Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dlawi sie ktm 250sx 2002r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktm250sx 2t




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nowa ruda

PostWysłany: Pią 21:57, 25 Kwi 2014    Temat postu: dlawi sie ktm 250sx 2002r

mianowicie chodzi o to ze mowa o rozgrzanym moto poniewaz jak by byl zimny to jeszcze by mu mozna wybaczyc jak jade niskimi obrotami przez chwile i nagle zredukuje dwa biegi nizej i odkrece gwaltownie manetke to na wysokich obrotach mi szarpie przerywa i w tym momencie wbijam nastepny bieg i juz idzie do konca obrotow i reszte biegow tak samo czy przerwa na swiecy ma cos do tego?? zdaza sie tak gdy jade na niszych obrotach i chce gwaltownie przejsc na wysokie obroty redukujac biegi wiadomo nie zawsze sie goni silnik ile fabryka dala kapie mi z wydechu koncowego mieszanka 1;50 czy wina moze lezec z mojego uzytkowania w sensie ze nie jezdze zawsze na wysokich obrotach tylko czasami pyrkam jade spokojnie a nie manetka do konca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:24, 25 Kwi 2014    Temat postu:

ja tak miałem jak była za bogata mieszanka
u mnie to było dokładnie w połowie manetki, iglica poszła w dół i sprzęt zapierdalał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktm250sx 2t




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nowa ruda

PostWysłany: Sob 9:49, 26 Kwi 2014    Temat postu: dlawi sie ktm 250sx 2002r

problem w tym ze wlasnie u mnie w gazniku na przepustnicy poprzedni wlasciciel odstawol sztuke z iglica i ja zrobil na stale przyspawal czy cos takiego i nie da sie zmienic polozenia bede musial poszukac gaznika lub przepustnicy nie wiesz kto moze miec czesci a jak pokrece srubko od skladu powietrza i paliwa w sensie dam mu wiecej powietrza to cos da??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:02, 26 Kwi 2014    Temat postu:

No to musisz zaopatrzyć się albo w nowy gaźnik albo w nową przepustnicę, iglicę, zawleczkę, i tą nakrętkę która dokręca iglicę.
Używany gaźnik wyjdzie dużo taniej niż kupno tych części nowych.

Kręcenie śrubką powietrza nic nie da ponieważ ona działa tylko na wolne obroty.

Mam na sprzedaż gaźnik z KTM-a.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 10:03, 26 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktm250sx 2t




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nowa ruda

PostWysłany: Sob 10:07, 26 Kwi 2014    Temat postu: dlawi sie ktm 250sx 2002r

chodzlo mi o srubke skladu mieszanki a nie wolnych obrotow pomysle nad tym gaznikiem i sprawdze czy mi bedzie pasowal ewentualnie za 350 zl moglbym wziazc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:23, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Tak, ale śruba składu mieszanki działa tylko dla wolnych obrotów.
Później jest przepustnica, później iglica, później dysza główna.
Jak sprzęt się dławi powyżej 1/4 manetki to tam już dysza wolnych obrotów i śruba mieszanki nie bierze udziału.
Cena za gaźnik jest do negocjacji.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 10:23, 26 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin