Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx 450 2004 - problem z gazniekiem keihin fcr 41 mx

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vaughn




Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Wto 22:04, 14 Maj 2013    Temat postu: sx 450 2004 - problem z gazniekiem keihin fcr 41 mx

witam
w ostatni weekend zabralem sie za odpalenie kata po prawie 2 latach postoju (w tym czasie moze 4 razy odpalany. Ogólnie od roku stał nieruszany. Przed odstawieniem chodzil jak zloto i mial nowo wstawiony tlok (4mh).

przy pierwszych uruchomieniach nie chcial palic w ogole wiec zlalem cale paliwo i przeczyscilem gaznik. Nie rozbierajac go calkowicie tylko zdjeta gorna pokrywa wyciagnieta przepustnica, przeczyszczone i poskladane (to samo od dolu)nie byly wykrecane dysze ani nie zmieniane zadne ustawienia iglicy. Wyszedlem z zalozenia ze jak chodzil wczesniej to nic nie brdzie przestawiane.

po wszystkim złożony do kupy i ...nie odpala w ogole. Więc włączylem ssanie i zapalił od 1 kopnięcia. (na ssaniu ciągle tak odpala niezależnie od ustanienia wolnych obrotów). po wyłącznieniu ssania nie pali tylko czasami pyrknie nak przed kopnięciem odkręcę manetkę. Jak zapali na ssaniu to po wyłączeniu od razu sie dusi. Na ciepłym ssaniu tez nie odpala.

czy ktoś może poradzić gdzie można szukać przyczyny? wydaje mi się że jak wyjmowałem pokrywę pływaka (nie wukręcając wcześniej śruby od mieszanki to wyjeciała sprężyna i podkładka od tej śruby. Poskładane do kupy przed montażem ale z tego co wiem powinien tam być też simmering. czy brak tej uszczelki może byc przyczyną?

jakieś inne rady?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:30, 14 Maj 2013    Temat postu:

oring musi być bo będzie łapać lewe powietrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:51, 15 Maj 2013    Temat postu:

bez oringu są właśnie takie objawy, kuzyn przerabiał to u siebie, po założeniu oringu - chodzi idealnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:22, 15 Maj 2013    Temat postu:

tak też myślałem bo z samym ustawieniem gaźnika nigdy nie było problemów, pytanie tylko gdzie taki o-ring dostanę?? bo znając życie to już go w garażu nie znajdę. :/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 13:39, 15 Maj 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
tak też myślałem bo z samym ustawieniem gaźnika nigdy nie było problemów, pytanie tylko gdzie taki o-ring dostanę?? bo znając życie to już go w garażu nie znajdę. :/

taki oring dostaniesz w sklepie z oringami/simeringami/łożyskami,tylko musisz mieć wymiar. mam chyba u siebie jedną sztukę, ale w domu będę dopiero sobota/niedziela to wtedy dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 13:43, 15 Maj 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
tak też myślałem bo z samym ustawieniem gaźnika nigdy nie było problemów, pytanie tylko gdzie taki o-ring dostanę?? bo znając życie to już go w garażu nie znajdę. :/


Serwis, lub po fiszkah znajdź jego rozmiar i w sklepie z łożyskami i oringami, simeringami Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vaughn




Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Śro 14:22, 15 Maj 2013    Temat postu:

dzięki za szybkie odpowiedzi.
@KristofSX - jeżeli dałbyś radę to pomierzyć to byłbym wdzięczny.
ewentualnie wykręcę tą śrubę i pojadę dobrać uszczelkę organoleptycznie Wink

na serwisy już nie liczę po niemiłych doświadczeniach z bydgoszczą (pan Artur, który chyba nawet nie jest pewnien jak się sam nazywa) oraz z Rapidem (kupowałem ostatnio zestaw naprawczy pompy hamulca i numer części znalazłem będąc przy kasie szybciej przez telefon w internecie niż gość w tym swoim programie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 8:00, 16 Maj 2013    Temat postu:

vaughn napisał:
dzięki za szybkie odpowiedzi.
@KristofSX - jeżeli dałbyś radę to pomierzyć to byłbym wdzięczny.
ewentualnie wykręcę tą śrubę i pojadę dobrać uszczelkę organoleptycznie Wink


Wg. kogoś kto sprzedawał je na ebay-u śr.zewn. 4.82mm śr.wew. 2.85mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vaughn




Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pią 20:13, 17 Maj 2013    Temat postu:

wlasnie odkrecilem ta srube od mieszanki i okazalo sie ze jest wszystko ok. sprezyna, podkladka i uszczelka i sruba byla wykrecona 1,25 obrotu. moto pali bez ssania jak wczesniej wtrysne paliwo i od razu gasnie. na ssaniu pali od pierwszego kopa. juz nie wiem co to moze byc. jakaś zapchana dysza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:19, 17 Maj 2013    Temat postu:

przypchany gaźnik, sprawdź dokładnie wszystkie dysze, częsta przypadłość po dłuższym postoju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin