Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpalaniem Ktm sxf 250 2015

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidek_KTM




Dołączył: 29 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:03, 08 Mar 2023    Temat postu: Problem z odpalaniem Ktm sxf 250 2015

Witam ostatnio mam problem z moim ktm.
Po kilku jazdach po zrobieniu głowicy(zawory ssące nowe) najprawdopodobniej rozrusznik ma problem z kręceniem; dokładniej rozrusznik jakby nie daje rady dobrze i szybko obracać silnikiem.
Przy kręceniu słychać też strzały powietrza itp w wydechu

(Obecnie ledwo kręci a wcześniej było tak że na zimnym słabo i na gorącym a jak trochę ostygł to dosyć dobrze kręcił a nawet czasem tak jak ma kręcić)

Rzeczy które zmieniłem:
*rozrusznik(szczotki)
*dekompresator
*akumulator


Próbowałem wielu rzeczy i nie mam już siły co to może być

Filmik z kręcenia gdzie był podpięty większy akumulator:

you8tube.com8/shorts/wMAqxYI_5pc?feature=8share

Z racji iż nie mogę wysłać całego linku bo blokuje mi to wystarczy tu usunąć literę 8

Z góry dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:08, 09 Mar 2023    Temat postu:

zapewne układ przeniesienia napedu rozrusznika szwankuje, zdejmij magneto obejrzyj sprzęgiełko jednokierunkowe - jak to bedzie w idealnym stanie to pewnie nie działa jak trzeba sprzęgiełko przeciążeniowe, to czesty temat w tych moto, - niewiele kto dba o dobre baterie i męczy te rozruszniki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidek_KTM




Dołączył: 29 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:36, 09 Mar 2023    Temat postu:

A gdzie znajdę sprzęgiełko przeciążeniowe? One jest w sprzęgle jednokierunkowym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:57, 09 Mar 2023    Temat postu:

nie, to po drodze miedzy rozrusznikiem a jednokierunkowym, to przeciązeniówka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidek_KTM




Dołączył: 29 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:46, 09 Mar 2023    Temat postu:

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale chyba chodzi o torque limiter(Ogranicznik momentu obrotowego) czyli ta zębatka co jest od razu za rozrusznikiem. Co z nim może być nie tak? I czy sprzęgło jednokierunkowe lepiej kupować oryginał czy można zamiennik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:11, 10 Mar 2023    Temat postu:

tak ogranicznik momentu czyli sprzegło przeciazeniowe. to sa 2 elementy zamontowane na wcisk i spięte podkładką srezystą - jak bys miał zablokowany silnik a zakręcił rozrusznikiem, to zeby nie zmieliło niczego na tym sprzegle powinno dojść do uslizgniecia jednego elementu o drugi. jak sie katuje mocno rozrusznik to czesto do tego dochodzi az sie zuzyje to całkiem i przepuszcza juz przy normalnej pracy. wtedy rozrusznik mimo ze sprawny i kręci szybko, nie pozwala przeniec mmentu na wał.
zdecydowanie lepiej oryginał jakbys chciał to moge ze znizkami pozałatwiać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidek_KTM




Dołączył: 29 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:46, 27 Mar 2023    Temat postu:

Witam po przerwie, sprawdziłem ogranicznik momentu na drugim motorze i był dobry. W pewnym stopniu problemem było że rozrusznik miał olej w środku (uszczelniacz puścił). Założyłem ten rozrusznik na którym kupiłem, włożyłem nowe szczotki i jest dobrze. Na ciepłym silniku elegancko kręci i odpala lecz na zimnym i na max'a gorącym (chwila po zgaszeniu) nadal ma problem i kręci wolno (postoi trochę i normalnie kręci) Nie sprawdzałem jeszcze sprzęgła jednokierunkowego bo wydaje się mi że to raczej nie to. Więc może wie ktoś co może być nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:04, 27 Mar 2023    Temat postu:

to zajrzyj do jednokierunkowego Smile ewentualnie cos pomijasz np luzy zaworowe jednak złe.... moze wtrysk troche leje, rozrusznik mimo nowych szczotek moze wypalony ma komutator......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidek_KTM




Dołączył: 29 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:06, 28 Mar 2023    Temat postu:

A przypadkiem jakby jednokierunkowe siedziało to by cały czas słabo kręcił a nie tak jak u mnie teraz że tylko na zimnym i na maxa gorącym? Luzy właśnie może sprawdzę ale czy miały by aż taki efekt? Może i tak bo po zrobieniu głowicy (wymianie zaworów ssących) zaczął źle kręcić na zimnym i jak się zgasiło po jeździe to było trzeba poczekać trochę aby zaczął kręcić szybko i zapalił.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawidek_KTM dnia Wto 8:07, 28 Mar 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:55, 28 Mar 2023    Temat postu:

jask nie maszp ewnosci to wszystko sprawdź Smile i sprzęgiełko i luzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin