Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Sprzęgło 0
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plugmyduck




Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:04, 25 Kwi 2014    Temat postu: KTM Sprzęgło 0

Witam Panowie i Panie,

Mniej więcej półtorej roku temu sprawiłem sobie ktma 250 sx z 1997 roku. Pech chciał, że urwałem śrubę, do której przymocowany jest starter i musiałem się do tego elementu dobrać, żeby oddać go do tokarza celem przetoczenia nowego gwintu. Niestety musiałem rozebrać całe sprzęgło i dziś po złożeniu go okazało się, że nie mogę w ogóle wysprzęglić motoru tzn. mogę wrzucić luz, 1, 2 i wszystko odbija, ale mając go na biegu nie mogę wrzucić 0 i koła cały czas są zablokowane. Jaka może być tego przyczyna ? Dodam, że sprzęgło nie jest jeszcze w ogóle zalane olejem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:44, 25 Kwi 2014    Temat postu:

zmieniając biegi na sucho ruszaj kołem przód tył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plugmyduck1
Gość






PostWysłany: Sob 21:45, 26 Kwi 2014    Temat postu:

próbowałem nie działa, czy kosz sprzęgłowy powinien być nasmarowany ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:12, 27 Kwi 2014    Temat postu:

jeżeli demontowałeś tylko sprzęgło to może źle coś złożyłeś
zrób to jeszcze raz
a 2 opcja zalej olejem i sie przejedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 7:44, 27 Kwi 2014    Temat postu:

barek253 napisał:

a 2 opcja zalej olejem i sie przejedź


Już jeden taki tu był co mu sprzęgło nie działało a motocykla nawet nie odpalił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plugmyduck1
Gość






PostWysłany: Nie 12:35, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Spróbuje znaleźć w sieci rysunki techniczne jak to złożyć, ale to wszystko wygląda dość dziwnie, bo tarcze rozsuwaja się jak należy, biegi mogę wrzucać normalnie, tylko na biegu jak jest to nie mogę dziada wysprzeglic...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:17, 27 Kwi 2014    Temat postu:

bo na złozonym silniku na sucho sprzegło moze nie działać..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plugmyduck1
Gość






PostWysłany: Pon 16:16, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Sprawa wyglada nastepujaco, mialem za mocno dokrecona nakretke, ktora dociskala wewnetrzny kosz i uniemozliwiala jego obrot, wysprzegla na chwile, po czym tarcze sklejaja sie i po nacisnieciu sprzegla nie rozsuwaja sie i opor jest zbut duzy, winny za to jest olej ? wlalem orlen hipol 15f. Czy tarcze sa wyjechane ?.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:57, 28 Kwi 2014    Temat postu:

W dzień w dzień to samo.
Sprzęgło działa tylko jak jest uruchomiony silnik.
Co ma rozkleić tarcze i przekładki? Nie ma tam sprężynek.
Kosz się musi kręcić a olej musi być rozgrzany i wirować między tymi elementami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plugmyduck1
Gość






PostWysłany: Pon 17:13, 28 Kwi 2014    Temat postu:

W takim razie dużą nakretka dociskajaca ten mały kosz ma być dokrecona na maksa ? czy z małym luzem ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:17, 28 Kwi 2014    Temat postu:

plugmyduck1 napisał:
W takim razie dużą nakretka dociskajaca ten mały kosz ma być dokrecona na maksa ? czy z małym luzem ?

w/g manuala do silników '99-03: dokręcamy na 100nm



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 23:27, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Kolego plugmyduck1 czy Ty czasem nie składasz piec(silnik) bez zastosowania klucza dynamometrycznego?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plugmyduck1
Gość






PostWysłany: Wto 11:12, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Rozkrecalem jedynie sprzeglo, bo musialem dostac sie do startera, nic wiecej nie ruszalem, ale to prawda o istnieniu tego klucza dowiedziale. sie dopiero z tego forum. Zalatwie go sobie jakos i ta nakretke zrobie jak nalezy. To moja pierwsza przygoda z motorami w zyciu i za psie pieniadze sprawilem sx 250 2t z 98r. Przerazaja mnie troche ceny, bo za nowa kopke na allegro licza sobie 3-4 stowki ;D
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:42, 29 Kwi 2014    Temat postu:

hehe przerazają ;P 300 zł to przy ogólnym utrzymaniu motocykla to pikuś. jak sie dobrze jeździ i dobrze chce dbać to niestety koszta są wysokie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 23:24, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Drogi to sporty czy hobby jak to woli.Ostatnio zrobiłem sobie kosztorys wszystkich łożysk silnika to ukazało się moim oczom 1,5 klocka a gdzie reszta jak cylinder,korba,tłok czy graty do głowicy Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin