Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie TPS ktm exc-f 350 2016

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:17, 11 Maj 2018    Temat postu: Ustawienie TPS ktm exc-f 350 2016

Hej, słuchajcie borykam się z problemem ustawienia czujnika tps'a w mojej 350, kiedyś dawno temu rozbierałem cały motocykl i gdy przyszło do składania kata ustawiłem TPS na 0,600 V lecz nie sprawdziłem obrotów, kilka dni temu kupiłem licznik obrotów z allegro za 40 zł, podłączyłem i okazało się, że mam ok 1600 obr/min na biegu jałowym a serwisówka mówi, że ma to być ustawione na 1950-2050, zacząłem kręcić srubą od ssania żeby podwyższyć obroty, ustawiłem na te +/- 2000 a TPS jak miał te 0,600 V tak ma dalej, to samo jak zrobiłem 1400 czy 2200 obr/min, na jakiej zasadzie to działa? Mam ustawić te 2000 obr/min i zostawić tego TPS'a tak jak jest? Co mam z tym zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:35, 11 Maj 2018    Temat postu:

hej
ustawienie TPS na 0.6 jest ustawieniem wyjściowym, jeśli moto zachowuje się żle (ciężko pali, przeryw, lub strzela itp) to od tego ustawienia kręcimy w górę lub w dół (na + dodajemy paliwa na - robimy bardziej ubogo) ,
jeśli chodzi Ci dobrze to nie ruszaj


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 20:35, 11 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Sob 6:27, 12 Maj 2018    Temat postu:

Możesz pokazać (link) jaki licznik obrotów kupiłeś?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pczester dnia Sob 6:27, 12 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:30, 12 Maj 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Coś takiego kupiłem ale nie od tego sprzedawcy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:39, 12 Maj 2018    Temat postu:

A jeszcze takie pytanie, na jakie obroty jałowe go najlepiej ustawić, to będzie miało znaczenie czy to będzie 1700 czy 2000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:55, 12 Maj 2018    Temat postu:

Rozne sa opxje im nizej ustawisz tym bedzie lepiej hamowal silnikiem i mniej sie grzal. Ale zawodnicy lubia wysoko podlrecac zeby wlasnie nie hamowal tak mocmo a o grzanie sie nie martwia bo maja duza dynamike jazdy. Ja lubie jak mam dosyc nisko ustawione

I wg mnie tps sie powinmo ustawic fabrycznie a reakcje na gaz regulowac zmieniajac mape zaplonu ( jest mozluwosc zmiany tak jakby dotrysku paliwa na wiekszy co wzmacnia dol )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 11:01, 12 Maj 2018    Temat postu:

Z dołem nie ma problemu bo mam kompletnego akrapa + wgrana mapa pod ten wydech w serwisie więc teraz motocykl bardzo fajnie jedzie ale chciałem tego TPS'a ustawić jak każe producent, mam te wymagane 0,600 V tylko nie widziałem jakie mają znaczenie obroty do poprawnego ustawienia, zrobię na te mniejsze obroty bo lubię hamować silnikiem a z temperaturą wolę też uważać bo czasem się jedzie w taki teren gdzie jest problem z Tym chłodzeniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin