Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250 2T czy 450 4T ? Prosze o pomoc.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duriv




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 16:06, 18 Maj 2010    Temat postu: 250 2T czy 450 4T ? Prosze o pomoc.

Witam,
Mam zasadniczy problem, mianowicie:

Kupuję nowy moto ( doświadczenie dotychczasowe - 250 2t, 125 2t, ważę 76 kg 186 wzrostu)
Motocykl ma być do zabawy. Tor(często), lasy, pola, poligon i... Nauka dalekich skoków, w perspektywie może fmx.
Następnie : Motocykl nie może być dla mnie uciążeniem, musi być w miarę tanio ( tzn nie co sezon remonty rzędu 2-3 tys).

Jak wygląda sprawa regulacji w KTM SX 450 k o5 ? Co ile się je robi ? 1 MTH to ile km ? Czy to duży koszt ? Co jeszcze trzeba robić ? Czy się nada ? Jakie koszty mnie czekają jak już go kupię ? W przypadku 2T - ok 1600 zł (tłok, korba, łożyska, uszczelki)

Czy... KTM SX 250 z k o7 ?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

lub

[link widoczny dla zalogowanych]


Proszę o uzasadnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:57, 18 Maj 2010    Temat postu:

Hej.

ten pierwszy 450 sx jest 2003-2004 , a nie 2005 (od 05 jest inna rama)
o pozostałych coś tam juz pisałem we wcześniejszym poscie.

w 450 SX raz na dwa / trzy sezony wymiana tłoka + korby ( koszt - 1100pln) i łożyska na wale (400pln) raz na sezon wymiana rozrządu (200pln) olej co 10 - 15mth, zawory - sprawdzenie i ewentualna regulacja co ok 2-3 wymiany oleju, ( oczywiście czas podany zależny jest od intensywności eksploatacji)

w 205 4T - duz częście wymiana tłoka, zaworów, rozrządu, oleju itd...

pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Durivek
Gość






PostWysłany: Śro 14:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

ale chodzi o 250 w 2T
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 13:05, 21 Maj 2010    Temat postu:

w 250 2t - z tgo co mniej więcej wiem - koszt utrzymania mniejszy niż 4t - raz na sezon wymienisz tłok i tyle, olej też rzadziej się wymienia, minus jest taki że musisz mieszać paliwko...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolll8




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:08, 30 Cze 2010    Temat postu:

miałem podobny problem jak ty i wybrałem 2t 250

[link widoczny dla zalogowanych]

przeczytaj sobie to fajny artykuł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin