Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 sx-f 2007r - pytanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
89krzychu




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:39, 18 Wrz 2013    Temat postu: KTM 450 sx-f 2007r - pytanie

Witam
Mam zamiar kupić KTM 450 sx-f z 2007r
powiedzcie mi proszę jakie są wady tego motocykla, na co zwracac uwagę przy oględzinach i ogółem jak wygląda z awaryjnością tego sprzętu bo różne rzeczy się naczytałem np:
"1 model sx-f awaryjne silniki"
i nie wiem czy wierzyć czy nie

z góry dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 12:43, 18 Wrz 2013    Temat postu:

jak chcesz niezawodny sprzęt wybierz z 2006r czyli ostatni wypust starych rfs. 2007 to pierwszy wypust nowych rfs'ów który posiadał wiele chorób wieku dziecięcego i powiedzcmy szczerze nie był jakoś super dopracowany.
Co do ogólnie sx'ów to są to full crosy więc wiadomo że w silnik częściej bedziesz zaglądał niż w exc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
89krzychu




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:52, 18 Wrz 2013    Temat postu:

czyli szukać bardziej exc jeśli chodzi o wytrzymałość i mało awaryjność?

a powiedz mi jeszcze jedno bo się zastanawiam KTM lub Honda crf 450 co bys bardziej polecił jeśli chodzi o awaryjność i koszty napraw


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 89krzychu dnia Śro 13:09, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 13:06, 18 Wrz 2013    Temat postu:

No pojawia już sie pierwszy problem, a mianowicie sam nie wiesz co chcesz
- motocykl ściśle na tor czyli full cross (sx)
czy
- motocykl enudro (exc)

RFS - racing four stroke
Czyli ktm'y z silnikami 4t (400/450/520/525)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
89krzychu




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:10, 18 Wrz 2013    Temat postu:

chciałbym full crosa nie interesują mnie jazdy po asfalcie. pola/las/ trochę tor. ogółem cos z mocnym kopem i w miarę wytrzymałe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 13:43, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Jak dla mnie pola, las, czasem tor to enduro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
89krzychu




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:45, 18 Wrz 2013    Temat postu:

a powiesz mi jeszcze czy duża różnica jest jeśli chodzi o oddawanie mocy? podejrzewam że cross o wiele bardziej agresywnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 14:29, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Cross bardziej agresywny, głośniejszy tłumik bo przelt, bez homologacji, ale jeden i drugi sprzęt ma taka moc że na jej bark nie ma co narzekać Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 15:44, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Silnik RF4 miał kilka baboli - słabe pompy oleju napędzane plastikowymi zębatkami które powodowały szybkie i łatwe przycieranie wałków rozrządu , i słaby kosz sprzęgłowy który lubił pękać, znam kumpla który przycierał SXFa 2007 chyba z 4 razy,
ALE
jak zalewasz dobry olej, pilnujesz wymian, czyścisz filtry filmu olejowego, wymieniasz filtry oleju , to będzie ok
ja mam ten silnik w swoim kacie (fakt że ostatni wypust RF4) , i ,odpukać, NIC się nie dzieje,jedyne co musiałem zmienić to kosz sprzęgłowy, na 200 mth przy wymianie tłoka zmieniłem pompy oleju (miały małe wżery) , zaraz dobijam do 300 mth, olej wymieniam co 5-8mth, leję motorexa albo motula,

co do mocy , porównania do RFSa (SX i enduro) silnik kręci się dużo lepiej, moc oddaje podobnie jak w Yamaszce, jedzie dużo płynniej niż SX RFS, z fajniejszym dołem (RFS potrafił czasem sie zatkać na niskich), no i w porównaniu do EXC - duużo mocniejszy , tam gdzie EXC zaczyna jechać, w tym lecisz już pełną bombą Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:02, 18 Wrz 2013    Temat postu:

nie porównujcie exc do sx bo to bez sensu, żywiołem exc jest las, kamienie, powalone drzewa, a sx-a tor.
Motocykle te maja całkowicie inna charakterystykę, w technicznym terenie sxf zmęczy i siebie i ciebie, znowu na torze exc będzie ociężały.
Moce sa podobne przy tej samej pojemności ale sposób jej oddawania jest inna, exc jest elastyczny i ciągnie podobnie od samego dołu do końca, sxf-a musisz kręcić i wtedy jest złudzenie ze motocykl ma lepszego kopa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Śro 17:09, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Ja na twoim miejscu wybrałbym exc,nie będziesz się tak szybko męczył. Sx do lasu,raczej się nie nadaje krótkie biegi,twarde zawieszenie,agresywna charakterystyka silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 17:26, 18 Wrz 2013    Temat postu:

sxf 450 07-11 ogolnie nie polecam bo to sa maszyny ktore trzeba bardzo dbac.widzialem kilkadziediat wybuchnietych sztuk - potrafisie urwac zawor korba, peknac glowica itp ostatni z remontow jaki kolega robil siegnal na kwote 6tys zl. zdecydowanie exc polecam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 17:36, 18 Wrz 2013    Temat postu:

ktmpower86 napisał:
łSx do lasu,raczej się nie nadaje krótkie biegi,twarde zawieszenie,agresywna charakterystyka silnika.

ja jeżdżę SXFem 50% po lesie , zawias zestrojony na miękko, i lata się fajnie, nie brakuje prędkości na przelotówkach, jedyny minus to taki że łatwo się grzeje na katowaniu podjazdów no i ma mały bak,

ale prawda jest taka że SX nie polata w lesie tak jak EXC, a EXC nie polata na torze jak SX,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Śro 17:48, 18 Wrz 2013    Temat postu:

No tak,na pewno można smigać na SXF po lesie.Ale,jeżeli autor,chcę głównie jeździć po polach i lesie i mieć w miarę mało awaryjny sprzęt to lepiej wybrać EXC.
Jeśli,chcesz na prawdę motocykl przy którym mało grzebię się z silnikiem to polecam Suzuki DRZ 400,najlepiej wersja E.
50 KM i 119kg,daję dużo radości,przy relatywnie niskich kosztach eksploatacji w porównaniu do wyczynowych sprzętów typu EXC,WR,RMX,itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Śro 17:51, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:10, 18 Wrz 2013    Temat postu:

równie dobrzxe mozna R1 obuć w kostki i latać Very Happy też sie nada Razz i jednych to kręci. jak dla mnie latając po lesie to tylko EXC. jak juz cokolwiek związanego z SX to wersja hybrydowa USA czyli wszystko od SXa, a zawieszenie do EXC i skrzynia 6stka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin