Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zerwany gwint. Korek do spuszczania Oliwy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 22:30, 15 Lis 2014    Temat postu: Zerwany gwint. Korek do spuszczania Oliwy

Witam jak w temacie wymieniałem olej a raczej chciałem i odkreciłem korek razem z gwintem..Poprzedni wlaaciciel pewnie za mocno dokrecił, cóz mam poczać teraz koledzy ? Gwintowac co wiaze sie z rozbiorką silnika co niebardzo mi sie widzi czy skorzystac ze sprezynki tej naprawczej ? Lub kto na terenie gdanska mi to ogarnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 8:35, 16 Lis 2014    Temat postu:

Jeśli sprężyna naprawcza helicoil to i tak rozbiórk silnika, bo wtedy wiercisz, gwintujesz i masz ten sam gwint a opiłki do środka nalecą. Ogólnie z lekka lipa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:40, 16 Lis 2014    Temat postu:

znajomy robił takie cos tylko wszystko ostrożniej potem przepłukał olejem i gitarka była. zadnych opiłków nie miał na filtrach po następnej wymianie. helicoil to najlepsza opcja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 11:55, 16 Lis 2014    Temat postu:

A ew jest ktos z forum z 3 miasta co by to ogarnął ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 11:57, 16 Lis 2014    Temat postu:

Kiedyś pamiętam jak naprawiało się gwinty świecy w głowicach samochodów przed gwintowaniem wkładaliśmy damskie pończochy do cylindra przez otwór,po całym zabiegu wyciągało się delikatnie, praktycznie wszystkie wióry przyklejone były do pończochy.Wiadomo zawsze coś zostanie ale można zminimalizować obecność wiórów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:18, 16 Lis 2014    Temat postu:

ewentualnie ustawiasz silnik tak zeby otwór skierowany był w dół, doprowadzasz do silnika sprezone powietrze (w 4t np przez odme) i podczas wszystkich operacji wiercenia czy gwintowania przepuszczasz powietrze w taki sposób zeby wydostawało sie tylko przez obrabiany otwór.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin