Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przytarty sxf350 2017

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konradsxf350




Dołączył: 25 Sie 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:52, 25 Sie 2019    Temat postu: Przytarty sxf350 2017

Witam wszystko bardzo serdecznie. Z góry przepraszam że tak z buciorami bo nowy jestem na tym forum i w sumie na jakimkolwiek forum ale wiadomo problem się pojawił potrzebna rada:) Kupiłem ktm-a który ma 40 mth przebiegu i przy pierwszym porządnym wyjeździe po 2 mth jazdy silnik stanął tzn przy zerowej prędkości podczas jazdy przez wąwóz przy ruszaniu trochę szczelił z wydechu i stanął aku nie obruci. Próbowałem na pycha bo myśleliśmy ze może aku padł nawet na 5bieg nie dało się obrzucić tylnym kołem. Po godzinie holowania nacisnąłem z głupia żeby spróbować i odpalił odrazu, silnik pracuje równo z tym ze trochę kopci.Wiadomo motor odrazu zgasiłem i teraz co było przyczyną takiego zachowania?? Czy to pęknięty pierścień spowodował przytarcie motoru a teraz przepuszcza i kopci. Motor napewno idzie do remontu wiec się okarze. Akurat w ten dzień jeździliśmy z nowo poznanymi chłopakami którzy mówili o przypadku gdzie nowy sxf po3 mth miał problem z pękniętym pierścieniem efekt usterki bardzo podobny. Może jakieś rady z waszej strony? Wiecie coś o zamiennikach czy składać na oryginał z ktm?? Nie dodałem jeszcze ze silnik pracował lekko głośniej tak jak by przy gorze silnika lekko klepalo w porównaniu z motorem kolegi (taki sam motor). Wielkie dzięki za wypowiedzi!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:19, 25 Sie 2019    Temat postu:

nie słyszałem żeby nowe pierscienie pękały, albo sie przegrzał, albo nie "dostał" oleju i cpos przytarło, najprędzej w tych silnikach to sie zacieraja głowice.
skoro bedziesz rozbierał to bez sensu wróżyc co padło, rozbieraj i bedzie wiadomo.
najlepiej składac na oryginałach ( jakbys chciał troche taniej pisz na PW ogarne jakis rabat na czesci )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Wto 0:06, 27 Sie 2019    Temat postu:

Napewno orygiginalny tłok jest porządniejszy.
Od jakiegoś czasu wybieram tylko oryginalne zestawy KTM kpl. tłok+uszczelki
Nie jest dużo drożej, wychodzi dłużej, przyjemniejszy montaż pojedyńczego pierścienia olejowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin