Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bardzo małe sprężanie SXF 250 '06

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WasilMX




Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:10, 06 Paź 2013    Temat postu: Bardzo małe sprężanie SXF 250 '06

Witam!

Mam bardzo dziwną sytuację.
Po zmianie zaworów odpaliłem moto, wszystko spoko odpalił za 3 razem, ale coś w niem stukało. Przejechałem się z 5 min.
Postanowiłem jeszcze raz rozebrać silnik. Okazało się, że to płytka zaworowa wypadła( pewnie jak wyciągałem po raz x z kolei żeby dobrze ustawić luzy zaworowe ) Ale nic. To raczej nie miało żednego wpływu na sprężanie.

Później odpaliłem go wszystko spoko. Problem zaczął się jakoś ponad 1 mth.

Za nic w świecie nie mogłem odpalić go z kopa. Po pewnym czasie padło łożysko od zębatki przy rozrządzie. Rozebrałem, wymieniłem.
Nadal nie palił z kopa, tylko z popychu. Na dodatek nie trzymał obrotów wcale, gasł.
Dzwina sprawa bo nie dymił ani oleju nie brał. Rozrząd ustawiony dobrze, luzy tak jak fabryka podaje. Chociaż nie mogę idealnie zgrać na znakach na wałkach, jest jakoś 1/4 ząbka w góre na ssącym i wydechowym :/.
Może łańcuszek?

Ale to raczej nie wpływa na sprężanie, które jest tak mizerne, że dla porównania sprawdziłem w silniku od pompy motorowej - 150 ccm.
Tam sprężanie jest takie, że aż palec boli jak przytykam w miejsce świecy, nie mogę tego powiedzieć w przypadku SXFa, którego pojemność jest prawie 2x większa.

Myślałem, że to przez auto dekompresor, ale dam sobie rękę obciąć, że on nie działa aż na tyle, że tej kompresji prawie nie ma.

Zdjąłem cylinder i tłok, jutro zaniosę do zmierzenia.

Dodam jeszcze że zawory są superszczelne ułożyły się tak jak trzeba (sprawdzałem naftą)

Jaki może być tego powód?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damcio229




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:14, 07 Paź 2013    Temat postu:

wymieniłeś zawory ( tytanowe czy na stalówki założyłeś ?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 22:57, 07 Paź 2013    Temat postu:

Różnica między stalowymi a tytanowymi w osiągach jest niezauważalna dla amatora. Różnica jest tylko w sprężynach, w tytanach jest pojedyncza. Nie mają raczej wpływu na drastycznie za niskie sprężanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin