Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Gaźnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arti-mz




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Pią 23:23, 15 Cze 2012    Temat postu: Problem z Gaźnikiem

Witam, mam EXC 300, 98r i nie mogę sobie poradzić z gaźnikiem. Podczas jazdy nie wkręca się na obroty i dławi się, wystarczy jednak że kończy się paliwo i dostaje kopa wkręca się i jest chwila frajdy.
Co może być przyczyną? Za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 6:45, 16 Cze 2012    Temat postu:

tak albo za wysoki i zalewa, albo za niski i nie dostaje, - do regulacji Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 12:28, 16 Cze 2012    Temat postu:

Miałem tak samo. Regulowałem gaźnik i gowno dawało. Dopiero jak ustawiłem zapłon i zrobiłem remont zaworu wydechowego zaczął jeździć jak należy i nie ma efektu końcówki paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arti-mz




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Nie 21:07, 17 Cze 2012    Temat postu:

Myślę że zapłon i zawór wydechowy jest ok skoro na końcówce paliwa idzie lepiej. chyba że się mylę. opiszecie może dokładniej swoje przypadki? Przy wolnej chwili pobawię się jeszcze z pływakami co jest upierdliwe i czasochłonne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:36, 17 Cze 2012    Temat postu:

masz moto niepewne - rób wszystko, bez sensu zajmować sie np tylko zaworem i na niego stawiac jak to moze byc gaxnik czy zapłon. rób kompleksowe ustawianie, im moto lepiej dostrojone to Ci lepiej i dłuzej posłuży

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 8:17, 18 Cze 2012    Temat postu:

w tych gaźnikach nie sprawdzaj poziomu poprzez ustawienie pływaka, tylko korek i wężyk od dołu w pokrywce i poziom ma byc na lini laczenia pokrywki z korpusem, wiem z doswiadczenia, jak juz będziesz miał dobry poziom to regulacja, tu dopiero okaże się czy masz dobre dysze. ustawiaj tez nie wg tabeli ale o jedno okienko dla cieplejszego klimatu, dla starych gaźników tak jest lepeij.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arti-mz




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Wto 20:23, 03 Lip 2012    Temat postu:

Po wielu kombinacjach z gaźnikiem pożyczyłem Delorto od kolegi (ma Husqvarne TC610) no i jest ten OGIEŃ!
Przyjrzałem się dyszy głównej w moim Keihinie i jest uszkodzona. Postanowiłem wymienić ją ale nie wiem jaki ma wymiar, wiecie może jakie są jej parametry albo podpowiedzcie gdzie to kupić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13694
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:07, 03 Lip 2012    Temat postu:

a nie pisze na niej ?> jak nie to zajrzyj do serwisówki tam na 100% pisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 10:28, 04 Lip 2012    Temat postu:

arti-mz napisał:
Po wielu kombinacjach z gaźnikiem pożyczyłem Delorto od kolegi (ma Husqvarne TC610) no i jest ten OGIEŃ!
Przyjrzałem się dyszy głównej w moim Keihinie i jest uszkodzona. Postanowiłem wymienić ją ale nie wiem jaki ma wymiar, wiecie może jakie są jej parametry albo podpowiedzcie gdzie to kupić.


to ci się udało z tym gaxnikiem, gaźnik od 4T włożył do 2T i działa lepeij Smile

Miszczu wyreguluj poziom paliwa, sprawdź czy masz dobrę iglicę na temp i wysokość ewentualnie kup nową jeśli jest wytarta, na lato i niski poziom najlepiej NOZH, dysza główna ma akurat najmniej do znaczenia w twoim przypadku, jesli się nie wkreca na obroty, ona odpowiada tylko za max. piz..ę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin