Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SX F 450 2004r woda w oleju biały dym z tłumika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:10, 06 Lip 2012    Temat postu: KTM SX F 450 2004r woda w oleju biały dym z tłumika

Witam wszystkich formumowiczów

Mam problem z moim motorkiem, tzn. najpierw zaczął mi dymić na biało z wydechu oraz filtra powietrza dzieje się tak na zimnym silniku i to nie zawsze bo powiedzmy że co 4 odpalenie i po paru minutach jak się zagrzeje dym znika i wszystko jak gdyby nigdy nic. Zauważyłem też ze olej leci z tej małej dziurki pod pompą wody i co najgorsze w okienku olej zrobił się ciemno szary co zwiastuje chyba wymieszanie z wodą ?

Co może byc przyczyną panowie? to uszczelka pod głowicą? czy może oring olejowy na pompie wody przepuszcza płyn do silnika o ile jest taka opcja w ogóle ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 12:11, 06 Lip 2012    Temat postu: Re: KTM SX F 450 2004r woda w oleju biały dym z tłumika

przemo86 napisał:
Zauważyłem też ze olej leci z tej małej dziurki pod pompą wody i co najgorsze w okienku olej zrobił się ciemno szary co zwiastuje chyba wymieszanie z wodą

Skoro leci tamtędy olej to może faktycznie walnęły oringi, simeringi na pompie wody. Zaczął bym od wymiany ich bo są to groszowe sprawy.
Jeśli problem po wymianie simeringów nie ustąpi, to może uszczelka pod głowicą poszła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:02, 06 Lip 2012    Temat postu:

tylko pytanie czy od uszkodzonego uszczelniacza oleju w pompie, woda może sie dostać do oleju w silniku a nie np. odwrotnie że olej będzie w obiegu płynu chłodniczego ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:48, 06 Lip 2012    Temat postu:

ja bym stawiał na uszczelke pod głowicą, nie przegrzałes go ostatnio?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:49, 08 Lip 2012    Temat postu:

moto mam od kwietnia i przez ten czas tylko raz mi sie płyn zagotował, zgasiłem go wyedy i poczekałem aż ostygnie... Czyli jednak uszczelka pod głowicą Neutral a idzie to jakoś zdiagnozować ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 12:16, 08 Lip 2012    Temat postu:

100% pewności uszczelki nigdy nie będziesz miał. U mnie np moto źle odpalało, gasło, przerywało etc i się okazała uszczelka. Można w korku patrzeć czy płyn ma zawirowania ale lekkie zawsze od pompy będzie miał, więc najlepiej zaczynać od rzeczy najmniej inwazyjnych a do piero potem się brać za te poważniejsze jak nie pomoże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:06, 08 Lip 2012    Temat postu:

to w takim razie zaczne od tych oringów w pompie wody... a tak poza tym jeszcze coś sprawdzić zanim zdecyduje sie na wymiane uszczelki pod głowicą ?

jeśli chodzi o odpalanie to raczej nie było z tym problemu, przerywać też nie przerywał a w chłodnicy na zimnym płynie dopuki sie nie zagrzał pare bąbelków sie pojawiło...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:11, 08 Lip 2012    Temat postu:

Ja bym zrobił oringi i simeringi i jak to nie pomoże to brać się za uszczelkę bo jak się je wyeliminuje innej opcji nie ma by woda z olejem się wymieszała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin