Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM sx 125 98r problem z przerywaniem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Wto 21:45, 22 Mar 2011    Temat postu:

no i tak myslalem, ale nie pujdzie, juz sily nie mam, lele po tej polosce przez drzewo i nima hu...a. Juz nawet sciagaczem probowalem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Wto 23:35, 22 Mar 2011    Temat postu:

Dałem rade, była tak zapieczona ze ledwo wyszła, dopiero przez sciagacz, młotem biłem i poszła. Gośc naped wymieniał i bez smaru, na sucho wsadziił i ja chyciło. Jutro zawoże do wymiany bo samemu nima szans, wszystko co miałem pokrzywiłem Very Happy

z 100/100-18 bedzie na 140/80-18 Smile teraz moze juz wytargam tam gdzie trzeba bo duuzo więcej mięsa na oponce:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:27, 23 Mar 2011    Temat postu:

hehe dobrze że się udało Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Śro 19:15, 23 Mar 2011    Temat postu:

No poszło, teraz na smarze usadzę, opona u znajomego sie zmienia, będzie na jutro i ogień na testa:PWink
Byłem u gości co serwisują moto i samochody, wchodze i sie pytam czy zmieniaja opony w krosie, to powiedzieli ze "tak". To ja ze za ile, a gośc: 40 zł <wow>
Powiedziałem"aha, to dziekuje, nie skorzystam" i wyszłem...

A gośc mi na jutro wymieni za 15zł bo ma maszynę do moto bo warsztat miał kiedyś Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:27, 23 Mar 2011    Temat postu:

mój serwis robi za 10,- ale nie ma to jak samemu czasem się pomęczyć, dwie dobre łyżki , 15 minut i gotowe :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:45, 23 Mar 2011    Temat postu:

łyżki są ok Very Happy ale szkoda felg Razz łyżka łatwo uszkodzic ranty no i ile sie człowiek namęczy... wole dac te 15 zł u wulkanizatora niz siedziec z łyzka Razz i tak oponki co tydzien nie wymieniam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 12:06, 24 Mar 2011    Temat postu:

Moim zdaniem to wulkanizator psuje felgi maszyna na tej swojej maszynie najlepiej kupić sobie łyżki do ściągania opon typowe do motocykli cross enduro, które nie rysuja felg ani nie wyginają obręczy 15 min i po kłopocie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Czw 13:32, 24 Mar 2011    Temat postu:

Ja łyzki mam takie konkretne, tylko znaleźc nie moge;/ a jak sie mam męczyc i wyginać wszystkie srubokręty, pręty i płaskowniki to piernicze Wink gośc mi założy i bedzie git:P

Po 16 do odbioru tak że dziś test Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 14:05, 24 Mar 2011    Temat postu:

to taki trochę offtopic=na zawodach Enduro zawodnicy sami zmieniają opony , i nie zajmuje im to więcej niz klika minut:p podobno David Knight zakłada opone bez użycia łyżek Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Czw 19:04, 31 Mar 2011    Temat postu:

Dalej mam problem z przerywaniem.
Jak przegazuje do końca to przerywa jak by paliwa brakowało
Dziś wyciąłem gaźnik i wykręciłem membranę, one maja bardzo dolegać? bo ja mam tak ze nie dolegają, dopiero jak palcami docisnę to sa całkiem przymknięte(karbonowe membranki mam)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 19:20, 31 Mar 2011    Temat postu:

Mają przylegać weś je odkręć i zamontuj je odwrotnie tak będą dolegać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Czw 22:36, 31 Mar 2011    Temat postu:

aha, dzieki, jutro obadam;) moze dlatego tak przerywa, mam wrazenie ze jak niskie obroty to zalewa, a jak na fula to brakuje paliwa;/
death


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Nie 12:57, 26 Cze 2011    Temat postu:

Mam problem z iskrą
Podpiołęm voltomierz do motoplata, to podaje około 20volt najwięcej jak kopne
podebne pod cewke i na świece podaje ok 1volta jak kopne. Gdy przyłoże ze świecą do cylindra, to jest taka mała iskra tylko jak mocno kopne czyli słabo podaje i przy tym zalewa świece.
Na pycha próbowałem odpalic, to napchałem sie biegiem i pare razy szarpło go ale nic z tego, nie odpalił
Dodam ze zgasł podczas jazdy.
Prosze o pomoc!
KTM sx 125 98r Motoplat, cewka ducati


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
death




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Psary

PostWysłany: Nie 17:27, 26 Cze 2011    Temat postu:

Pozyczyłem cewke od kumpla od CR i nic, w koncu po próbach kopania, założyłem swoją i wziołem go na pych, odpalił odrazu(kopka nie chciał) ale na wolnych gaśnie a jak pojechałem sie przewiez, to jedzie bo jedzie. Przerywa i nie wkręca sie na obroty.
I co to moze byc?
teraz do paliwa dolałem trochę wiecej oleju, ale przez to tak sie raczej dziac nie powinno;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:29, 26 Cze 2011    Temat postu:

death napisał:
Pozyczyłem cewke od kumpla od CR i nic, w koncu po próbach kopania, założyłem swoją i wziołem go na pych, odpalił odrazu(kopka nie chciał) ale na wolnych gaśnie a jak pojechałem sie przewiez, to jedzie bo jedzie. Przerywa i nie wkręca sie na obroty.
I co to moze byc?
teraz do paliwa dolałem trochę wiecej oleju, ale przez to tak sie raczej dziac nie powinno;/


ja bym powiedział że tłok się skończył, ale niech Koledzy od 2-suwów się wypowiedzą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin