Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z innym motocyklem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Sob 15:00, 10 Paź 2015    Temat postu: problem z innym motocyklem

wiem że to nie to forum,ale takie pytanie mam robiłem głowice w sowim cudnym fazer 1000,i zdarzyło mi się takie coś,założyłem głowice poskładałem wszystko moto palił ładnie,po paru min pracy zwiększyłem mu obroty i moto zgasło,potem próbowałem go odpalić i nie zagadał tylko dyma puścił z filtra powietrza,i nie chciał zapalić,rozebrałem górę żeby zobaczyć na zawory i czy na znakach mi się zgadza,ale przy rozbieraniu łańcuszek rozrządu mi spadł,i owy dym był sygnalizacją że może przeskoczył rozrząd.To ustawiłem wszystko po znakach tak jak ma być poskładałem i pale gada a on na jeden tłok nie pali.I pytanie co jest nie tak???
1 iskra jest na świecy
2 czy jest możliwe że walnął tłok w zawór i dlatego nie pali.ale silnik normalnie kręci.
3 świeca jest sucha czyli jak by zawory dostały i nie dają paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 16:05, 10 Paź 2015    Temat postu: Re: problem z innym motocyklem

mumek426 napisał:
wiem że to nie to forum,ale takie pytanie mam robiłem głowice w sowim cudnym fazer 1000,i zdarzyło mi się takie coś,założyłem głowice poskładałem wszystko moto palił ładnie,po paru min pracy zwiększyłem mu obroty i moto zgasło,potem próbowałem go odpalić i nie zagadał tylko dyma puścił z filtra powietrza,i nie chciał zapalić,rozebrałem górę żeby zobaczyć na zawory i czy na znakach mi się zgadza,ale przy rozbieraniu łańcuszek rozrządu mi spadł,i owy dym był sygnalizacją że może przeskoczył rozrząd.To ustawiłem wszystko po znakach tak jak ma być poskładałem i pale gada a on na jeden tłok nie pali.I pytanie co jest nie tak???
1 iskra jest na świecy
2 czy jest możliwe że walnął tłok w zawór i dlatego nie pali.ale silnik normalnie kręci.
3 świeca jest sucha czyli jak by zawory dostały i nie dają paliwa


Wróżbita Maciej: 555 555 55555
A jako początkujący wróżbita obstawiam że świeca niedostatecznie rozjaśniła drogę tłokowi i ten spotkał się z zaworem. Pomiar kompresji wyjaśniłby wiele w tej kwestii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Sob 16:27, 10 Paź 2015    Temat postu:

mam nadziej że nie doszło do tego spotkania,bo to by trochę kosztowało,wróżbita maciej powiedział że mam iśćdo kaszpirowskiego on wie lepiej.Jak za mała kompresja będzie to znaczy że zawory dostały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 20:31, 10 Paź 2015    Temat postu:

Witam

Ustaw sobie ,,kulejący cylinder" w pozycji pracy czyli zawory zamknięte i w miejsce świecy zapodaj powietrze z kompresora i zobacz czy nie puszcza czasami w wydech lub w kierunku kolektora ssącego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pon 19:19, 12 Paź 2015    Temat postu:

wiem już na pewno że oberwały zawory,teraz pytanie czy po takim spotkaniu do wymiany też jest korba tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 19:31, 12 Paź 2015    Temat postu:

mumek426 napisał:
wiem już na pewno że oberwały zawory,teraz pytanie czy po takim spotkaniu do wymiany też jest korba tłok


To zależy jak mocno oberwały zawory, jeżeli delikatnie przyhaczyły grzybkami i się lekko skrzywiły, zostawiając niewielkie ślady na tłoku to jest szansa, że korba i wał nie dostały. Jeżeli na tłoku widać wyraźne ślady po ostrym kontakcie, to różnie to może być. W każdym razie wg. mnie nie ma sensu tego sprawdzać, bo w takim silniku to się nie opłaca, najwyżej kupisz sobie drugi jak będzie coś nie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:33, 12 Paź 2015    Temat postu:

jeżeli zawory wbiły się w tłok to go chyba nie uratujesz
jeżeli oberwał tłok na tyle mocno, że zgiął się korbowód to go chyba nie uratujesz
warto sprawdzić czy wał jest prosty czy trzeba centrować

to nie Ty się pytaj nas tylko co najwyżej my możemy Ciebie co jest do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pon 20:05, 12 Paź 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
jeżeli zawory wbiły się w tłok to go chyba nie uratujesz
jeżeli oberwał tłok na tyle mocno, że zgiął się korbowód to go chyba nie uratujesz
warto sprawdzić czy wał jest prosty czy trzeba centrować

to nie Ty się pytaj nas tylko co najwyżej my możemy Ciebie co jest do wymiany


pytam się was bo podejrzewam że przerabialiście już takie akcje,mi się to zdarzyło pierwszy raz.
wina jest w napinaczu rozrządu,nie dociska do końca coś go blokuje w środku,i to spowodowało przeskoczenie wała od zaworów ssących przez co cylinder walnął w ssące.zawory na pewno są wgięte,jutro zobaczę jak to odbiło się na tłoku.Jak na tłoku nie ma odbić zaworów to jest do uratowania,i obejdzie się w kupnie zaworów maks 500,a droższa to używany silnik maks 2500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:23, 12 Paź 2015    Temat postu:

no na pewno wyjdzie taniej remont niż kupno używanego silnika minę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pon 21:29, 12 Paź 2015    Temat postu:

remont oznacza nowy tłok,korbę 3 zawory ssące,i nie wiem co z wałem czy też ściągać i panewki wymieniać.Nie do końca kupno używki oznacza minę,to nie jest cross,te silniki latają po wiele tys kilometrów to jest mój drugi fazer,poprzednim zrobiłem 40 tys i co 20 tys robiłem przegląd zaworów,tego mam od roku to teraz chciałem zrobić mały serwis,a tu się porobiły hocki klocki,
.Z tego co obdzwoniłem znajome szroty to mają taki za 2000-2500.
Ale to gdybanie jutro zdejmę głowicę to zobaczę jak to wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:30, 12 Paź 2015    Temat postu:

A sorki pomyliło mi się z podobnym temat tylko z kxf 250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Wto 12:02, 13 Paź 2015    Temat postu:

zdjąłem głowice i tak wygląda tłok,i co teraz robić jakie są wasze opinie
,jest to źle czy można to zaakceptować,są to nie wielkie ślady na krawędziach tłoka,stało się to na małych obrotach na luzie.









Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mumek426 dnia Wto 12:08, 13 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 13:41, 13 Paź 2015    Temat postu:

A co masz do zaryzykowania? Kup dwa tanie zawory (nawet po używkach bym szukał), dotrzyj załóż i używaj aż silnik kopyta nie wystawi. A patrząc na ilość nagaru na tłokach to swoje już przeżył Very Happy Druga opcja to rozbieranie wszystkiego i pomiary, w razie czego szukanie części w używce i późniejsze wyważanie wszystkiego, roboty w *** i koszta połowy drugiego silnika. Ryzyko że coś się stało z wałem/korbą wg. mnie znikome patrząc na ślady i skoro mówisz, że kolizja na wolnych nastąpiła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Wto 14:01, 13 Paź 2015    Temat postu:

kolizja nastąpiła przy maks 3 tys,bo akurat ssanie miałem zaciągnięte,w garażu jak już sprzątałem,tak że to nie było podczas jazdy.Też mi się wydaje że nie powinno nic być,pokazałem zdjęcia wszystkim znajomym magikom i wróżbitą i orzekli że bym kupił zawory i dalej latał.
Tak też uczynię,używaną głowicę kupię za 300,zawory wezmę,dla zainteresowanych koszt nowego zaworu z yamahy 248 zł.
Nie taki stary mój fazer ma najechane 41238 km,jeszcze świerzyna,poprzedni 85 000 miał tylko zacząłem nim na kole latać i skrzynia padła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 15:54, 13 Paź 2015    Temat postu:

mumek426 napisał:
kolizja nastąpiła przy maks 3 tys,bo akurat ssanie miałem zaciągnięte,w garażu jak już sprzątałem,tak że to nie było podczas jazdy.Też mi się wydaje że nie powinno nic być,pokazałem zdjęcia wszystkim znajomym magikom i wróżbitą i orzekli że bym kupił zawory i dalej latał.
Tak też uczynię,używaną głowicę kupię za 300,zawory wezmę,dla zainteresowanych koszt nowego zaworu z yamahy 248 zł.
Nie taki stary mój fazer ma najechane 41238 km,jeszcze świerzyna,poprzedni 85 000 miał tylko zacząłem nim na kole latać i skrzynia padła.


Tylko, że zawory w używanej głowicy mogą okazać się żyletkami, więc albo kupuj rozpiętą głowicę, albo szukaj samych zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin