liniach. Lecz nie wiem gdzie sprawdzić położenie wału. na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 9:28, 22 Cze 2015    Temat postu:

hej
wszystkie info masz w repair manualu - u mnie na stronie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:12, 25 Cze 2015    Temat postu:

Witam.
Wydaje mi się ze wiem jak to zrobić.
Walki rozrządu trzeba ustawiać na wyznaczonej lini
Zaś wał na pozycji zębatek. I teraz takie pytanie czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:11, 25 Cze 2015    Temat postu:

BARTEX1998 napisał:
czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img]

Wywiercić otwór, ewentualnie rentgen.......
W jaki inny sposób bez rozkręcania sprawdzisz to??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:30, 25 Cze 2015    Temat postu:

GMP określasz przez otwór świecy.
Zamiast świecy wkręcasz czujnik zegarowy lub coś wkładasz nie rysującego tłok i patrzysz kiedy to coś będzie najbardziej wystawać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:37, 25 Cze 2015    Temat postu:

a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:08, 25 Cze 2015    Temat postu:

wójo napisał:
a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?


Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 20:47, 25 Cze 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
wójo napisał:
a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?


Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą.


od czego moze zalezec rozbieznosc w połozeniu w takim razie? jakies wady fabryczne? w złym miejscu wyciecie połksiezycu? Swoja droga to ja zawsze "ufałem" tej srubce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Czw 20:48, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015    Temat postu:

No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015    Temat postu:

No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:09, 26 Cze 2015    Temat postu:

BARTEX1998 napisał:
No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika

zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz stary łańcuch, zapinasz do niego nowy, przeciągasz, ustawiasz rozrząd, zapinasz i zrobione


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 16:10, 26 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 18:16, 26 Cze 2015    Temat postu:

tam są w ogóle łancuszki zakuwane ? czy juz spięte ? mozna pokrywe sprzęgła rozebrać, spuscic górą łancuszek. i bez rozpinania, uszczelke sprzegła nie zawsze idzie na straty od razu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Nie 7:19, 28 Cze 2015    Temat postu:

Najłatwiej w Twoim przypadku to wkładasz do cylindra przez otwór na świece drut najlepiej taki z ogrodzenia powlekany plastikiem dajesz 5bieg i ruszasz kołem do przodu drut będzie się poruszał góra dół, zapamiętujesz najwyższy punkt, zginasz sobie w tym miejscu drut następnie szukasz miejsca blokady wału, jak zablokujesz wsadzisz drut i będzie na gorze to masz w dobrym miejscu i możesz zmieniać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin