Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kłopoty góra silnika sxf450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateooo




Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 11
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:27, 19 Lis 2017    Temat postu: Kłopoty góra silnika sxf450

Witam Wink Piszę do was z takim pytaniem. Pacjentem jest KTM sxf 450 2008 rok Już kiedyś pisałem że mój Ktm ciężko odpala ale nie miałem czasu w ogóle zajrzeć na zawory itp. Cięzko pali mam na myśli, że akumulator naładowany w dodatku nowy Yussa kręci kręci czy to ze ssaniem czy to bez odpali a czasem nie odpali bo braknie prądu albo akumulator po 1 minucie pada :/ nie ma siły porządnie obrócić, dodam jeszcze że gdy podepnę mu kable od aku samochodowego kręci jak szalony nie stanie. Wczoraj odkręciłem pokrywkę i tak udało mi się sprawdzić mniej więcej luz zaworowy mam nadzieje że dobrze go zmierzyłem bo chyba tylko w jednej pozycji jesteśmy w stanie zmierzyć go ? tłok GMP wałek ssący krzywki w stronę gaźnika a wydechowy w strone przedniego koła ?
A więc tak praktycznie w każdym zaworze szczelinomierz 0,15 wchodzi i to jeszcze bez większego oporu czy to nie za dużo ?
Ale tak najbardziej co mnie martwi to stan wałka wydechowego :/ wydaje mi się, że jest chyba za dużo wytarty czy to ma związek z tymi objawami ?
Dodam zdjęcia abyście ocenili (zdjęcia słabe ale takie udało mi się zrobić)
Moto mam od niedawna dlatego ciężko mi samemu ocenić.
I pytanko jeszcze czy macie jakiś fajny sposób aby ten luz zaworowy dokładnie zmierzyć ( bardzo mało miejsca moim zdaniem Very Happy)
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 4651
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DJE

PostWysłany: Nie 18:33, 19 Lis 2017    Temat postu:

zobacz mój temat - miałem ten sam problem :
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/padniety-rozrusznik-co-do-wymiany,19309-15.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateooo




Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 11
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:16, 19 Lis 2017    Temat postu:

No tak tylko u mnie ten deko nie wygląda na prawde źle, lecz ta krzywka na wałku to już kurcze tragedia :/ Kristof Pamiętasz może ile dałeś za wałek + dzwigienka zaworowa ?
I pytanie czy dukupić teraz płytki i wyregulować zawory czy dopiero jak zmienie wałek to wtedy kupować płytki. Może ktoś coś wiecej jeszcze podpowie. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8221
Przeczytał: 123 tematy

Pomógł: 158 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Nie 20:02, 19 Lis 2017    Temat postu:

jak chcesz to pisz na PW czego potrzebujesz to ci wycenie

na forum ze zniżkami sprzedaje częsci ktma.

jak juz chcesz zmieniac wałek to po wymianie wałka dopiero reguluj luzy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 4651
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DJE

PostWysłany: Nie 22:40, 19 Lis 2017    Temat postu:

mi wyszło ponad tysiaka (wałek + dźwigienka),
chyba u Ciebie bez wymiany tez się nie obejdzie, chyba że tylko krzywkę dasz do regeneracji jak deko jeszcze ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 450
Przeczytał: 121 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:07, 22 Lis 2017    Temat postu:

wałek i dzwigienke masz do kosza. Startą masz krzywke i dzwigienke , wtedy zawor nie otwiera Ci sie tyle ile powinien. PW

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawelbdg




Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 2
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 16:37, 23 Lis 2017    Temat postu:

ile mth motor ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin