Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłoki nadwymiarowe +50 +100
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:38, 14 Mar 2013    Temat postu: Tłoki nadwymiarowe +50 +100

Mam pytanie.
Po co lub kiedy stosuje się tłoki nad wymiarowe +0,50 i +1,00mm?
To są tłoki pod tuleję?

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak myślę, że stosując taki tłok można zwiększyć sobie pojemność silnika o 10cm3.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 17:11, 14 Mar 2013    Temat postu:

Jeszcze mało ci mocy? Very Happy Chyba stosuje się je bardziej pod tuleje bądź po rozwierceniu cylka pod nicasil w jakiejś wyjątkowej sytuacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 17:15, 14 Mar 2013    Temat postu:

Nadwymiarowe tłoki stosuje się chyba przy szlifie tulei.
Może tutaj lektura coś Ci pomorze:
[link widoczny dla zalogowanych]

Na marginesie co Ci się stało? Czytałem na forum supermoto że zdjąłeś głowicę i cylinder i czekasz na fachowca. Coś nawaliło czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Czw 17:19, 14 Mar 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Na dole strony chyba masz odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:28, 14 Mar 2013    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
http://nicasil.pl/nicasil.html
Na dole strony chyba masz odpowiedź.


O to mi chodziło.
Chodź według tego artykułu nakładanie nikasilu pod std. wymiar jest złe ale nie o to pytałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:31, 14 Mar 2013    Temat postu:

4tSTUNT napisał:

Na marginesie co Ci się stało? Czytałem na forum supermoto że zdjąłeś głowicę i cylinder i czekasz na fachowca. Coś nawaliło czy co?


Okazało się, że silnik zamiast docierać zaczął się zacierać.
I pewnie będę jeszcze raz regenerował cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:31, 14 Mar 2013    Temat postu:

ile nim przejechałes ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:38, 14 Mar 2013    Temat postu:

łącznie 8mth
pierwsze oznaki dziwnej współpracy zauważyłem już po 3mth.

Wina leży prawdopodobnie po tym całym honowaniu na połysk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 20:02, 14 Mar 2013    Temat postu:

O kurde to się nie nacieszyłeś moto ;/, nie zła lipa . .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:13, 14 Mar 2013    Temat postu:

no nie dziwota ze sie zatarł
cylinder musi mieć te kreski czyli być zhonowany inaczej olej się nie utrzymuje
trochę szkoda


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Czw 20:13, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Czw 20:32, 14 Mar 2013    Temat postu:

Poczytałem to co podesłał grzegorzszw i sam już zgłupiałem, do tej pory myślałem że jedyna słuszna opcja regeneracji cylka to nicasil i tak też zrobiłem ze swoim cylindrem wysłałem go do Langcourt żeby zrobili pod tłok nominalny.
Tak wyglądał cylek po regeneracji:
[link widoczny dla zalogowanych]

Po czym poznać że silnik się zaciera a nie dociera, tak jak pisze to haker ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:34, 14 Mar 2013    Temat postu:

Jak to mówią człowiek uczy się na błędach.
Nie płaczę, ponieważ dużo się dowiedziałem w między czasie i doświadczenie rośnie.
Tym razem dam cylinder do regeneracji w langcourt więc cena będzie dużo niższa niż przedtem.
Tłok muszę jeszcze raz dokładnie obejrzeć ale jak zdejmowałem cylinder to wyglądał jak nówka więc możliwe, że zostanie tylko dostanie nowy pierścień.
Później wstawię fotki jak wygląda cylinder dla potomnych.


PS. Daniel przez kogo wysyłałeś cylinder? Przez motox?
Wygląda bardzo ładnie.

Tak wyglądał mój cylek po około 3-4mth



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 20:38, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 20:42, 14 Mar 2013    Temat postu:

o_O cylinder wygląda jak byś bez oleju conajmniej jeździł, lub nalał olej po frytkach.
Ja bym starał się reklamować go u tych papraczy co to ci go robili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:47, 14 Mar 2013    Temat postu:

dziwne ze cylinder ma slady zużycia a tłok nie, może opisz ta sytuacje w swoim temacie zeby tego tematu nie ciagnac dalej. Pokaz tez fotki tłoka, dziwna sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Czw 21:15, 14 Mar 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:

PS. Daniel przez kogo wysyłałeś cylinder? Przez motox?
Wygląda bardzo ładnie.


Pierwszy telefon był do motox bo już kiedyś dawałem im cylek od Rm 125, podesłałem fotki i wycenili koszt naprawy tak 1199 + koszt wysyłki około 200zł do tego nie było wiadomo kiedy wyślą bo czekali na jakieś jeszcze cylindry żeby ewentualnie zmniejszyć koszt wysyłki.

Zanim się zdecydowałem poszukałem na allegro nowych cylindrów, przy okazji natknąłem się na gościa który sam jeździ do Anglii do Langcourt i wozi cylindry co 2-3 tygodnie. Cylek otrzymałem po około 4 tygodniach, normalnie byłby szybciej ale przeciągnęło się przez święta.

Patryk Jabłoński
Gminna 41
42-221 Częstochowa
798475673
Polska
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja za opcję nicasilu ze spawaniem zapłaciłem 850zł + 50 za rozbiórkę i złożenie zaworu bo sam nie wiedziałem jak to zrobić. Do tego koszt przesyłki ponosisz tylko od siebie do częstochowy (10-15zł), za transport do Angli gość nie bierze ani grosza.

A tak to wyglądało jak motor stanął:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Pozdro
Daniel.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Daniel_83 dnia Czw 21:19, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin