Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DOPASOWANIE NOWSZYCH PLASTIKÓW DO KTM-a 300 SX
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter-9505




Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzeszów

PostWysłany: Pią 19:30, 26 Sie 2011    Temat postu: DOPASOWANIE NOWSZYCH PLASTIKÓW DO KTM-a 300 SX

SIEMA!!
Mam pare pytań co do KTM-a SX 300 z 1994 roku. Posiadam taki motorek, ale postanowiłem go całkowicie przebudować więc tu mam pare pytań:
-Czy plastiki Polisport z KTM-a SX z 2004 roku (z tylnym błotnikiem razem z panelami bocznymi) będą pasować??
-Czy zbiornik paliwa będzie pasować..?
-Jeśli nie będą te elementy pasować to co powinienem przerobić..?
-Jakie inne owiewki mogą lepiej pasować?
Mam do wydania około 2000zł
Kilka fotek dodaje...





Z góry dzięki!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter-9505




Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzeszów

PostWysłany: Pią 19:33, 26 Sie 2011    Temat postu:

TUTAJ SĄ ADRESY DO ZDJ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 10:58, 27 Sie 2011    Temat postu:

błotnik przód + plastron powinien byc ok, z tyłem będzie cieżklo bo całość jest zintegrowana z airboxem i ciężko będzie dopasować chyba,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter-9505




Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzeszów

PostWysłany: Sob 11:13, 27 Sie 2011    Temat postu:

Wiem ale czy mogę zmienić airboxa z SX-a 2004, czy muszę zmieniać stelaż tylny?? a Zbiornik paliwa pasuje na tąrame???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Wto 11:52, 27 Wrz 2011    Temat postu:

ten twój KTm to raczej rocznik 1990......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 15:17, 27 Wrz 2011    Temat postu:

stelaż musisz zmienić na 1000000000%.
z tego co widzę po foto, to bak nie podejdzie.
skoro zmienisz stelaż - musisz zmienić siedzenie - żeby zmienić siedzenie, musisz mieć inny bak, żeby miec inny bak musisz mieć inne owiewki, one musza pasowac do chlonic, a pewnie nie będą.
Przerobić trzeba będzie mocowania końcówki wydechu, nowy airobx
ogólnie wydasz na to ponad 1200zl, ja bym się nie bawił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter-9505




Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzeszów

PostWysłany: Sob 20:53, 01 Paź 2011    Temat postu:

Siema!! Mam następny problem związany z pracą silnika.. Mianowicie chodzi o to że silnik nie chodzi jak na 2T objawy tego są takie że po pierwsze niema odgłosu dwusówa bardziej zachodzi to na 4t taki jak by basowy odgłos ale tylko na wyskokich obrotach od dołu ładnie ciągnie tylko przy końcu zaczyna go "dusić" i tu mam pare pytań od czego by to mogło być?? Dyfuzor ma pare wgnieceń i w dwóch miejscach jest pęknięt ale najlepsze jest to że przy tym końcu gdzie się wkłada do cylindra dospawła ktoś elastyczną złączke do tłumików samochodowych... więc proszę o pomoc!! czy to jest wina dyfuzora czy ragulacji gaźnika??
Pozdrawiam!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:33, 01 Paź 2011    Temat postu:

Dźwięk to przez to że ci spaliny uciekają bokiem omijając dyfuzor i tłumik.
do pracy silnika to nie powinno nic mieć gaźnik przeczyść i spróbuj wyregulować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 9:41, 02 Paź 2011    Temat postu:

Ten dyfuzor nadaje się na śmieci albo do dobrego spawacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:01, 08 Gru 2011    Temat postu: WIBRACJĘ

Witam!!
WŁAŚNIE KŃCZĘ SKŁADAĆ MOJEGO KATA, I TU ZNOWU MAM PROBLEM!!
DZISIAJ POSTANOWIŁEM GO ODPALIĆ I OK WSZYSTKO ŁADNIE ZAPALIŁ DO DRUGIEGO SZCZAŁU ŁADNIE PRACUJE TYLKO MA OGROMNE WIBRACJĘ NA WYSOKICH OBROTACH! NIEWIEM O CO CHODZI...
MIAŁEM GO CAŁKOWICIE ROZŁOŻONEGO OD PRZEDNICH LAG PO TYLNY WACHACZ OCZYWIŚCIE SILNIK TEŻ WYCIĄGNOŁEM I SPOWROTEM GO WŁOŻYŁEM POSKRĘCAŁEM I ZAPALIŁEM I TU POWSTAŁY WIELKIE WIBRACJĘ NIEMAM POJĘCIA OD CZEGO MOGĄ SIĘ ONE BRAĆ..
POMOCY!!!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:31, 08 Gru 2011    Temat postu:

Mógłbyś wrzucić jakiś filmik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 8:55, 09 Gru 2011    Temat postu:

Nie bardzo.. ale te wibrację są takie że jak dodam gazu to mi ręcę zrzuca z kierownicy.. prze co to może być?? za mocno dokręcony silnik? a może są tam jakieś gumy??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:06, 09 Gru 2011    Temat postu:

raczej uszkodzony silnik - nie wywazony wał albo jakies łozysko juz nie istnieje ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 12:48, 09 Gru 2011    Temat postu:

a możliwe żeby to było łożysko na koszu sprzęgłowym???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:01, 09 Gru 2011    Temat postu:

mozliwe ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin