Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ACCEL pokrywa pompki gaźnika z regulacją KTM SX-F 250 2009

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zibi_mx




Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:40, 14 Maj 2015    Temat postu: ACCEL pokrywa pompki gaźnika z regulacją KTM SX-F 250 2009

Witam proszę o opinie na temat tego produktu
[link widoczny dla zalogowanych]
może któryś z kolegów ma zamontowane to urządzenie, czy się sprawdza w praktyce ?
Przymierzam się do zakupu, proszę o opinie i spostrzeżenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:40, 14 Maj 2015    Temat postu:

ja mam boyesena powiększony zbiorniczek niby spoko, ale po zamontowaniu sie dławił bardziej niz na oryginale i musiałem mu "oring modem" i tak zmniejszyc dawke paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zibi_mx




Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:27, 14 Maj 2015    Temat postu:

Przy okazji rozmowy o oring mod i regulacji pompki przyśpieszacza manual mojego rocznika 2009 podaje odległość 2.15 gdzie powinna ta wartość być mierzona (w którym miejscu) na górze, po środku na śrubie, czy na dole ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:37, 14 Maj 2015    Temat postu:

tego nie wiem bo nie kojarze tego wymiaru, ale to nie chodzi o szczeline miedzy srubą do regulacj ia tym kowadełkiem ?

co do ustawienia - kupiłem sobie dzisiaj spręzynke SXS do gaźnika, zobaczymy cyz bedzie jakas róznica jak cos dam znać, koszt smieszny a podejrzewam że moze byc bardziej zauwazalne niz ten zbiorniczek co sie od spodu montuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:47, 14 Maj 2015    Temat postu:

zibi_mx napisał:
Przy okazji rozmowy o oring mod i regulacji pompki przyśpieszacza manual mojego rocznika 2009 podaje odległość 2.15 gdzie powinna ta wartość być mierzona (w którym miejscu) na górze, po środku na śrubie, czy na dole ?


jak dokładnie po angielsku masz nazwany ten wymiar?

jeżeli "Stop pump membrane" to nic nie regulujesz - jest to typ zastosowanej membrany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zibi_mx




Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:02, 14 Maj 2015    Temat postu:

Mam polski manual i jest to podane w danych gaźnika jako " ogranicznik membrany pompy " i podany jest wymiar 2,15 mm. Motocykl Ktm sx-f 250 2009 rok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:31, 14 Maj 2015    Temat postu:

oring mod i sprężyna SXS mają za zadania zniwelować opóźnienie jakie występuje między kolejnymi otwarciami przepustnicy

większość osób widzę nie rozumie co jaka modyfikacja ma za zadanie

to o co pyta kolega zibi_mx służy do regulacji długości wytrysku paliwa
w KTM najczęściej ludzie go skracają ponieważ to właśnie za duża ilość paliwa powoduje, że moto się dławi po otwarciu manetki zwłaszcza na luzie
oryginalnie długość wytrysku wynosi około 3s lub więcej, wskazane jest skrócenie go do 1s.

to co kupiłeś sobie Ty henio służy do podawania jeszcze większej ilości paliwa przez pompkę więc tylko powiększyłeś u siebie zjawisko mulenia (po ang. bog)

aby skrócić wytrysk można:
- kupić to co kolega dał w linku i przy pomocy śruby regulujemy sobie wygodnie pompkę
https://www.youtube.com/watch?v=FoWMl2zGtyU
- można zastosować BK mod
[link widoczny dla zalogowanych]
https://www.youtube.com/watch?v=7yoYr4bHRP4
- można kupić membranę z hondy crf która ma wyższy cycek a przez to podaje mniej paliwa
po prawej honda, po lewej ktm

- kupić nową komorę pływakową z wymiennymi dyszami leak jet - takie komory montowane są seryjnie w japońcach i ktm-ach od chyba 2008 roku. Wiem, że kolega w '09 450 6d miał coś takiego fabrycznie. Wtedy wymieniasz dysze w pompce ale jest to najbardziej upierdliwa metoda regulacji.

https://www.youtube.com/watch?v=CDrttBUCFos

oczywiście zanim weźmiemy się za tuningi warto upewnić się, że mamy sprawny gaźnik i dobrze wyregulowany
np. wysokość przepustnicy musi być na tyle wysoka lub na tyle opóźniony wytrysk paliwa aby nie uderzał nam o przepustnicę bo da się tak zrobić
dlatego w manualach często pojawia się minimalna szczelina między gaźnikiem a przepustnicą
natomiast od regulacji rozpoczęcia wytrysku jest ta śruba która oring modujecie
poprawnie wytrysk powinien zaczynać się z chwilą otwarcia przepustnicy ale nie powinien o nią uderzać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 22:41, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:33, 14 Maj 2015    Temat postu:

zibi_mx napisał:
Mam polski manual i jest to podane w danych gaźnika jako " ogranicznik membrany pompy " i podany jest wymiar 2,15 mm. Motocykl Ktm sx-f 250 2009 rok.


jest to rodzaj zastosowanej membrany gdzie cycek ma 2,15mm
wszystkie katy mają taką membranę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:38, 14 Maj 2015    Temat postu:

na stronkach USA gdzies wyczytałem że własnie ma niby te zjawisko usunąć - jutro dam znać co wyszło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 0:24, 15 Maj 2015    Temat postu:

Właśnie też się zastanawiam nad zakupu tego elementu

[link widoczny dla zalogowanych]

aby dopracować gaznik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 5:30, 15 Maj 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Właśnie też się zastanawiam nad zakupu tego elementu

[link widoczny dla zalogowanych]

aby dopracować gaznik Smile


tu jest wada że znowu trzeba mieć wkrętak aby regulować
lepiej kupić taki który można regulować paluchami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zibi_mx




Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:20, 15 Maj 2015    Temat postu:

Fajnie mamy pierwsze konkrety, źle skojarzyłem tą wartość 2,15mm, znalazłem w sieci zdjęcie
Ļ
Jak prawidłowo zabrać się do tej regulacji i na co zwracać uwagę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zibi_mx dnia Pią 7:39, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:39, 15 Maj 2015    Temat postu:

ja to zrobiłem tak - stoper i mierzyłem czas wytrysku paliwa, regulowałem az spadło do około 1 sekundy. - dodam że dokładałem zawsze oring mod bo on skraca ten czas. i tyle Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin