Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja gaźnika sx 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:38, 22 Lis 2015    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie, powiedzcie mi czy za przydławienie przy wkręcaniu z wolnych obrotów odpowiada dysza wolnych obrotów? główną założyłem 180, iglica na samym dole a świeca robi się brązowawa(brązowy nalot na czarnej, okopconej elektrodzie) tylko przy ostrym ganianiu. Może jest to wina lekko powgniatanego dyfuzora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 8:12, 24 Lis 2015    Temat postu:

Za niskie obroty odpowiada śruba składu mieszanki i dysza wolnych obrotów.
Dyfuzor raczej nie powinien mieć dużo do gadania, mimo wszystko warto go wyprostować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 8:56, 24 Lis 2015    Temat postu:

Powgniatany dyfuzor raczej skutkowałby inna lekko odczuwalna charakterystyka pracy silnika. Czysciłes gaziora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:24, 24 Lis 2015    Temat postu:

Tak, gaźnik czyściłem, jeszcze może sprawdze poziom paliwa. Filtr powietrza także wyprany i nasączony. Dysza główna juz jest raczej ok bo przy ostrym ganianiu robi sie brązowa, ale nawet na torze nie daje rady tak jeżdzic. Zapłon także ok, zawór działa i ustawiłem według serwisowki. Macie jeszcze pomysły co sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 13:37, 24 Lis 2015    Temat postu:

Może masz złą iglicę. W przypadku 2T nie zmienia się tylko zapinki na rowku ale też całą iglicę.
Jak ma być malinowo to musisz mieć zestaw dysz wolnych obrotów, iglice, dysze główne.

Może iglicę masz już wytartą?
Może wytarty masz otwór gdzie masz iglicę?
Może masz zły rozmiar przepustnicy?

Pytanie jeszcze w jakim stanie masz membranę?
Ile i jaki stosujesz olej do mieszanki?
Jaki masz poziom paliwa w komorze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 14:32, 24 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 22:27, 24 Lis 2015    Temat postu:

Jeżeli chciałbyś mieć w 125 świecę w kolorze kawy z mlekiem/ cegły to musiałbyś go w ogóle nie zamulać. Ten silnik spala "optymalnie" przy wysokich obrotach, moc maksymalna jest przy 11 500 rpm. Na niskich obrotach silnik idzie tak jakby był przylewany. Wiadomo że za niskie/średnie obroty odpowiadają dysza wolnych i iglica ale musiałbyś je wymieniać co jakiś czas (tak jak pisze Hacker te elementy się wycierają). Poza tym silnik jest mega wysilony i na spalanie mieszanki (jej proporcje) duży wpływ ma temperatura powietrza i ciśnienie (w serwisówce masz dokładne nastawy). Z tego co pamiętam, to w silnikach kardingowych (jednostki jeszcze bardziej wysilone) gaźnik regulują w ciągu dnia kilka razy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:49, 25 Lis 2015    Temat postu:

W takim razie chyba sobie odpuszczę, może ze dużo wymagam, a to "tylko" 125 Very Happy Zakupię jeszcze zestaw dysz wolnych obrotów i zmniejszę o rozmiar, później chyba kończę z regulacją. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i zainteresowanie. Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin