Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ustawienie rorządu / GMP EXC 450/525

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:26, 23 Sie 2014    Temat postu: ustawienie rorządu / GMP EXC 450/525

Witam.
Robiłem górę silnika ( zaworki, łańcuch rozrządu, napinacz, tłok plus jakies pierdoły) motor poskładałem odpaliłem i słysze stuknie w silniku. Coś jakby zawory ale zdecydowanie głośniejsze i złowrogie .
zdjąłem dekielki zeby sprawdzić luzy ( były troszke za duże , ale to nie to bo ustawilem ssace i wydechy na 0,1 odpalilem i nadal to samo).
kupilem śrubki regulacji luzu zaworowego, bo stare były już podjechane , wymieniłem złożyłem do kupy i du*a nie ma luzu na ssacych .
znowu zdjąłem pokrywe i mowię sprawdze rozrząd. i właśnie chyba jest źle.
przy ' remoncie ' rozrząd ustawiłem w ten sposób:
drucik do cylindra przez swiece, tlok szedł do góry az natrafilem na wciecie w wale ktore pozwolilo mi go zblokowac , nastepnie walek rozrządu ustawilem równolegle do krawedzi glowicy ( kropka na zębatce z lewej i prawej strony równiutko) krzwyki do dołu.
do czego zmierzam .... wciecie na wale ktore sluzy do blokowania nie jest w GMP ?? bo u mnie w momencie kiedy mozna zablokoać wal tlok jest jakies 10 mm przed GMP moze nawet troche wiecej. tym samym w PRAWDZIWYM GMP kiedy włożę drucik do cylindra by ustawic tlok na samej górze znaki na kole zebatym rorządu nie sa w poziomie , krzywka od ssacych juz delikatnie idzie w górę ( przez co nie ma luzu na zaworach ssacych)
dobrze mi się wydaje że mam rozrząd o jeden ząbek przestawiony ? i albo zle wyregulowalem luzy, albo tlok delikatnie ' muskał ' o zawory ssace ktore otwieraly sie za wczesnie?
zeby bylo dobrze to rozumiem drut w cylinder, tlok na górę, walek znakami do glowicy z jednej i drugiej strony oczywiście krzywkami w dol ? a blokade olać ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:06, 23 Sie 2014    Temat postu:

ja zawsze jak ustawiałem , to nie blokowałem wału, ustawiałem w/g wysokości tłoka, zawsze było dobrze,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin