Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem Prawdopodobnie Uszczelka pod głowicą
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 20:56, 27 Cze 2015    Temat postu: Problem Prawdopodobnie Uszczelka pod głowicą

Witam , mam problem w trakcie jazdy wywaliło mi wode i motor przestał sie wkrecać na obroty , wydaje mi sie ze to uszczelka pod głowica Ktm Exc 250 4t 2004 r

Jakie sa wasze przypuszczenia , i jesli to uszczelka to kupowac w serwisie orginał i co jeszcze dokupic przy wymianie uszczelki pod głowica > Pilne

i dzieki za odpowiedz z góry Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:35, 27 Cze 2015    Temat postu:

w ktmie najlepiej sprawdzają sie oryginalne uszczelki,

przypuszczać sobie mozna... rozbieraj i diagnozuj. moze to całkiem cos innego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 10:50, 28 Cze 2015    Temat postu:

w poniedziałek bede rozbierał i patrzył , a henio12323 myslisz ze co to jeszcze moze byc ;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:16, 28 Cze 2015    Temat postu:

nie chce mi sie nawet wypisywać bo i tak to do niczego nie doprowadzi, bez rozbiórki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 12:23, 29 Cze 2015    Temat postu:

wiec tak po ogolnych ogledzinach wyszło cos takiego ,

po prawej stronie z silnika wychodzi ta rurka / waz
[IMG]http://i58.tinypic.com/2enccis.jpg[/IMG]

i po drugiej stronie lewej on przechodzi i sie konczy i sobie wisi i leci mi z niej olej jak chodzi silnik i dmucha z tego weżyka pryska olejem

[IMG]http://i62.tinypic.com/syxaax.jpg[/IMG]

i co to za przyczyna tłok do wymiany ?? daje przedmuch w doł i wywala olej ??? Pomocy !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 13:35, 29 Cze 2015    Temat postu:

Zwalaj głowice i cylek do sprawdzenia tłok i pierścienie masz przedmuch do komory silnikowej dlatego wywala odmą olej.Oczywiście stan oleju nalałeś jak należy(nie muszę chyba pytać o takie rzeczy)

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 13:52, 29 Cze 2015    Temat postu:

nie nie stan oleju był dobry nie bylo za duzo , tak wlasnie bede zdejmował i patrzył , tłok i pierscienie pojda nowe na pewno a cylek wydaje mi sie ze nie bedzie uszkodzony , wiec koszta tłoka i roboty beda planowanie głowicy nowe uszczelki i to wszytko chyba ze w głebi cos jeszcze wyjdzie zawory itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:34, 30 Cze 2015    Temat postu:

Pany , sprawa tego typu , tłok wygląda na w miare dobry ale jak juz rozłozyłem to wsadze nowy , teraz jaki tłok jakiej firmy ? wossner , vertax czy prox??

jakiej firmy łancuszek rozrzadu
??

i tak bo zdjołem wszystko , tlok tak jak mowilem wyglada na w miare dobry zdjołem pierscien włozyłem go w cylek , przerwa jest okolo 0,8 , 1 mm i przez to mogłby miec przedmuch ??

zawory raczej niemaja z przedmuchem nic wspolnego ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 23:11, 30 Cze 2015    Temat postu:

Uszczelka głowicy czasami nie puściła w kierunku łańcuszka rozrządu,sprawdzałeś jej stan w tym miejscu?

W manual masz podane jaka powinna być przerwa na zamkach pierścieni jak to sprawdzać i w którym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Wto 23:15, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 5:31, 01 Lip 2015    Temat postu:

Widzę że wszystko robisz na "oko"
A na oko to można umrzeć w szpitalu.

Pierścienie sprawdza się szczelinomierzem.
Tłok mikrometrem.
A cylinder średnicówką.

Łańcuszek rozrządu najlepiej OEM z serwisu KTM! Bo zaraz ktoś Ci wciśnie podróbę DID-a.
Tłok wossner, prox jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:39, 01 Lip 2015    Temat postu:

ja do tego rocznika proxa nie polecam, ma głębokie rowki na powierzchni i szybko sie wyciera. ja z kolei polecam oryginał, czasem da sie w dobrej kasie wyrwać.

łancuszek tylko oryginał IWIS z allegro wychodzi niezła cena.

zawory rozpinaj i też patrz,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 15:09, 01 Lip 2015    Temat postu:

juz doszedłem oco chodzi , przypominam ze ktm był nie dawno kupiony 3 tyg temu , wiec tak , gosc dał mi do niego tłok bo zmieniał dal mi stary napisane na nim jest ELKO

zobaczyłem ze ten tłok co siedział w srodku ma duzy luz , i wyszło na to ze ten co mi dał elko jest taki sam ktory siedzial w srodku ten sam wymiar , a nie selekcje wyzej , dzis zaworze cylek do mierzenia i gosc mi powie ktora selekcje wsadzic i wydaje mi sieze w tym tkwił problem , bo za luzny tłok i przepuszczało .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:57, 02 Lip 2015    Temat postu:

elko z tego co wiem, przynajmniej w wiekszych moto ma tylko 2 selekcje 1 i 2. 1 zwykle idzie na 1 montaż, a potem same dwójki leca. wiec nic dziwnego. pozatym nawet jak masz 5 selekcji to spokojnie mozesz 2-3 tłoki tej samej selekcji wrzucać nawet jak cylindra nie uszkodzisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 17:30, 02 Lip 2015    Temat postu:

Cylek jest w bardzo dobrym stanie mechanik powiedział ze super , zmirzył i mowi zeby wsadzic 74,96 jedna setke wiecej niz nominał ,

teraz tak , szukam łancuszka rozrządu , wszedzie sa do 450 520 525 a do 250 exc ciezko znalesc , orginał kolo 300 zł ;o szok , szukam chyba dida ale gdzie allegro nie ma do ktm mojego modelu ,
i roznica w zebach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:59, 02 Lip 2015    Temat postu:

bo did nie robi do tego modelu

do 250tki pewnie idzie taki sam jak do 525, moze jedynie być długosc inna - mozna zawsze skrócić. do SXa chyba wychodził yteż którsze nie 96 ogniw a 94 jak kojarze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin