Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

450 sx ciężko pali

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Czw 14:12, 09 Kwi 2015    Temat postu: 450 sx ciężko pali

Witam! Otóż mam problem mianowicie taki że mam problem odpalania mojego kata na zimnym silniku.Zanim go odpale muszę pokopać z 40x zanim go odpale.Czasami czuć że chce załapać a nie może.Jest tak że czasami strzeli z wydechu.
Ale jak go odpale i trochę pojezdze to jak silnik się rozgrzeję to pali od strzała czy to z kopki czy z rozrusznika.
Rozrząd może sam przeskoczyć? Może jeszcze raz zajrzeć do zaworów ssących?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 14:14, 09 Kwi 2015    Temat postu:

hej
zacznij od zaworów,
a na gorącym dobrze chodzi? trzyma obroty, nie strzelam wkręca się ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 14:20, 09 Kwi 2015    Temat postu:

kiedys mi doradzałeś z gaznikiem jak dobrze pamietam i przyczyną tak mówiłes czyli sruba od regulacji mieszanki(kupiłem nową) i wynalazłem problem że brakowało uszczelki na osłonie przepustnicy.
Teraz moto chodzi równiutko i trzyma wolne obroty.Czasami jak to ktm strzeli ale nie seriami jak to było kiedyś.
Zawory były regulowane i nie wiem czy jeszcze raz się do nich dobierać.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Czw 14:22, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Ups zapomniałem się zalogować.
Ale dodam jeszcze że wkręca się super,idzie jak burza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Nie 1:05, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Temat do zamkniecia,czeka mnie generalny remont silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:23, 12 Kwi 2015    Temat postu:

a co sie stało??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 9:34, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Pewnie kompresji brakuje, jak się rozgrzeją->rozszerzą części to jakaś się pojawia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:23, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Nie miałem szczęścia,przy kupnie nie sprawdziłem czy motocykl był wczesniej odpalany i krótko mówiąc sprzedał mi zatartego sprzęta.
Jutro zdejmę górę i może wał jest sprawny i korba w porządku.
Tak jak kolega amek mówi.
To podsumowując:
*gniazda wypalone-czeka mnie regeneracja głowicy(to już jest pewniak)
*zawory siadniętę(kolega henio mi wspomniał tytany 1500zł) i od razu pytanie.Czy mogę zastapić jest stalowymi?
*tłok do wymiany
-może korba razem z wałem jest oszczędzona,bo jak nie to kolejne koszta.
-i ciekawe jak tam kosz sprzęgłowy i ogólnie łozyska w karterach.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Nie 12:26, 12 Kwi 2015    Temat postu:

możesz dać stalowe zawory

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Nie 12:27, 12 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Nie 16:11, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Czytałem że jeżeli głowica jest oryginalnie przystosowana do zaworów tytanowych to jeżeli zastosuje stalówki spowoduje to szybsze jej zuzycie,ktoś coś wie na ten temat?
I najwazniejsze jakiej firmy tłok i zawory,oraz gdzie zamawiać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 16:16, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
Czytałem że jeżeli głowica jest oryginalnie przystosowana do zaworów tytanowych to jeżeli zastosuje stalówki spowoduje to szybsze jej zuzycie,ktoś coś wie na ten temat?
I najwazniejsze jakiej firmy tłok i zawory,oraz gdzie zamawiać?

miałem sx-a z 2004, oryginalnie idą tytanowe, na wymianę dałem stalowe i hulało wszystko


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Nie 16:25, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Odczułeś coś na mocy,znacząco spadła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 18:57, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
Odczułeś coś na mocy,znacząco spadła?

nie, nic takiego, po remoncie przelatałem ze 40 mth, nic niepokojącego się nie działo, ,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Nie 20:49, 12 Kwi 2015    Temat postu:

a jakiej firmy i skąd zamawiałeś zawory do swojej byłej 450 sx?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:56, 12 Kwi 2015    Temat postu:

zawory proxa, zamawiałem w moim serwisie , wymieniałem razem ze sprężynami, podłkładkami, zabezpieczeniami,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin