Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SX 400 brak kompresji i oleju
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 11:56, 08 Paź 2016    Temat postu:

cichy03 napisał:
major000 napisał:
ściągnij małe dekielki i zmierz luzy zaworowe.

tak nagle mogly by sie poprzestawiac ze nagle moto w czasie jazdy gasnie (jak gdyby odcielo prąd) i juz nie odpala? juz sie zabieram do tego pzdr

sciagnalem male dekielki do regulacji zaworow i okazalo sie ze na prawym zaworze ssacym pekla gorna miseczka zaworowa... na pol chyba bo nie widze wiecej czesci i obie leza po srodku miedzy zaworami
co sie moglo stac wiecej gdy ta miseczka pekla jakies komlikacje? i dlaczego sie tak stalo za male luzy byly? pzdr moze ktos pomoze podpowie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:51, 08 Paź 2016    Temat postu:

prawdopodobnie udezała o nia dzwigienka zaworowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:55, 08 Paź 2016    Temat postu:

Zawory do wymiany i inspekcja głowicy. Przegląd układu tłokowo korbowego również.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 13:59, 08 Paź 2016    Temat postu:

wójo napisał:
prawdopodobnie udezała o nia dzwigienka zaworowa.

a czego to moze byc nastepstwem zle ustawione luzy czy moze zla plytka ? nie jestem taki obeznany dlatego pytam blad poprzedniego wlasnciciela ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 14:01, 08 Paź 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Zawory do wymiany i inspekcja głowicy. Przegląd układu tłokowo korbowego również.

zawory tzn oba? wymienia sie je parami bo mowimy o ssącym
wlasnie rozbieram go i zdejmuje pokrywe zaworow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 14:22, 08 Paź 2016    Temat postu:

cichy03 napisał:
major000 napisał:
Zawory do wymiany i inspekcja głowicy. Przegląd układu tłokowo korbowego również.

zawory tzn oba? wymienia sie je parami bo mowimy o ssącym
wlasnie rozbieram go i zdejmuje pokrywe zaworow


a czy zeby rozbierac silnik tzn pokrywe i glowice to powinienem zablokowac wal w MGP ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:32, 08 Paź 2016    Temat postu:

nic nie blokuj w GMP czyli gorny martwy punkt rozbieraj pokoleji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 14:55, 08 Paź 2016    Temat postu:

Nixdo napisał:
nic nie blokuj w GMP czyli gorny martwy punkt rozbieraj pokoleji

dopytuje sie tak bo nie chce niczego spiep@#&ć wole zapytac i byc pewnym.
czyli wszystko pozniej bede ustawial jak poskladam tak? pzdr
kolega wyzej radzi zajrzec do glowicy tloka wiec bede musial ruszyc rozrząd tez mam sie nim nie przejmowac czy ustawic go tak by zgrywaly sie znaki?
to nic nie blokuje i najpierw zdejme pokrywe zaworow poczekam na odpowiedz
a poki co wyglada to tak [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cichy03 dnia Sob 15:00, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:34, 08 Paź 2016    Temat postu:

Przy rozbieraniu nie musisz ustawiać rozrządu na znaki, robisz to podczas składania.
I tak i tak musisz zdjąć głowicę dlatego, zdejm również cylinder i sprawdź kondycję tłoka, korbowodu i cylindra.
Talerzyk na zaworze ci pękł bo prawdopodobnie zawory mają duży przebieg, siadły w gniazdach zaworowych ze względu na zużycie gniazd lub wytarcie grzybka zaworu, przez co na górze oparło się wszystko o dźwigienkę. Dlatego głowica do inspekcji bo możliwe że gniazda są zużyte.
Zawory wymieniasz przynajmniej parami. Bardzo prawdopodobne że będziesz miał wszystkie do wymiany. Sprężyny również trzeba pomierzyć czy trzymają wymiar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 16:07, 08 Paź 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Przy rozbieraniu nie musisz ustawiać rozrządu na znaki, robisz to podczas składania.
I tak i tak musisz zdjąć głowicę dlatego, zdejm również cylinder i sprawdź kondycję tłoka, korbowodu i cylindra.
Talerzyk na zaworze ci pękł bo prawdopodobnie zawory mają duży przebieg, siadły w gniazdach zaworowych ze względu na zużycie gniazd lub wytarcie grzybka zaworu, przez co na górze oparło się wszystko o dźwigienkę. Dlatego głowica do inspekcji bo możliwe że gniazda są zużyte.
Zawory wymieniasz przynajmniej parami. Bardzo prawdopodobne że będziesz miał wszystkie do wymiany. Sprężyny również trzeba pomierzyć czy trzymają wymiar.

dzieki za odpowiedz masz racje
hah! az sie wierzyc nie chce dopiero go kupilem przejechalem sie nim 3 razy i to krotkie jazdy i taka akcja...
tak masz racje sciagnalem pokrywe zaworow i co sie okazalo ze zawory siadly chyba bo widac na trzech ramionach od krawiatury (bo tak to sie chyba nazywa) ze maja male uderzenia pokarze na fotkach.
[link widoczny dla zalogowanych] ssace po prawej to strona od ktorego pekl talerzyk
[link widoczny dla zalogowanych]
tu wydechowe .
na fotce z pierwszego linku ciekawe jest to ze pekl talerzyk na zaworze ssacym prawym a urwalo ten lebek z klawiatury po lewej stronie... to mnie berdzo dziwi tez .
a teraz pod tym dodam fotke pokrywy zaworow na ktorej widze wytarcia po stronie prawej czy to normalne a moze pozostalosci po porzednich przejsciach ? [link widoczny dla zalogowanych]
a teraz wyglada to tak...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sam niewiem co juz robic rozbierac dalej czy zadzwonic do goscia ze mu zaloze sprawe ? jest cos takiego jak prawo jekojmi? chlopak od ktorego kupowalem wspominal ze wymienial sprezyne zaworu ktoregos bo pekla i wtedy robil regulacje zaworow ... pozdrawiam i czekam co o tym myslicie wszsytkim. on sie zapieral ze robil remont i dal mi fotki ze rozbierali silnik pozdrawiam i czekam "/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Sob 16:20, 08 Paź 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj jeszcze wrzucam dwie fotki dziwnie "oklepanego miejsca do okola zaworu ssace od ktorego z klaiatury oderwal sie ten ''łebek
i owy łebek znalazlem tzn wiem gdzie jest bo spadl ale ni na sam dol silnika tylko widze go lezy zaklinowal sie na tyb bolczyku od napinania lancuszka rozrzadu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:34, 08 Paź 2016    Temat postu:

I tak musisz to rozebrać bo masz zawór do wymiany. W takim stanie nie zwrócisz motocykla. Rozbierz, porób fotki, pokaż sprzedawcy i negocjuj. Albo żeby ci zwrócił koszty remontu albo niech to zabiera. Generalnie lipa bo jak chłop się wyprze to nic nie zdzialasz i masz plecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 9:38, 09 Paź 2016    Temat postu:

Słuchaj czy ten motocykl kupiłeś moze co był wystawiony w Przemyślu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy03




Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupia Jędrzejowska (świętokrzyskie)

PostWysłany: Nie 12:14, 09 Paź 2016    Temat postu:

Tomokat napisał:
Słuchaj czy ten motocykl kupiłeś moze co był wystawiony w Przemyślu?

tak skąd wiesz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:55, 09 Paź 2016    Temat postu:

Zgadłem, bo też się rozglądam już od jakiego czasu za katem i widziałem że taki był właśnie i juz nie ma. Miałem jechać nawet go oglądać bo mam kilkanaście kilometrów tylko ale po tym jak sprzedawca zaczał wychwalać ten sprzęt to sobie odpusciłem bo coś mi śmierdziało tutaj (zreszta szukam exc). Szkoda że trafiło na Ciebie. Daj znać jak się sytuacja potoczy...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomokat dnia Nie 21:00, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin