Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SXF 250 2013r - gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kochas66




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:44, 26 Mar 2017    Temat postu: KTM SXF 250 2013r - gaśnie

Witam wszystkich.
Mam pewien problem z motorkiem Wink.
Sprawa wygląda tak; Moto odpala bez problemu,lecz gdy tylko dotknę manetki od gazu od razu gaśnie..
Sprawdzony wtryskiwacz,rozpyla elegancko,wymieniona pompa,tps jeszcze nie ruszany.
Wg pomiarów z manuala,nie zgadza mi sie oporność statora,jest zbyt wysoka, dla niego maksymalna wartosc to 1,6k ohm a w nim jest 1.8k ohm..
Pomocy,bo juz ręce opadają..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:45, 26 Mar 2017    Temat postu:

Sprawdź cienienie jakie generuje pompa paliowowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 9:04, 27 Mar 2017    Temat postu:

no i tps też do regulacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kochas66




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:05, 27 Mar 2017    Temat postu:

Problem częściowo rozwiązany. Ciśnienie na pompie w granicach z serwisówki.
Sprawdzilem tps i rzeczywiscie był mocno przestawiony,po regulacji na 0,603V silnik normalnie reaguje na manetke,ma moc i sie nie dławi,lecz na wolnych czasami jeszcze potrafi kichnąć i gaśnie w ułamku sekundy. Podejrzewam wtryskiwacz..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:17, 27 Mar 2017    Temat postu:

mozna też podpiąć do kompa i pobawic sie ustawieniami wtrysku - czasem potrafi wyjśc cos na prawde ciekawego. i TPS tu nie zawsze jest rozwiązaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kochas66




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:53, 31 Mar 2017    Temat postu:

łeb rozebrany,w środku tłok vertex i oczywiscie mokry od oleju,pierścieni olejowych praktycznie juz nie było,bo po włożeniu do cylindra wpadały od razu na dół,czekam na pierścienie i uszczelki i zobaczymy co dalej Wink A co do kompa to nie mam mozliwosci,nasza firma zbiera sie na lepszego kompa bo dotychczasowy tester nie ma obsługi KTMa,ale japonce,angliki i niektóre niemce ogarniał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kochas66




Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:40, 13 Kwi 2017    Temat postu:

Moto złożone na nowym zestawie tłok+cylinder+pierś. wossner,pracuje elegancko,przestał wyrzucać olel odmą lecz na ciepłym nadal potrafił zgasnąc,tps przestawiony na 0,560 i jak ręką odjął,oddany,klient zadowolony Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pisiek




Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:14, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Ja miałem taki przypadek w swoim SXFie z 2013r , w serwisie KTMa w KRK pan Kujałowicz coś pokręcił i było jeszcze gorzej, a wystarczyło tylko ustawić czujnik położenia przepustnicy. U kumpla było to samo w blizniaczym motorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin