Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Słabe odpalanie ktm sxf 450 z 2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:49, 30 Sty 2019    Temat postu:

zwykle cięzko odpala bo ma za ubogą mieszanke wiec jak juz to poziom powinienes podnieść, sam poziom paliwa na skład mieszanki niewiele ma wpływu zwłaszcza do rozruchu, bardziej ma wpływ sruba składu, dysza ssania - o ile ssanie załączasz i dysza wolnych obrotów to ma znaczenie duze, dysza główna, iglica, poziom paliwa, stan i działanie pompki przyspieszajacej w zasadzie nie maja zadnego znaczenia.
(poziom paliwa aby był mniej wiecej wstrzelony )

kolejna sprawa - teraz jest zimno, olej jest gęsty, jak masz nieogrzewany garaż, to zawsze moze byc problem, skup sie aby na w miare ciepłym silniku odpalał ładnie, a to że nie pali przy zerowych temperaturach - to bym to olał, moze tak być


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pkali360




Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:44, 31 Sty 2019    Temat postu:

Sorry za post pod postem ale mam kilka pytań jeszcze
Mierzyłem sobie TPS
wyniki to dla niebieskiego i czarnego 4.89 przedział 4-6
wyniki dla zółtego i czarnego na max otwartym gazie to 3.96 przedział 3-4.5
Nie wiem bardzo o co chodzi z tym mnożeniem r x 0.17 = R tolerancja +/- 0.05
4,89 x 0,17 = 0.8313 do czego mam się tu odnieść?

Pytanie mam jeszcze takie, moto kiedy jedzie się równym gazem czka, nie jedzie równo itd..
Iglice próbowałem w każdej pozycji ustawiać i w każdej jest źle przy czym przestawiając ją na 5,6,7 zębów od góry wzbogacając mieszankę moto nawet potrafi zgasnąć więc tak jak by go zalewało. Świeca jest dosyć czarnawa po średniej jeździe, choć muszę zrobić lepsze testy.
Czy zmniejszenie minimalnie dyszy głównej by tu pomogło?? Czy zmiana iglicy tylko, jeśli tak to na jaką?

Jeszcze inne pytanie: spotkałem się z tłokiem wossnera na który zakłada się jeden TOP RING lecz w zestawie są dwa. Jeden z oznaczeniem 2t 200 jest "normalny", a drugi z oznaczeniem t 200 jest lekko ścięty po obwodzie. Wiesz co to oznacza bo nigdzie nie mogę dostać odpowiedzi nawet w olku nie wiedzą..

Jeżeli mam założoną dysze wolnych obrotów 38 co jest już bardzo małą, są jeszcze 35 a moto po wkręceniu śruby składu mieszanki nie gaśnie co by sugerowało żeby dać jeszcze mniejszą.. powinno przygasnąć. Z kolei w drugą stronę przygaśnie jak się odkręci śrube z 5 obrotów.. co tu począć?


Garaż częściowo ogrzewany więc najzimniej nie jest, na ciepłym ładnie pali. Tylko nie podoba mi się, że trzeba odpalać z gazem na zimnym bo ciepły jak jest ładnie zagrzany to bez gazu normalnie.

Henryk gdzie jesteś? Smile Bo nikt inny widzę, że się tu nie udziela


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pkali360 dnia Sob 22:32, 02 Lut 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin