Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rement EXC 450
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rogos355




Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:23, 16 Mar 2014    Temat postu:

Z tym oryginalnym tłokiem i korbą to nie bede przesadzał, trochę móglbym popłynąć... Patrzylem na zawory to ssace z tego co pamietam wcale drogie nie sa. Gorzej Z tymi wydechowymi, ponad 200zl jeden.
Teraz powiedzcie mi jeszcze czy moglbym kupic ssace oryginalne, a wydechowe np. Proxa ? Aa i kupujac zawory musze do tego zakupic te sprezyny ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:45, 16 Mar 2014    Temat postu:

Nie kupuj na sztuki.
Masz cały zestaw zaworowy i cały zestaw sprężyn. Co dusza zapragnie. W zestawie zawsze taniej.
Full zestaw jak na drugiej fotce kosztuje 900zł bez prowadnic.
Jak robić to porządnie, jak nowe zawory to i nowe sprężyny.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 8:36, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rogos355




Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:26, 17 Mar 2014    Temat postu:

Teraz mam dylemat.. Jednak troche wychodzi za te zawory. Powiedzcie mi czy decydujac sie na powiedzmy jakis zamiennik, dostane tez taki zestaw jak w KTM ? Tzn. Sprezyny, uszczelniacze itp. ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:35, 17 Mar 2014    Temat postu:

rogos355 napisał:
Teraz mam dylemat.. Jednak troche wychodzi za te zawory. Powiedzcie mi czy decydujac sie na powiedzmy jakis zamiennik, dostane tez taki zestaw jak w KTM ? Tzn. Sprezyny, uszczelniacze itp. ?


Dostaniesz, tylko w podobnej lub w wyższej cienie.
Prox nie jest tańszy jako zamiennik.

Ceny części do KTM sprawdzisz w necie na ktm sklep lub auner.
Porównaj sobie z tymi zamiennikami o których mówisz i będziesz wiedział czy się opłaca czy nie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 8:40, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rogos355




Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:16, 17 Mar 2014    Temat postu:

To chyba mnie przekonałeś. Teraz tak, sprawa łozysk. Skork mam juz wszystko jak na dloni, glupio byloby nie wymienic lozysk. Na wal i balansera slyszalem ze tylko oryginal, prawda to ? W KTM jedno lozysko na wal to koszt 270zl, macie jakies doswiadczenie odnosnie lozysk ? Ktore moge kupic w zwyklym sklepie, a ktore musza byc oryginalne ?

Gdzies ostatnio czytalem Temat z numerami lozysk ale nie moge znalezc. Moglibyscie podac numery lozysk ktore warto wymienic ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:29, 17 Mar 2014    Temat postu:

Na każdym łożysku masz podanego producenta i oznaczenie łożyska.
Jeżeli dostaniesz takie w hurtowni to możesz je kupić.
Ewentualnie jak już je wyciągnąłeś to jedź z nimi do hurtowni pokaż i Ci dobiorą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rogos355




Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:37, 17 Mar 2014    Temat postu:

Sorry za tyle pytań, ale wole mieć pewność. Mam juz wymiary cylindra. Gosciu byl pod wrazeniem, wymiar w kazdym miejscu to 89,00. Teraz pytanie, sel. A, tak ?

Druga sprawa... Kto zajmuje sie robieniem gniazd w glowicy w poznaniu ? Jak mozesz daj jakis namiar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:41, 17 Mar 2014    Temat postu:

A co chcesz zrobić z tymi gniazdami zaworowymi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rogos355




Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:49, 17 Mar 2014    Temat postu:

Moze zaczne od tego ze ten gosciu od glowicy chce 200zl mozna powiedziec za to ze wywali stare zawory i uszczelniacze i wstawi nowe. Co moge zrobic sam. Powiedzial mi ze jesli ida nowe zawory to na 100% trzeba robic gniazda, ktore ktos robi niby w poznaniu. Stad moje pytanie, gdzie robiles swoja glowice ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 13:40, 17 Mar 2014    Temat postu:

W poznaniu dobrze robią tu

[link widoczny dla zalogowanych]

i tu

[link widoczny dla zalogowanych]

Z tymi gniazdami to nie szalej, bo to chyba najbardziej odporny element głowicy, ew możesz dać do pomierzenia luzów w prowadnicach i wtedy w zakładzie powymieniać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:52, 17 Mar 2014    Temat postu:

Ja w swojej głowicy wymieniałem prowadnice zaworowe i montowałem nowe zawory, sprężyny itd.
Za wymianę prowadnic, dotarcie i złożenie do kupy zapłaciłem 200zł
Robiłem to w Przeźmierowie na ul. Łanowej firma Top-Mar.
I jestem zadowolony. Jednak silnika jeszcze nie odpalałem.

Jeżeli miałbym zakładać tylko nowe zawory to docierałbym sam. Przy wymianie prowadnic trzeba gniazda na nowe przefrezować.
No chyba, że masz już gniazda "okrągłe". A tak to wystarczy zwykłe docieranie.

regeneracja-głowic sobie odpuść, dużo negatywnych opinii, tani też nie są.

Kolega polecał mi zakład na Fabianowej SpecCar. Nie robiłem tam tylko dlatego, że mi to nie po drodze.
Oba zakłady: W Przeźmierowie i na Fabianowej mają bardzo dobre opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rogos355




Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:55, 17 Mar 2014    Temat postu:

Czyli jezeli dam glowice do miejscowego tokarza, ktory m.in mierzyl cylinder to zmierzy dla mnie tez te gniazda i prowadnice ?

Reasumujac.. Kupujac nowe zawory i uszczelniacze, wcale nie jest powiedziane ze trzeba bedzie robic te gniazda ? Wkladam nowe zawory i tyle, tak ?

Edit.
W tym samym czasie napisaliśmy.
Zglupialem.. Gosciu ktory robi te silniki i nie jest tani zapytal mnie jak wyglada glowica. To powiedzialem ze fachowiec ze mnie zaden, ale jedyny sposob jaki przyszedl mi na mysl to sprawdzenie jej pod wzgledem szczelnosci nalewajac benzyny. Tyle ile wlalem, tyle wylalem, takze ok. Ten jak to uslyszal to zaczal mi mowic ze tak to sie sprawdzalo w fiacie, a nie tutaj. On musi rozebrac, zrobic jakies wyciski i kasuje za to 200zl. Dzisiaj dzwonie zeby zapytac jak to sie bedzie odbywac to uslyszalem ze za zrobienie gniazd ktore raczej napewno bedzie trzeba zrobic musze doplacic 80zl z kosztami wysylki i robia to w poznaniu. Aa i o zadnym docieraniu nie wspominal, powiedzial tylko ze tego sie nie dociera.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rogos355 dnia Pon 14:04, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 14:01, 17 Mar 2014    Temat postu:

Pytanie jest na ile są ,,siadnięte" gniazda zaworowe jeśli są dobre to tylko pod nowe zawory można by je ,,zabielić" czyli przeszlifować minimalnie.Jeśli są powypalane i nadmiernie zużyte to do wymiany i trzeba wstawić nowe i tu pojawia się kolejne pytanie z czego to będzie zrobione a konkretnie materiał jak będzie zrobione z dziadostwa to ,,siądą" szybciej niż zawory a tego nie chcemy.Zostaje tylko popytać kto korzystał z usług danego zakładu czy są wiarygodni nie odwalają lipy i nurkują głęboko w naszym portfelu.Co do regeneracji głowicy to wydaje mi się że każdy zakład będzie chciał wstawić wszystkie nowe elementy dla świętego spokoju a nie kombinować nowe plus stare.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:44, 17 Mar 2014    Temat postu:

Coś czuje że ten koleś chce z Ciebie skasować bo widzi twoją nie wiedzę.
Za sprawdzenie stanu głowicy 200zł?
A za zrobienie specjalista bierze 80zł.

Pewnie masz już zużyte zawory i tyle w temacie. Wątię żebyś miał wypalone gniazda.

A zawory się normalnie dociera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 14:54, 17 Mar 2014    Temat postu:

No tak z tymi usługami to tak jest nie ciekawie czy to w kraju czy zagranicą te same zasady i prawa dzungli jak dorwą kogoś kto nie jest w temacie to uszczuplają konto klienta na potęgę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin