Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm sx 125 stator magneto modul cdi pomocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:32, 27 Lis 2016    Temat postu: Ktm sx 125 stator magneto modul cdi pomocy

Marka : KTM
Model : SX 125
Rocznik : prawdopodonie 2003 wyczytane z tabliczki numeru seryjnego
Typ : Cross
Opis problemu: Hej, mam problem z moja bestia. Stalem sie "szczesliwym" posiadaczem tego ktma po taniosci bo za 1900 zl mial rozwalony tlok bo byl katowany etc. Nie dbali o niego. Wyminilem tlok mierzac srednice cylindra etc. Staralem sie wykopywac cala wiedze z neta etc. Wymiana pds naprawa przednich uszczelniaczy lag etc. Ale dochodzac do meritum sprawy. !! Jak nie palil na kopa tak nie pali. Juz pisze, biegly z elektryki nie jestem na tyle a czesci elektryczne drogie wiec oddalem do machanikow. Trzymali go 7 miesiecy az go odebralem. W moim crossie byl misz masz poniewaz stator byl spalony od 2k2 a kolo magnesowe od 2k1 . Wiec zamowili stator 2k2 i kolo magnesowe 2k2 oryginal z ktma. Ale iskry nadal nie ma. Albo jest licha. Czy wina jest przeklety modul zaplonowy? No z drugiej strony nic innego juz tam z elektroniki nie ma bo zostala tylko cewka z przewodem WN ale niby przekladali ja do ktm 80 czy cos bo byla taka sama i dzialal iskra byla. Wiec wychodzi ze to modul ale. Czy aby na pewno?. Jak to sprawdzic? Bo chyba sie nie da.. ? Aby to sprawdzic jedynie co mi zostaje znalezc podobnego sxa i wsadzic do niego moj modul i czy bedzie iskra? Duzo informacji wiem. Ale chcialem jak najbardziej to opisac co i jak. Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 11:59, 27 Lis 2016    Temat postu:

Dokładnie, moduł najpewniej i najprościej sprawdzisz poprzez podmianę. Niewykluczone też że problemem jest cewka, a może obie rzeczy na raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:36, 27 Lis 2016    Temat postu:

No nic innego z elektryki juz tu nie zostalo do wymiany Smile do podmiany musze popytac po warsztatach. Cewka ? Dlaczego jesli byla przekladana i iskra byla ? To raczej ona odpada. Tylko modul nie byl sprawdzony...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:06, 27 Lis 2016    Temat postu:

Stator, cewkę i inne oprócz modułu sprawdzisz miernikiem.
Może masz coś z fajką lub przewodem WN? Impulsator sprawdzony? Szczelina ok?
Może mas gdzieś zimny lut, słabo stykają konektory lub co się często zdarza uszkodzony guzik od gaszenia.
Z modułem zaczekałbym na sam koniec.

Świeca oryginał nowa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 16:07, 27 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:31, 27 Lis 2016    Temat postu:

szczelina na impulsatorze chodzi między magnetem a na chłopski rozum tłumaczać "czarnym pudełeczkiem" przyłączonym do statora ? Jeśli o to chodzi. Nie sprawdzałem ale sprawdzę. Jeśli stator jest nowy to "powinien" chyba być częścią która przychodzi montujesz i już. oryginalna częsć no ale sprawdze. No cewkę i przewód WN przekładał do innego crossa więc rzekomo jest sprawny. Właśnie z tym modułem nie chce kupić aby się nie okazało, że jest dobry. ale pamiętam, że zanim dałem do mechanika. czyściłem wszystkie wtyki połączenie masy do ramy etc oczyściłem i posmarowałem wazeliną techniczna aby nie korodowało ani nie śniedziało. ; ) co do tego guzika do gaszenia można to jakoś sprawdzić ? Jakieś pomysły sugestue czy kupić nowy. ? no ale 90 zł ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 19:35, 27 Lis 2016    Temat postu:

a mam pytanie czym sie rozni 2k1 od 2k2 bo zauwazylem ze teraz jeden kabel zolty jest nie podpiety do niczego a stary stator i kolo magnesowe bylo 2k1 a teraz jest 2k2 i zolty kabel do niczego nie jest podpiety ? O co tu chodzi ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:36, 27 Lis 2016    Temat postu:

To ja pisalem z gosc. Nie zauwazylem ze sie nie zalogowalem na tel sry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:43, 27 Lis 2016    Temat postu:

2k1 jest bez żadnego prądu na światła
2k2 ma już 40W na światła, i te 40W idzie właśnie żółtym przewodem

polecam ściągnąć i przeczytać lub chociaż obejrzeć obrazki w manualu - będziesz na pewno wiedział więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:50, 27 Lis 2016    Temat postu:

Tyle to i z manuala sie dowiedzialem. Ale czy to bedzie dzialac jesli jest nie podpiete ? Bedzie spelniac swoja funkcje normalnie jak 2k1? Czy cos sie moze stac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 21:57, 27 Lis 2016    Temat postu:

Tak będzie normalnie działać. Gaszenie możesz całkowicie odseperować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:59, 27 Lis 2016    Temat postu:

Chodzi mi o to ze nie ja to zamawialem byl 2k1 mechanicy u ktorych byl zalozyli 2k2 i czy tak moze byc ? O to mi tylko chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:00, 27 Lis 2016    Temat postu:

Odseparowac? Co masz na mysli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:38, 28 Lis 2016    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jede n pod drugim

mozesz jeździc - nic se nei stanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:38, 28 Lis 2016    Temat postu:

Ok. Nie ogarnialem wtedy. Rozmawialem z panem z digtechu. Powiedzial abym sprawdzil ta iskre o 8mm oddalajac swiece od masy. Iskra przy mocnym kopniaku sie pojawila az nawet przeszla nizej idac na mase. Drugi problem mam z gaznikiem bo zawor nie trzyma wymienialem go ale gniazdo zaworu chyba jest juz wklepane. Sprobuje to troche podpolerowac jak kiedys mi ktos radzil tu na forum. Polecal mi abym wstrzyknal troche na tlok i musi zagadac. Ale nie kaszlnal nawet... za mala kompresja? Cos ktos ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:13, 28 Lis 2016    Temat postu:

Jutro zadzwonię tam znowu i chyba wyślę całość do sprawdzenia bo iskra wygląda teraz jak cieniutka niteczka przy mocnym kopnięciu czasem jest mocniejsza. Nie kumam tego. No ale cóż sprawdzą określą aby być pewnym ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin