Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zazebianie sie sprzegla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 19:32, 21 Mar 2017    Temat postu: Zazebianie sie sprzegla

Witam!
Mam problem ze sprzęgłem, mianowicie po dokręceniu kosza kosz wewnętrzny i zewnętrzny zazębiają się ze sobą, czyli sprzęgła po prostu nie ma, zrobiłem tak że dokręciłem kosz lekko tak żeby kosz wewnętrzny kręcił się nie zazębiając o zewnętrzny, zabezpieczyłem ładnie tą blaszką ale po dwóch wyjazdachw teren odkręcił mi się kosz no i lipa :/ to oznacza zużytą tuleje w koszu? tą na której jest łożysko kosza? bo ona chyba robi też hako dystans tak? czy coś innego jest zużyte ?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:50, 21 Mar 2017    Temat postu:

tam powinna isc chyba jeszcze podkładka dystansująca masz ją ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 21:19, 21 Mar 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
tam powinna isc chyba jeszcze podkładka dystansująca masz ją ?

Tak mam ja wszytsko zlozone jak w serwisowce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:33, 21 Mar 2017    Temat postu:

a czym wadzi ten kosz wewnętrzny o zewnętrzny ? moze o nity zewnętrznego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 6:42, 22 Mar 2017    Temat postu:

A mierzyłeś tą podkładkę .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 11:46, 22 Mar 2017    Temat postu:

Pomiedzy koszami wystepuje jakies tarcie... o o chodzi ? A no o to ze dokrece nakretke lekko to kosz zewnetrzny chodzi lekko, dokrece bardziej chodzi ciezej i jak dokrece z sila serwisowa to kksz nie chodzi wcale poprostu sciska wszystko razem.
Co do grubosci podkladki tez zaczalem sie nad tym zastanawiac, poniewaz ona jest na tyle gruba ze po wlozeniu kosza wewnetrznego i nakreceniu nakretki widac ze nakretka na niego napiera sciskajac go do tej podkladki i tym samym do kosza zewnetrznego, nie umiem dokladnie tego opisac slowami dlatego jak tylko wroce do domu rozbiore to jeszcze raz i zrobie zdjecia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 14:25, 22 Mar 2017    Temat postu:

Jeżeli po skręceniu chodzi razem to może być również ta tulejka z łożyskiem igilekowym. Ta tulejka również może powodować taki problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 15:17, 22 Mar 2017    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
Jeżeli po skręceniu chodzi razem to może być również ta tulejka z łożyskiem igilekowym. Ta tulejka również może powodować taki problem.

A powiedz mi jak zalozy sie kosz sprzeglowy zewnetrzny i zaklada sie ta podkladke (pomiedzy kosze) to ona jak ją nasune to opierac powinna sie na tulejce czy na koszu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 20:40, 22 Mar 2017    Temat postu:

Na tulejce. I tu właśnie jest według mnie problem ze wszystkimi KTM. Że te sprzęgło hałasuje i wali. Przez luz pomiędzy tulejką a podkładką dystansującą (tamtędy też jest smarowane łożysko igielkowe, bo z drugiej strony jest kołnierz który zasłania łożysko) jest taki efekt a nie inny że te sprzęgła tłuką się jak nie wiem co. W japońskich konstrukcjach te tulejki są z nacięciami, rowkami lub otworami i wszystko na sztywno skręcone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 21:05, 22 Mar 2017    Temat postu:

Noi problem rozwiazany, wyrobiona tulejka plus wozlobiona podkladka dawaly efekt ze wszystko sie sciskalo, z segera zrobilem tak jakby podkladke i juz wszystko gra, tak sie sklada ze ten problem nie mam w ktm tylko cr 250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 21:08, 22 Mar 2017    Temat postu:

No ale w KTM to jest dobitne. Czy stary czy nowy kat sprzęgło wali jak sieczkarnia. Ja wymieniałem praktycznie wszystko. Kompletna odbudowa a co niektórzy mówią że silnik do remontu bo strasznie wali i tłucze. To są KTM...

Keep taking Money Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Śro 21:11, 22 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 21:59, 22 Mar 2017    Temat postu:

Z tym tłuczeniem to jak się trafi - mi w rocznym SX 125 tłukło bardziej niż w 5 letniej 150.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 22:18, 22 Mar 2017    Temat postu:

Mam jeszcze jedna sprawe, motocykl mam 1mth po remoncie, sprzeglo chodzilo dobrze w czasie jednego wyjazdu no i pod koniec sie odkrecilo, skrecilem od nowa i juz przy skrecaniu sprezyn jedna sruba sie uwalila przy glowce i bylem zmuszony jachac bez jednej sprezyny no i sprzeglo sie slizgalo... no to sprawa oczywista rozkrecilem znowu dekiel i zalozylem sprezyne i nowa srubke (inna no ale praeie taka sama ma to po prostu dociskac, i od tego czasu (2 wyjazdy w teren) sprzeglo sie slizga najbardziej na 4/5 biegu pol manetki a dalej tylko wchodzi na obroty i powoli sie rozpedza, na 3 tez na najwyzszych obrotach naq 1 i 2 jakos idzie, ogolnie kazda srubke od docisku mam inna jakies podkladki pod nimi.. itd jutro kupie takie srubki i podkladki jak pan bog przykazal... co do tarcz, 2 tarcze po jednej stronie sa mocno zjechane :/ dac je gdzies do srodka czy na brzegi ? Reszta tarcz zachowuje limity serwisowe a te zjechane dwie mają 2, 85mm a limit to wlasnie 2, 85 reszta po 2, 90-3mm
Pomocy, weekend juz bliskooo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:34, 22 Mar 2017    Temat postu:

Co ty chcesz rzezbic ? Jakies podkladki srubki tarcze.... jak masz zjechane tarcze to chocbys cuda robil to bedzie sie sluzgac. A jak juz tak polatales to pewnie przekladki popalone i zaczna sie problemy ze sprzeglo ciagnie.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin