Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 sx RFS problem rozrząd
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:32, 27 Mar 2019    Temat postu:

A jest taka możliwość zeby miała cos do tego głowica? Bo była robiona cala i planowana?? Slizgi wymienię bez ściągania całej góry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:11, 27 Mar 2019    Temat postu:

nie mozliwe, planowanie to są setki z mm sciągane a nie centymetry Very Happy
nie wymienisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:50, 27 Mar 2019    Temat postu:

a tak sobie gdybam - że cos jest namieszane -np może ktoś wsadził inny cylnder - od exc - ale to chyba bez sensu bo sx ma mnieszy skok od exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:05, 27 Mar 2019    Temat postu:

Tez właśnie tak myślę ze to sa mm i jest to nie możliwe. Co do cylindra nie jest to możliwe, mam go dość długo a wcześniej latał kumpel. Także w rodzinie od bardzo dlugo. No nic, pozostaje kupić iwisa slizgi i złożyć raz jeszcze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Śro 21:19, 27 Mar 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
czyli wychodzi że ślizgi zjedzone Very Happy

A miejsce mocowania ślizgu od strony napinacza masz prawidłowe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:25, 28 Mar 2019    Temat postu:

nie ma to znaczenia duzego - kiedys w swoim silniku sie walnąłem i w EXC dałem mocowanie SXowe i wszystko działało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
21adam




Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:33, 07 Kwi 2019    Temat postu:

Ślizg od strony napinacza czyli ten co może się wycierać i mieć wpływ na długość wysunięcia napinacza wymienisz po odkręceniu magneta, nie trzeba ściągać góry !, potrzebny jest ściągacz do magneta.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 21adam dnia Nie 17:33, 07 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pon 23:51, 08 Kwi 2019    Temat postu:

Dawno temu chciałem sobie na tłoku HC zmniejszyć kompresję (już nie wnikając w szczegóły poco, dlaczego itd)
Wymysliłem że dam grubszą podkładkę pod cylinder i będzie ok.
Niestety łańcuch sie nie zapiął.
Pół milimetra uszczelki a łańcuch wogóle bez napinacza był napięty za mocno.

Idąć tym tokiem myślenia może ktoś tak splantował głowicę że teraz łańcuch jest na tyle lużno, że nie starcza naciągu.
Ew jakiś problem w grubości usczelek.

Co do łańcuchów DID w RFS, sprawdzone w praktyce, ich żywot to 30mth i kończy sie naciąg w napinaczu.
IWIS chodzi duuuużo dłużej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Pon 23:55, 08 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajacrzw




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:34, 02 Maj 2019    Temat postu:

Czyli wychodzi na to ze jest to możliwe żeby po planowaniu głowicy łańcuch był za długi? Bo co raz bardziej na to wychodzi. Wypowie sie ktoś jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:30, 02 Maj 2019    Temat postu:

mozliwe ale musieli by zdjąć kilka mm materiału Smile czyli to by nie miało prawa działać potem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin