Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SX 250 2t 2009 Zatarty?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:16, 29 Cze 2013    Temat postu: KTM SX 250 2t 2009 Zatarty?

Witam wiec tak jeżdżąc dzisiaj spotkała mnie nie miła niespodzianka.:(Lece sobie w lesie i nagle moto mi zgasło i poczułem dość mocne szarpnięcie(mieszanka dobrze zrobiona olej w silniku był)zero objaw wcześniej ani mocy nie brakło nic wszystko było ok.I ja na kopniak a tu stoi i nie da rady go nawet kopnąć.Dzisiaj za późno na rozbieranie ale jutro z rana się za to zabiorę.Macie jakieś pomysły co się mogło stać?Korba poszła czy tłok cholera wie ale jutro zajrzę.Jak ktoś ma jakieś pomysł co to poleciało to czekam na odpowiedz pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:22, 29 Cze 2013    Temat postu:

Pewno tłok przetrzymany a zapałowałeś go na prostej. Nie dziwota bo to sx...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:02, 29 Cze 2013    Temat postu:

Na nicasillu czy tulei ? bo jak masz żeliwo mógł ci się zapiec tłok .. temperatura wszystko sie rozszeza ,jak tak to bez szlifu czy nowej tulei sie nieobejdzie ,jak masz nicasill tez w sumei mozliwe jak go przytrzymałeś na prostej jak powiedział barek. Nie powinno sie dokońca na ostatnim trzymać wiecj nic 30s .
Powodzenia jutro ,moze niejest tak źle ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:46, 17 Lip 2013    Temat postu:

Więc tak cylinder zdjęty i sytuacja wygląda następująco posypalo się łożysko nakorbie u góry.Tłok dostał strzała z resztek łożyska i cylinder tak samo.Na nicasilu mam i pomóżcie
Co robić.Cylinder w polsce niby nie dostępny.Tłok to pikus 450zł ale z tym cylinder jest lipa.Dostałem propozycje za 550 zł wprasowanie tulei tylko długo toreb czekać bo od 2 do4tygodni;(A sezon poleci jak z bicza.otwierać dalej silnik i coś robić od razu czy nic dalej nie zaglądac?i jak jest cylinder to po lewejstrone siedząc na motorze jest pokrywa i tam są jeszcze taka mała żebrak i jak by 2 wodziki i znalazłem tam srubki 2 jak by urwane co z tym o zrobić?Czekam na wasze propozycje i podpowiedzi.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:00, 17 Lip 2013    Temat postu:

ja bym pruł silnik, i tak szybko raczej części nie dostaniesz, lepiej sprawdxić wszystko po takim strzale, wał dac do wyważenia itp,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:10, 17 Lip 2013    Temat postu:

Masz świeży sprzęt ja bym kupił nowy cylek na nicasilu cena duża ale da się załatwić taniej. Bo co zatulejujesz i będzie gówno nie motor.
Reszte jak wyżej posprawdzać i cieszyć się jazda.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:43, 17 Lip 2013    Temat postu:

Więc chyba tak zrobię ją chciałem od razu wrzucić nowego cylka tylko nie mogę znaleźć.Kolego co masz na myśli jest drogi ale można dostać tańszy?Chciałem rozebrać dol i zobaczyć korbe i łożysko dole.A co masz na myśli itp?Wywalczyć wał i co jeszcze?Od razu zmienne oponę z tylu bo mam trupa już.Jak byscie mogli podrzucie mi jakieś porady i co trzeba sprawdzić.dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:56, 17 Lip 2013    Temat postu:

Jak masz kase a nie wiesz co ile ma mth to możesz wymienić choć łożyska na wale. Najlepiej wszystkie. A jak poszły łożyska na korbie to i korbę by wypadało może? Będziesz miał 100% sprzęt.
Taniej znaczy poszukaj po forach bo nie raz czytałem że ktoś pisał że może mieć taniej itp. Trzeba poszukać, popytać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:16, 17 Lip 2013    Temat postu:

Masz rację korbe raczej też zmienię.tylko muszę poszukać gdzie dostać i wogóle bo tak to nie jest takie proste do 4t tak bez problem ale można2 t ciężko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 5:40, 18 Lip 2013    Temat postu:

Idziesz do serwisu KTM-a i w 10 minut części zamówione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 8:12, 18 Lip 2013    Temat postu:

zobacz tutaj [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 7:39, 19 Lip 2013    Temat postu:

Co do SX i jazdy na prostej właśnie zrobiłem 4tys km po asfalcie prawie cały czas na full manecie z przerwami na przesmarowanie tzn odpuszczenie gazu i moto dojechało. Problemy były tylko z trefnym dyfuzorem poza tym skończył mi się chinski napęd bo uczyłem się latać na kole do tablicy. Udało się :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:21, 19 Lip 2013    Temat postu:

Więc tak szukałem trochę i znalazłem tylko że w niemczech komplet cylinder i tłok oryginał kto za około 700 euro przy obecnym kursie to koszt około 2900zł?Powie ktoś czy to jest dużą za takie części czy nie?Wielu znajomych zaleca mi tulejowanie a ją jestembardziej za nowym cylkiem bo mówią że za drogo to wyjdzie a różnicy żadnej.Co wy na to?A na części czekać muszę tylko że3-4 dni.Jutro zadzwonie do kto w polsce i popytem jak to wychodzi cenowo.To kolega widzę że ładnie dawał jak tak go rozsadzilo .pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:27, 19 Lip 2013    Temat postu:

do aunera dzwoniłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:36, 19 Lip 2013    Temat postu:

Nie tulejuj. Ty będziesz tym jeździł nie koledzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin