Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelniacz pod zębatką

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pokerman




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:24, 03 Mar 2014    Temat postu: Uszczelniacz pod zębatką

Witam. Mam pytanie odnośnie SX200. Dokładniej chodzi o uszczelniacz pod przednią zębatką. Miałem z niego wyciek więc wymieniłem na nowy z rolniczego. Zauwazylem ze na obudowie wysprzeglika zbiera sie jakis smar. Zauwazylem ze zebatka smiga po sligzu lancucha ktory jest troche od smaru (pewnie od lancucha) ale zdjalem tez zebatke i znow byl wyciek.
No i teraz pytanie:
1 jak gleboko musi byc wbity ten uszczelniacz? Równo z obudową silnika? Czy wbity do konca? Czy dopasowac go do tulejki metalowej?
2 ta tulejka ktora jest miedzy uszczelniaczem a walkiem zdawczym - czy ona musi byc idealnie gladka? Moja ma rowek ale generalnie rowny ten rowek . Nie wiem czy tak to wystepuje ?
3 czy zebatka moze miec minimalny luz miedzy ta tulejka a segerem ktory ją trzyma? U mnie jest troche miejsca. Kiedys tu czytalem (teraz nie moge znalezcc tego tematu) ze ktos jeszcze miedzy zebatke a tulejke dał oring i przez to seger byl doslownie wcisniety w swoj rowek
4 no i czy zebatka moze ocierac o slizg lancucha?

Z gory dzieki za pomoc i podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:45, 03 Mar 2014    Temat postu:

1) na równo najlepiej jak za mocno wbijesz moze cos ocierac o łozysko

2) musi byc gładka rowek sie wyciera od uszczelniacza

3) tak luz takie połączenie będzie miało, ale im mniej luzu tym lepiej dlatego oring costam zawsze pomoze

4) no nie powinna Very Happy ale jak duza wsadzona to czasami tak jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 13:59, 03 Mar 2014    Temat postu:

Tak btw uszczelniaczy. W hurtowni kupiłem cały komplet za 45zl i w dodatku na zębatke i dzwignie zmiany biegów dostałem o 0.5mm węższe przez co simering nie chwyta wyrobionego rowku tylko ciut dalej przez co działa lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pokerman




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:22, 03 Mar 2014    Temat postu:

o to by dobre rozwiazanie bylo z tym wyzszym uszczelniaczem. Musze to ogarnac jeszcze raz bo wbilem uszczelniacz do konca... :/

Czyli co - najpierw wciskam do konca ta tulejke, potem nabijam uszczelniacz ale tak zeby byl rowno z obudowa i to tyle?

Bo ogolnie jaka jest zasada? Uszczelniacz stoi, a kreci sie walek zdawczy z ta tulejka tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pokerman dnia Pon 15:28, 03 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin