Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sxf 450 ładowanie aku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:20, 07 Lip 2015    Temat postu: Sxf 450 ładowanie aku

Witam. Mam do was jedno pytanie. Mój motor stracił ładowanie akumulatora więc wymieniłem stator. Ładowanie wróciło. Tylko przy wolnych obrotach ładowanie w granicach 13.30 a na wyższych obrotach dochodzi do 13.70v czy to jest wystarczające? Może jednak szukać innego statora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 14:19, 07 Lip 2015    Temat postu:

który rocznik? jak jest powyżej 13V to jest ok, idealnie jest 13.5-14V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:09, 07 Lip 2015    Temat postu:

Sxf jest z 2010 roku ale stator jest z rocznika 2007

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 16:01, 07 Lip 2015    Temat postu:

stator pasuje, posprawdzaj połączenia, i mierz na aku naładowanym, teoretyczniue na wolnych powinieneś miec więcej niż 13.5V,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:12, 07 Lip 2015    Temat postu:

Ja go akurat mierzyłem na aku w połowie rozładowanym tak że jutro podładuję i sprawdze jaki bedzie wynik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mani3k123




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Wto 17:54, 07 Lip 2015    Temat postu:

Tak samo będzie w exc 450 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 18:43, 07 Lip 2015    Temat postu:

tak, też powinno być mniej więcej 13.5 -15v

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Czw 21:24, 13 Sie 2015    Temat postu:

Odswieze temat, a co jeśli lądowanie akumulatora dochodzi do 30V i grzeje akumulator? Regulator jest nowy, dodam że pali mi żarówki przód ktore są poprowadzone prosto że statora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 23:48, 13 Sie 2015    Temat postu:

Regulator napięcia padł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 21:03, 14 Sie 2015    Temat postu:

Ok, ale nie tłumaczy to palenia żarówek przód.Z kolega wymyslilismy że nowy stator który zamowilem być może jest wzmacniany.Coś typu trqiltecha 90W.Tłumaczyłoby to gotowanie się aku i palenie żarówek, co myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:24, 14 Sie 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
Ok, ale nie tłumaczy to palenia żarówek przód.Z kolega wymyslilismy że nowy stator który zamowilem być może jest wzmacniany.Coś typu trqiltecha 90W.Tłumaczyłoby to gotowanie się aku i palenie żarówek, co myślicie?

ja mam trialtecha 90W, nic nie pali, łądowanie aku takie jak powinno być,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 21:42, 14 Sie 2015    Temat postu:

A regulator jaki masz?
Jest jakiś opornik że wyjściowe napięcie że statora zbija do tylu volt aby nie paliło żarówek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:01, 14 Sie 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
A regulator jaki masz?
Jest jakiś opornik że wyjściowe napięcie że statora zbija do tylu volt aby nie paliło żarówek?

standardowy 450 SXF 2011, oprócz zmiany statora nic w elektryce nie zmieniałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 22:07, 14 Sie 2015    Temat postu:

No dobra kristof tylko ja pytam czy jest coś jeszcze między żarówka przód a statorem prócz kabli? TO pamiętasz może wartości jakie wychodziły Ci że statora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Czw 19:56, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Instalacja zrobiona od podstaw i dalej bylo to samo wiec oddalem kata do mechanika.Stwierdzil ze ma przebicie na masie ten stator.
Ale nowy? Czy jest możliwość ze przypalil się jak przegrzalem motocykl?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin