Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelki tłoczka hamulca tył Brembo 13

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 0:32, 25 Sty 2016    Temat postu: uszczelki tłoczka hamulca tył Brembo 13

Orientuje się ktoś czy można dokupić w jakiejś hurtowni uszczelki tłoczka tylnego hamulca? (SX 2014)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 8:47, 25 Sty 2016    Temat postu:

Jeśli masz na myśli oringi to bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 9:44, 25 Sty 2016    Temat postu:

Ja kupiłem sobie taki zestawik

[link widoczny dla zalogowanych]|Make%3AKTM|Submodel%3ASX&hash=item542429f38d:g:CJ4AAOSwEetV7xQi&vxp=mtr

(ten jest chyba do Twojego moto)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 9:47, 25 Sty 2016    Temat postu:

Chodzi mi o te uszczelki. Zna ktoś oznaczenia? Zapomnialem- chodzi o pompe Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 9:53, 25 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 13:50, 25 Sty 2016    Temat postu:

Reperaturkę pompy kup

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 15:06, 25 Sty 2016    Temat postu:

Wolałbym jakby można było dobrać jakieś uszczelki. Reperturka allbalsa 70 zl, sam tłoczek w serwisie 40 ale... Chyba nie ma dokładnie pod ten model bo w danych katalogowych podają ze jest identyczny jak w 2009, a niestety nie jest (inne mocowanie).

Info od Wojciechowicz:

zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył nie jest dostępny w sprzedaży.
Istnieje jedynie możliwość zakupu kompletnej pompy.
Nr katalogowy 77013060044 cena 420,23pln


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 18:52, 25 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 22:47, 25 Sty 2016    Temat postu:

Informacja dla potomnych - osoba, ktora projektowala nowa pompe na 99% nie pracuje juz w brembo, nawet jesli to rodzina z szefostwem. W cylindrze sa 2 otwory, przez ktore przechodzi bolec blokujacy tloczek. Otwory sa tak dobrane, ze przy zakladaniu tloczka krawedz pierwszej uszczelki zachacza o krawedz otworu. W efekcie w uszczelce mamy wyrwany kawalek gumy. Na zdjeciu uszczelka po kilku zalozeniach w celu sprawdzenia co ja gryzie i jak to zalozyc zeby dzialalo. Na razie nie mam pojecia co z tym zrobic wkrecac tloczek czy co?)


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 22:56, 25 Sty 2016    Temat postu:

A jam rozebrales wcześniej, pierwszym razem też tak było uszczrbane ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 23:17, 25 Sty 2016    Temat postu:

Bylo ok. Niestety sam ja zniszczylem. Bylem przyzwyczajony ze tloczek sie wklada do cylinderka na czyms co daje poslizg (wazelina techniczna albo dot). W starych pompach nigdy nie mialem zadnego problemu. Tu jak poskladalem wszystko w calosc to tloczek strasznie ciezko chodzil. Rozebralem zeby spr co jest grane a tam wyrwany kawalek gumy wlazl pod warge. Jako ze nie mialem nic do stracenia to zalozylem go jeszcze kilka razy i okazalo sie ze warga trafia na krawedz otworu. Nie wiem czy oba otwory maja tendencje do zachaczania czy tylko ten od strony gwintu w srobie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 23:34, 25 Sty 2016    Temat postu:

Pewnie sciagnaleś oringi/gumki i je wyciagles za mocno i straciły wymiar. Wkładając nowe posmaruj lekko dotem i tłoczek wkrecaj, nie wciskaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 23:48, 25 Sty 2016    Temat postu:

Nie zdejmowałem ich. Co do smarowania - zawsze stosuje bo... nie smarujesz, nie jedziesz Wink Z wkręcaniem jest ten problem, że otwór śruby jest w takim miejscu ze tłoczek wystaje z cylindra tylko na kilka mm.


Przyszły nowe gumki - żeby założyć je na ten nowy typ tłoczka - pół godziny roboty w dwie osoby. Co do zakładania tłoczka do pompy - wszystko nasmarowane DOTem, po wazelinie technicznej uszczelki przyklejają się do cylinderka i po czasie nie idzie ich ruszyć. Tłoczek najlepiej wkręcać, jest dosyć ciężko bo uszczelka przechodzi przez nieszczęsny otwór dosyć późno. Dodatkowo śrubą, która jest do blokowania tłoczka można wyciskać uszczelkę z otworu żeby nie zahaczyła o krawędź.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 16:18, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin