  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  remek100 
		  
		      Gość 
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:36, 11 Kwi 2012    Temat postu: KTM SX 125 - nie pali na cieplym | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam!
 
 
mam problem przy odpalaniu mojego kata. otoz:
 
 
jak jest zimny to pali od kopa, wkreca sie super, moc tez ma, na wolnych obrotach nie faluje. gdy zgasze na cieplym po dluzszej jezdzie to za chiny nie odpala z kopa. wtedy na pych i ledwo co puszcze sprzeglo i chodzi. tak samo gdy odczekam jakies 5min. az sie ostudzi, ponownie pali od kopa.. w czym moze byc problem? dzieje sie to tylko na rozgrzanym :/ od czego zaczac?
 
 
mam go miesiac czasu - poprzedni wlasciciel zapewnial mnie ze wymienial tlok i duzo innych i nic nie musze robic..
 
 
co myslicie?
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Asteros2012 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 28 Cze 2011 
		      Posty: 1372 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 21:07, 11 Kwi 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A który to rocznik? Ogólnie dobrze pali(wysokie obroty itp) tylko ma problemy z odpalaniem na ciepłym?
 
Też nie wiadomo w jakim stanie rzeczywiście jest silnik.
 
A filtr powietrza czyścisz jak należy?
 
Mógłbyś sprawdzić gaźnik i membrane.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Czepek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 30 Lip 2011 
		      Posty: 870 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:42, 12 Kwi 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    1sze co regulacja gaznika.
 
Oczywiscie na czystym filtrze
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  4tSTUNT 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 12 Lut 2012 
		      Posty: 1533 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 21:22, 12 Kwi 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Może to być głupię, ale wymień świecę, może jest o innej ciepłocie lub dojechana. 
 
Pamiętam że miałem podobne objawy w dt 125cc, po wymianie świecy moto zaczęło mi normalnie i na zimnnym i na ciepłym palić, ale pierw może tak jak ci wyżej proponują gaźnik i czysty filtr powietrza  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  DamianEXC250 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 31 Paź 2011 
		      Posty: 72 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 21:17, 15 Kwi 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Wyczyść i nasmaruj filtr powietrza, dokładnie wyczyść gaźnik, wyczyść membranę(możesz także wyczyścić sitko w zbiorniku paliwa u mnie było totalnie zapchane i nie chciał ciągnąć paliwa), wymień świece i zobacz czy coś się zmieni. Wymienił bym też watę w tłumiku ale to raczej nie będę miało wpływu na odpalanie ciepły zimny. Jeżeli to nie pomoże to zdjął bym głowice i sprawdził jak wygląda tłok i cylinder czy poprzedni właściciel mówił prawdę. Na początku lepiej zacząć od tanich rzeczy popróbować a dopiero później zabierać się za ściąganie głowicy   .
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
    |