Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gaźnikiem KEIHIN
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartsx




Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:53, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Mam takie pytanie odnośnie gaźnika może ktoś powie ile obrotów śrubki trzeba odkręcić od paliwa żeby była jak najlepsza dawka paliwa?? czy jest coś takiego w książce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 7:01, 12 Kwi 2013    Temat postu:

z manuala:
[link widoczny dla zalogowanych]
Który gaźnik będzie w exc 450? 400/520 EXC RAC. ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Pią 7:01, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartsx




Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:03, 12 Kwi 2013    Temat postu:

a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:18, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Poszukaj serwisówki, tam powinno być coś napisane..
Tutaj jest jakaś do 380- nie wiem, czy to samo:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pierwszych stronach jest napisane, że 1,5 obrotu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:59, 12 Kwi 2013    Temat postu:

bartsx napisał:
a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik


Proszę
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:42, 25 Kwi 2013    Temat postu:

Odświeżę temat, jak już założyłem..
Byłem w serwisie i jednak była źle założona ta przesłona przepustnicy. Moje pytanie- jak ją można źle założyć? w przepustnicy w to wycięcie mi ładnie wchodziło, nie widziałem innej opcji Rolling Eyes

Druga sprawa- dwa 'ząbki' w iglicy się wytarły prawdopodobnie przez brak sprężyny (chyba element 243):
[link widoczny dla zalogowanych]
(nie wiem dlaczego jej tam nie ma- ja nie odkręcałem iglicy.
No i za nową iglicę wołają 70zł, a za tą sprężynkę, która jest z kompletem (bodajże z tą śrubką czy czymś takim) 110zł.
Pytanie- Na ile to ważna sprawa? Z tego co pamiętam to drugi i trzeci ząbek od góry jest wytarty, ustawione jest na niższy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Czw 20:44, 25 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 21:23, 25 Kwi 2013    Temat postu:

hej
można założyć odwrotnie, wiem bo kiedys tez takiego babola zrobiłem ;P
jeśli moto Ci hula na niższym ustawienu iglicy to nie ruszaj, szkoda robić kosztów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 6:12, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Chodzi o brak tej sprężynki. Nie ma tam amortyzacji więc pewnie coś się będzie ciągle wyrabiać, jak ta iglica..
Co teoretycznie powinno się zmienić po podwyższeniu iglicy (niższe ząbki więc iglica podwyższona?) ? Zmienia się reakcja na gaz w którymś zakresie obrotów czy jak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:30, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Jak dla mnie to wytarcie iglicy na wysokości ząbków jest nie realne.
I brak sprężynki nie ma tutaj nic do rzeczy.
Bardziej bym się martwił czy nie stabilna pozycja iglicy w pionie nie wytarła samej iglicy na wysokości rozpylacza lub samego rozpylacza.

Natomiast jeżeli masz śrubę to sprężynkę dobrał bym z czegoś innego - długopisu czy czegoś.
Sprężynka ma za zadanie dociskać tylko iglicę do przepustnicy.
Więc jak nie masz tyle pieniędzy to kombinuj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartsx




Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:03, 07 Cze 2013    Temat postu:

witam a może ktoś ma ustawienie pływaka w gaźniku pwk 38??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 13:11, 07 Cze 2013    Temat postu:

Tak serwisówka "ma" ale nie sugeruj się tym, bo poziom będzie napewno za wysoki, paliwka ma być na wysokosci mniej wiecej łaczenia gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin