Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF 250 2013 przy odpalaniu przeskoczył rozrząd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jura




Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:02, 18 Mar 2017    Temat postu: SXF 250 2013 przy odpalaniu przeskoczył rozrząd

Do tej pory tylko przeglądałem forum. Niestety jak w temacie przy odpaleniu przeskoczył mi rozrząd. Po zdjęciu góry wszystko wygląda ok. Niestety nie mogę wkleić linków zdjęć z uwagi na ilość postów. Czy jest możliwość sprawdzenia zaworów czy się nie pokrzywiły bez wyciągania ich z głowicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:07, 18 Mar 2017    Temat postu:

Zmierz luzy zaworowe, to jedyna opcja sprawdzić czy któryś zawór mocno dostał, bez ściągania głowicy. Jeśli przeskoczył przy odpalaniu to jest szansa, że obejdzie się bez dużych kosztów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jura




Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:32, 18 Mar 2017    Temat postu:

Głowicę już zdjąłem. Zawory ładnie siedzą w gniazdach, na tłoku nie widać śladów po kolizji. Za chwilę postaram się wrzucić zdjęcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:40, 18 Mar 2017    Temat postu:

Jak masz głowicę na stole to zrób próbę szczelności zaworów.
Jeśli nie ma śladów na tłoku i zaworach to masz fart.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:50, 18 Mar 2017    Temat postu:

Szczelnosc mozesz zrobic. Ale potem jak glowice masz zdjeta to warto rozpiac zaworki i sprawdzic je

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jura




Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:09, 18 Mar 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:12, 18 Mar 2017    Temat postu:

Po fotkach ci nikt nic nie oceni Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paw680




Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:11, 18 Mar 2017    Temat postu:

Moim zdaniem próba szczelności głowicy to za mało. Zawory mogły skrzywić się minimalnie, przez co nie będą się obracały w gniazdach. Na to chwilę próba szczelności może wyjść ok, ale nieobracające się zawory podczas pracy doprowadzić mogą do nierównomiernego zużycia przylgni zaworów i gniazd i z czasem głowica straci szczelność. w tedy będą do wymiany gniazda i zawory, także radze oddać głowicę do fachowca na sprawdzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jura




Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:15, 19 Mar 2017    Temat postu:

I jeszcze jedno po zdjęciu głowicy zauważyłem luz tłoka w stosunku do cylindra. Luz występuje tylko w jednym kierunku.
https://youtu.be/6tHpxZzMnQY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:26, 19 Mar 2017    Temat postu:

To normalne. Niezly syf na tloku chyba juz spory przebieg. Rozbierz i pomierz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jura




Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:49, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Głowica została sprawdzona i splanowana, wymienione uszczelniacze

Cylinder po pomiarach

+0,01 zużycie na całej powierzchni w stosunku do moninału
+ 0,02 stożek w stosunku do moninału
+0,02 owal w stosunku do moninału,

poniżej zdjęcia tłoka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jura dnia Pią 17:55, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:09, 14 Kwi 2017    Temat postu:

a jak pasowanie tłok-cylinder ? jakie szczeliny na zamkach pierscieni ;D bo rozumiem że podajesz to bo chcesz zostawic stary tłok czy jak ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin