  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 21:45, 22 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    no i tak myslalem, ale nie pujdzie, juz sily nie mam, lele po tej polosce przez drzewo i nima hu...a. Juz nawet sciagaczem probowalem...
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 23:35, 22 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dałem rade, była tak zapieczona ze ledwo wyszła, dopiero przez sciagacz, młotem biłem i poszła. Gośc naped wymieniał i bez smaru, na sucho wsadziił i ja chyciło. Jutro zawoże do wymiany bo samemu nima szans, wszystko co miałem pokrzywiłem   
 
 
z 100/100-18 bedzie na 140/80-18   teraz moze juz wytargam tam gdzie trzeba bo duuzo więcej mięsa na oponce:)
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 10:27, 23 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    hehe dobrze że się udało  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 19:15, 23 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No poszło, teraz na smarze usadzę, opona u znajomego sie zmienia, będzie na jutro i ogień na testa:P 
 
Byłem u gości co serwisują moto i samochody, wchodze i sie pytam czy zmieniaja opony w krosie, to powiedzieli ze "tak". To ja ze za ile, a gośc: 40 zł <wow>
 
Powiedziałem"aha, to dziekuje, nie skorzystam" i wyszłem...
 
 
A gośc mi na jutro wymieni za 15zł bo ma maszynę do moto bo warsztat miał kiedyś  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 19:27, 23 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    mój serwis robi za 10,- ale nie ma to jak samemu czasem się pomęczyć, dwie dobre łyżki , 15 minut i gotowe :p
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13978 
		      Przeczytał: 9 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 19:45, 23 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    łyżki są ok   ale szkoda felg   łyżka łatwo uszkodzic ranty no i ile sie człowiek namęczy... wole dac te 15 zł u wulkanizatora niz siedziec z łyzka   i tak oponki co tydzien nie wymieniam  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  maciek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 07 Kwi 2007 
		      Posty: 407 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 12:06, 24 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Moim zdaniem to wulkanizator psuje felgi maszyna na tej swojej maszynie najlepiej kupić sobie łyżki do ściągania opon typowe do motocykli cross enduro, które nie rysuja felg ani nie wyginają obręczy 15 min i po kłopocie
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 13:32, 24 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja łyzki mam takie konkretne, tylko znaleźc nie moge;/ a jak sie mam męczyc i wyginać wszystkie srubokręty, pręty i płaskowniki to piernicze   gośc mi założy i bedzie git:P
 
 
Po 16 do odbioru tak że dziś test  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 14:05, 24 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    to taki trochę offtopic=na zawodach Enduro zawodnicy sami zmieniają opony , i nie zajmuje im to więcej niz klika minut:p podobno David Knight zakłada opone bez użycia łyżek  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:04, 31 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dalej mam problem z przerywaniem.
 
Jak przegazuje do końca to przerywa jak by paliwa brakowało
 
Dziś wyciąłem gaźnik i wykręciłem membranę, one maja bardzo dolegać? bo ja mam tak ze nie dolegają, dopiero jak palcami docisnę to sa całkiem przymknięte(karbonowe membranki mam)
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  maciek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 07 Kwi 2007 
		      Posty: 407 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:20, 31 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Mają przylegać weś je odkręć i zamontuj je odwrotnie tak będą dolegać
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 22:36, 31 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    aha, dzieki, jutro obadam;) moze dlatego tak przerywa, mam wrazenie ze jak niskie obroty to zalewa, a jak na fula to brakuje paliwa;/
 
 death
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 12:57, 26 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Mam problem z iskrą
 
Podpiołęm voltomierz do motoplata, to podaje około 20volt najwięcej jak kopne
 
podebne pod cewke i na świece podaje ok 1volta jak kopne. Gdy przyłoże ze świecą do cylindra, to jest taka mała iskra tylko jak mocno kopne czyli słabo podaje i przy tym zalewa świece.
 
Na pycha próbowałem odpalic, to napchałem sie biegiem i pare razy szarpło go ale nic z tego, nie odpalił
 
Dodam ze zgasł podczas jazdy.
 
Prosze o pomoc!
 
KTM sx 125 98r Motoplat, cewka ducati
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  death 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 16 Mar 2011 
		      Posty: 22 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Psary
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 17:27, 26 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Pozyczyłem cewke od kumpla od CR i nic, w koncu po próbach kopania, założyłem swoją i wziołem go na pych, odpalił odrazu(kopka nie chciał) ale na wolnych gaśnie a jak pojechałem sie przewiez, to jedzie bo jedzie. Przerywa i nie wkręca sie na obroty.
 
I co to moze byc?
 
teraz do paliwa dolałem trochę wiecej oleju, ale przez to tak sie raczej dziac nie powinno;/
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 21:29, 26 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | death napisał: | 	 		  Pozyczyłem cewke od kumpla od CR i nic, w koncu po próbach kopania, założyłem swoją i wziołem go na pych, odpalił odrazu(kopka nie chciał) ale na wolnych gaśnie a jak pojechałem sie przewiez, to jedzie bo jedzie. Przerywa i nie wkręca sie na obroty.
 
I co to moze byc?
 
teraz do paliwa dolałem trochę wiecej oleju, ale przez to tak sie raczej dziac nie powinno;/ | 	  
 
 
ja bym powiedział że tłok się skończył, ale niech Koledzy od 2-suwów się wypowiedzą
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |