Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świeca w oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:32, 13 Maj 2014    Temat postu: Świeca w oleju

Hej
KMT EXC 300 sixdays 2001r.
Sprawdzam świece po każdej jeździe. Za każdym razem jest czarna.
Świecę mam Irydową BR8ECM.
Mieszanka 1 do 40, raz zrobiłem 1 do 35.
Styl jazdy mam spokojny i więcej sobie pyrkam niż cisnę "opór".
Czy to winna pyrkania i nie dopalania oleju? zła mieszanka? czy trzeba wyregulować coś?
Oleju używam Castrol power racing 2T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:39, 13 Maj 2014    Temat postu:

czarna sucha czy czarna mokra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:40, 13 Maj 2014    Temat postu:

żarty sobie robisz z tą mieszanką 1:40?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:42, 13 Maj 2014    Temat postu:

Czarna mokra, przy wylocie z wydechu też.


major000, a jaką robić? w manualu napisane jest żeby robić od 1:40 do 1:60 albo 1:50 bo już nie pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Wto 21:43, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:43, 13 Maj 2014    Temat postu:

Musiał byś perfekcyjnie wyregulować gaźnik by uzyskać ciemno kawową świece na każdych obrotach. Pomijając że regulacja bd inna w zależności od temperatury, wysokości itd to do regulacji masz, śrubkę, 3 dysze, przepustnice i iglice. Wyreguluj gaźnik by na najwyższych obrotach nie miał ani za małej ani za dużej dyszy a średnie obroty wtedy możesz ustawiać iglica w najbardziej prymitywny sposób: Gdy wali ci olejem z wydechu po jeździe na średnich obrotach to zbyt bogato a gdy podczas jazdy ze stała prędkością moto nie jedzie płynnie a szarpie i przerywa jakbyś manetkę dodawał i upuszczał to bd za uboga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:45, 13 Maj 2014    Temat postu:

Za dużo oleju.
Zrób 1:50 i zobacz efekty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:48, 13 Maj 2014    Temat postu:

Lejesz za dużo oleju do paliwa. Maxymalnie 1:50 a sugeruję 1:60.
300-tką jeździ się dołem obrotów i dlatego nie przepala w całości oleju, a ty dodatkowo lejesz tego oleju za dużo.
Dzisiejsze oleje są tak dobre że możesz śmiało lać 1:60


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:55, 13 Maj 2014    Temat postu:

major000, jestem zielony z tym motorem, to mój pierwszy. Mi mówili żeby lać 1 do 40
i tak robiłem raz spróbowałem 1 do 45 a nie o 30 jak napisałem u góry.
Sprawdzę teraz przy najbliższej okazji 1:50 jak będzie źle to zrobię 1:60

Dziękuję wszystkim za szybkie odpowiedzi!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Wto 21:56, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:31, 14 Maj 2014    Temat postu:

Im większa pojemność tym mniej oleju.
Im lepszy olej tym również go mniej lać.
Jak pyrkasz a nie latasz do odciny to również mniej oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin