Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyrobione ośki języka zaworu wydechowego EXC 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 23:40, 22 Paź 2015    Temat postu: Wyrobione ośki języka zaworu wydechowego EXC 125

Jak w temacie, wyrobiły mi się łby od osiek, które robią za zawias zaworu wydechowego- zrobiły się okrągłe przy krawędzi na oring. Cały problem polega na tym, że nie można ich zablokować tymi blaszkami zabezpieczajacymi a bez tego śruby się odkręcają.
Jest jakaś szansa, żeby je uratować? Może zabezpieczyć je jakoś inaczej?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łodzianin dnia Czw 23:42, 22 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 11:07, 24 Paź 2015    Temat postu:

można coś kminić z podkładkami pod blaszkami kontrującymi, tak żeby były dalej od silnika i trzymały łeb ośki wyżej, gdzie nie jest/mniej jest wyrobiona.
Ale długo z takim patentem nie pojeździsz.
Na pewno dałbym nowe blaszki kontrujące, koszt niewielki, a poprawia.
Wyrobione łby osiek w tych silnikach to norma, szczególnie w starych
A i jest jeszcze jedna metoda; pomiędzy łeb a blaszkę nawal loctita niebieskiego i poczekaj kilkanaście godzin. Mimo wszystko to też jest półśrodek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 11:29, 24 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 16:13, 24 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki za radę o loctite.
Wiem, że to pół środek ale potrzebuję Moto na teraz...
Dodatkowo wykręciłem te śruby i ich łby napawałem cyna, żeby ich nie rozchartowac, a potem pilniczkiem zrobiłem normalne łby, ale delikatnie że stożka. Potem jakimś cudem wycentrowałem zawór, założyłem nowe blaszki i loctite. Zobaczymy ile pojeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin