Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z gmp sxf 450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cubi19




Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:19, 13 Lut 2015    Temat postu: problem z gmp sxf 450

Witam mam problem z moim sxf 450 z 2009r. A mianowicie chodzi mi o to jak sprawdzić który gmp jest prawidłowy tylko problem w tym że nie mogę go sprawdzić po ustawieni wałków ponieważ są ściągnięte. Czy można to sprawdzić na jakiś znakach lub coś innego? Z góry dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 17:34, 13 Lut 2015    Temat postu:

zrzuc dekiel magneta i gmp masz gdy blaszka mangneta jest przy impulsatrze, wtedy możesz zblokowac wał śrubą,
tutaj masz manual

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:53, 13 Lut 2015    Temat postu:

Wielkie dzięki a mam takie jeszcze jedno pytanie a jak już ustawie gmp to wałki jak mają być ustawione ,tymi plaskimi wycięciami w górę równolegle do płaszczyzny głowicy ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:37, 13 Lut 2015    Temat postu:

Najpewniejszy sposób ze wszystkich to wykręcić świecę i wkręcić czujnik zegarowy.
Ewentualnie wsadzić jakiś wkrętak i patrzeć jak się podnosi i kiedy jest w najwyższym punkcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:49, 13 Lut 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
Wielkie dzięki a mam takie jeszcze jedno pytanie a jak już ustawie gmp to wałki jak mają być ustawione ,tymi plaskimi wycięciami w górę równolegle do płaszczyzny głowicy ?


wszystko będzie w manualu, przeważnie jest tak że krzywki do dołu, znaki na wałkach równolegle do głowicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:19, 13 Lut 2015    Temat postu:

Pod silnikiem masz śrubę do ustalania GMP. Poczytaj serwisuwkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 0:22, 14 Lut 2015    Temat postu:

Witam

Nie znam tego silnika ale z tego co widzę na ktmsklep to krzywki wałka rozrządu działają na zawory poprzez elementy umiejscowione pod wałkiem więc krzywki należy ustawić do góry.Krzywki ustawiamy do dołu w przypadku gdy element przenoszący ruch na zawory znajduje się nad wałkiem tak jak ,,w kochanym przez wielu silniku RFS"Możesz co prawda złożyć z krzywkami ustawionymi do dołu lecz wtedy będziesz miał ustawienie na tak zwanej ,,mijance" bo i tak po wykonaniu pełnego obrotu wału czyli powrót do GMP wałki ustawią się krzywkami do góry wykonają tylko pół obrotu z racji przełożenia 1:2 bo to czterosuw.Wał musi wykonać dwa obroty aby wałki rozrządu wykonały jeden pełny cykl.To jest jedno cylindrowy silnik więc jest luzik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 0:31, 14 Lut 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Witam

Nie znam tego silnika ale z tego co widzę na ktmsklep to krzywki wałka rozrządu działają na zawory poprzez elementy umiejscowione pod wałkiem więc krzywki należy ustawić do góry.Krzywki ustawiamy do dołu w przypadku gdy element przenoszący ruch na zawory znajduje się nad wałkiem tak jak ,,w kochanym przez wielu silniku RFS"Możesz co prawda złożyć z krzywkami ustawionymi do dołu lecz wtedy będziesz miał ustawienie na tak zwanej ,,mijance" bo i tak po wykonaniu pełnego obrotu wału czyli powrót do GMP wałki ustawią się krzywkami do góry wykonają tylko pół obrotu z racji przełożenia 1:2 bo to czterosuw.Wał musi wykonać dwa obroty aby wałki rozrządu wykonały jeden pełny cykl.To jest jedno cylindrowy silnik więc jest luzik Smile


bardzo słuszna uwaga! poszedłe troche z automatu z tymi krzywkami do dołu Wink
a tutaj mamy z manuala:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 8:46, 14 Lut 2015    Temat postu:

Czyli tak jak jest na zdjęciu element zaznaczony literą A trzeba ustawić równolegle do płaszczyzny głowicy. Oczywiście jeżeli mamy ustawiony gmp na ktorym jest ustawiona blaszka na magnecie prostopadle do impulsatora? Dobrze rozumię ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:27, 14 Lut 2015    Temat postu:

a wystarczyło pobrac manuala z linka który nawet podał kristof i pooglądać obrazki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin