Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z głowica ktm 525 exc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish3k




Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:03, 20 Lut 2017    Temat postu: problem z głowica ktm 525 exc

Odebrałem dzisiaj głowice z regeneracji
na zaworach są dziwne naciecia.Pytałem kolegi który ogarnia ten temat powiedział że pierwszy raz cos takiego widzi.
Czy ktoś widział kiedyś coś takiego ? może tak być ?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:14, 20 Lut 2017    Temat postu:

docierane zawory były?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish3k




Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:55, 20 Lut 2017    Temat postu:

były,głowica gotowa do założenia jak powiedział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 21:11, 20 Lut 2017    Temat postu:

Wygląda to tak, jakby ktoś naciął zawory w celu ich dotarcia, bardzo starym sposobem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ewertas dnia Pon 21:12, 20 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish3k




Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:16, 20 Lut 2017    Temat postu:

to nie bedzie przeszkadzac w pracy silnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:19, 20 Lut 2017    Temat postu:

o ile nacięcia nie są za długie ( a wygląda że nie są) to nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 21:42, 20 Lut 2017    Temat postu:

Również nie widziałem czegoś takiego. Zadzwoń do zakładu, który to robił i zapytaj o co chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:33, 21 Lut 2017    Temat postu:

A glebokie te naciecia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish3k




Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:52, 21 Lut 2017    Temat postu:

Od 1mm do max 1.5mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:09, 21 Lut 2017    Temat postu:

no to rzeczywiscie ktoś moze taki myk zrobił jak koledzy wyżej podali - i jakas zabytkową metodą ci to docierali Very Happy

tak bywa jak sie daje głowice do " rzeźników": z autoszlifów - wiedze mają dobra, ale robią to po samochodowemu. w samochodzie zawory zwłaszcza starsze bywają takei grube ze te 1.5 mm nie wpływa na nic Very Happy no w tym przypadku to tak średnio to widze..

ale raczej nic sie nie powinno dziać. to na szczescie nie tytany. a stalowych popekanych samo z siebie jeszcze nie widziałem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish3k




Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:38, 21 Lut 2017    Temat postu:

No to ładnie mnie gość załatwił ;D
Może ktos miał podobna sytuacje bo teraz nie wiem czy to zakładać :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:01, 21 Lut 2017    Temat postu:

szczerze ja kzawory są swieże to ja bym zakładał. sezon na tym bezproblemowo przelatasz. chyba ze kiz zawory średnie są to szkoda montowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:38, 21 Lut 2017    Temat postu:

Dzwoń do tego jełopa co to robił i żądaj zwrotu pieniędzy. Nie wiadomo jak się te zawory zachowają podczas pracy. 1mm to już dość głęboko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:43, 21 Lut 2017    Temat postu:

z tym sie zgodze - jak to tobie robili taką robote to rzeczywiscie bym rzadał zwrotu kasy itd..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 8:21, 22 Lut 2017    Temat postu:

Tak ogólnie to ta głowica wygląda jak świeżo zdjęta z silnika a nie odebrana z warsztatu.
Moją jak odbierałem to wyglądała jak nówka cewka.
Jeżeli zawory są nowe to chyba gniazda się obrabia frezując a nie dociera pastą?
Jakby chodziło o docieranie pastą to robiłbym to w domu.

Ciesz się że nie są to tytany:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin