Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 459 rfs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:35, 05 Kwi 2014    Temat postu: ktm 459 rfs

Panowie jak powinna być kompresja dziś troszkę polatałem i w terenie z kumplem więcej się na męczyliśmy kopaniem niż jazda czy możne być za duża kompresja ?? i wydaje mi sie ze motor ma za duze obroty motor na dwójce bez dotykania manetki caly czas dosc szybko jedzie cy tak powinno byc //

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cuddak dnia Sob 21:22, 05 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:58, 05 Kwi 2014    Temat postu:

??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:26, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Ustawione zbyt wysokie obroty, zła mieszanka, przegrzanie motocykla, brak luzu na linkach.

Co do kompresji to musiałbyś mieć sprzęt po tuningu aby tak było.
Jeżeli musisz kopnąć kilka razy aby odpalić to się męczysz, zwłaszcza jak jesteś zmęczony jazdą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 6:59, 06 Kwi 2014    Temat postu:

sprawdź zawory, czy linki sie nie zacinają albo opcja że mogła np pęknąc przesłona przepustnicy i lewuche wpuszcza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 8:30, 06 Kwi 2014    Temat postu:

U mnie powodem wysokich obrotów była żeliwna tuleja.
U Ciebie chyba też jest taka?Smile

Jak jechałem gdzieś wolno lasem to silnik się przegrzewał - jednak płynu chłodniczego nie wywalił ani kropelki. Na postoju było słychać jak stygnie - aż trzaskał silnik.
Oczywiście wiązało się to również z problemem z odpaleniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 8:32, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:58, 06 Kwi 2014    Temat postu:

tulej jest nowa a motor faktycznie grzal sie i wywalal plyn na postoju ale tylko na poczatku JAZDY

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:31, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Nie chodzi o to czy tuleja jest nowa czy stara.
Wadą tulei jest to, że silnik się grzeje. O czym poczytasz we wszystkich tematach dotyczących tulei zamiast nikasilu.
Ja stałem się tego świadkiem teraz Ty.
A jak silnik się grzeje to pojawiają się objawy jak przy za ubogiej mieszance - rosną obroty jałowe.
Wysokie obroty jałowe i motocykl sam jedzie.
Dajesz drugi bieg, obroty masz za duże czyli tak jakbyś dodawał gazu. I motocykl sam jedzie:)

Podobna rzecz robią stunterzy - podnoszą wolne obroty aby później jechać bez dodawaniu gazu. Wszystkie figury gdzie nie dotykają kierownicy.

Najtaniej wyeliminujesz to (tak mi się wydaje) montując wentylator na chłodnicy. Tylko, że masz SX - więc nie masz skąd wziąć prądu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 10:33, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:00, 07 Kwi 2014    Temat postu:

mechanik dzis juz zaglada i sprawdza wszytko Wink panowie a ile powinna wynosic kompresja w sx 450 ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 12:01, 07 Kwi 2014    Temat postu:

pytanie tylko jak ją zmierzysz ? musiał bys wywalać autodekompresator...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin